Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla 2010 indica e mix

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: guerilla 2010 indica e mix

    Ziet er zeker goed uit!
    Hoeveel weken zijn je planten nu? En staan ze de hele dag buiten of doe je ze s'nachts naar binnen?

    Ik hoop voor je dat ze blijven staan als je guerilla gaat kweken.

    Veel succes

    GRASper

    Comment


      #17
      Re: guerilla 2010 indica e mix

      Mooie plantjes zijn dat geworden ^^
      Lets grow that shit

      Comment


        #18
        Re: guerilla 2010 indica e mix

        @ Grapsper ; plantjes zijn in de ontkieming gegaan ik denk een week of vier geleden..en als t mooi weer is zoals de laatste twee weken zet ik ze vanaf een uur of 11/12 buiten tot een uur of zes.
        Ik zorg dat ze een beetje uit de wind staan en dan lekker van de brandende zon geniete..daar kan geen lamp tegenop.
        Daarna gaan ze tot 12 uur onder 125 tl..en dan weer om 06.00 aan..

        Heb mn ouders zover kunnen krijgen dat ik er weer 1tje in de volle grond mag zetten bij ons achter, dus gat gegraven en 50 liter potgrond/30 liter cocopeat in gepleurd.
        Nu is alleen de vraag: welke plant ga ik daarin zetten......heeft iemand handige tips?
        Ik dacht zelf dat de Himalaya Gold wel een aardig idee is..maar heb ook weer gelezen dat t tog een laatbloeier is..iemand ervaringen hiermee buiten?

        Comment


          #19
          Re: guerilla 2010 indica e mix

          guerilla zie ik ook wel beetje zitten dit jaar, mede omdat ik paar plantjes ga zetten in men tuin, en de beste voor mezelf houd, als ik dan moeilijk de andere plantjes kwijt kan wil ik ze best ergens in de buurt in de natuur zetten, wel erg dat er weinig wildernis is, er is wel veel groen maar ik vrees wel dat er veel wordt rondgeneusd ... ik zie nog wel binnen een maand of het te doen is of niet
          toch zeker veel succes met je kweek kakacallie, een maat van mij had vorig jaar wel succes met zijn guerilla kweek dus ik ben benieuwd

          Comment


            #20
            Re: guerilla 2010 indica e mix

            Hier nog ff kleine update..

            NIEUWS: De Nino, die ik al had afgeschreven, leeft nog !!!
            Ik had het afgebroken stengeltje in een glaasje water gezet met beetje Rhizo en zag tot mn verbazing na een week dat het langzaam maar zeker wortel aan het schieten was. Dus ik heb het mormel in een klein potje gezet..en er komt nu langzaam weer leven in. Alleen heeft net nog niet eens de grootte van een stekje..maar uiteraard gaan we haar een plekje geven...tot zover de NiNo.

            De andere plantjes heb ik van een 4 liter pot overgezet in (weer) grotere potten en dit was gezien het wortelstelsel nodig ook

            SNC00090 [1024x768].jpgSNC00094 [1024x768].jpgSNC00092 [1024x768].jpgSNC00093 [1024x768].jpgSNC00091 [1024x768].jpg

            Heb nog klein vraagje..wanneer verstandig om te toppen? Ik denk namelijk dat ik beter kan toppen zodat de gehele plant wat meer licht krijgt..dus ook de zijtakken...
            Vorig jaar had ik onderin veel poep zitten doordat de zon niet echt bij de onderste takken kwam..en heb reeds alle onderste zijtakjes (vorige week al..dus waren echt mini) verwijderd bij alle dames.

            Over weekje ongeveer weer update..peace
            Last edited by kakacallie; 29 April 2010, 09:03. Reden: typfouten

            Comment


              #21
              Re: guerilla 2010 indica e mix

              Je kan ze nu alwel toppen. Zijn groot genoeg.
              Vanaf de 4e/5e internode toppen ze de plant meestal.

              Planten zien er mooi uit. Ik ga je verslag volgen!

              Comment


                #22
                Re: guerilla 2010 indica e mix

                goedemorgen dames & heren

                Na een week in het nieuwe huisje was het ff afwachten hoe de dames zich zouden ontwikkelen..

                De (sinds gister) getopte Himalaya Gold is alweer verhuisd naar de volle grond ondanks ijsheiligen nog niet is gepasseerd maar ik durf de gok wel aan.


                Himalaya Gold:

                SNC00107 [1024x768].jpg SNC00108 [1024x768].jpg SNC00109 [1024x768].jpg

                Zoals je kunt zien is de Himalaya Gold overgepot en nu iets meer als 60 cm (BOEMMM) ..in dit gat zit ongeveer 70 liter potgrond en nog eens 30 liter cocopeat..daaronder is het de bedoeling dat de HG doorschiet in de klei.
                Denken jullie dat dit de plant stress gaat opleveren..of zal ze gewoon keihard de grond in knallen?


                White Widow (in de witte curver bak):

                SNC00110 [1024x768].jpg SNC00111 [1024x768].jpg SNC00113 [1024x768].jpg SNC00112 [1024x768].jpg

                Deze dame is iets kleiner in de lengte als de HG, maar in de breedte is dit verreweg de beste en mooiste plant en zoals je kunt zien is deze rond de 56 cm en de vingers van het onderste blad ong. 15 cm (en prachtig groen)

                Big Bang:

                SNC00115 [1024x768].jpg SNC00116 [1024x768].jpg SNC00117 [1024x768].jpg

                Als laatste heb ik ook nog de Nino, ik zal hier een dezer dagen nog ff een fotootje van posten maar deze is nog kleiner dan een stekje . Dit was natuurlijk omdat ze een paar weken geleden was afgebroken. Daarna had ik hem dus in een potje water gezet en begon deze gek gewoon wortel te schieten. Dus heb ik haar in de potgrond gezet en nu komen er eindelijk nieuwe blaadjes bij..echt heel cool want ik had dit echt niet meer verwacht. Zo zie je maar weer hoe sterk deze plantjes kunnen zijn.

                Ik hou jullie op de hoogte...Grtz

                Last edited by kakacallie; 29 April 2010, 09:25.

                Comment


                  #23
                  Re: guerilla 2010 indica e mix

                  Ze zien er netjes uit alles mooi groen en gezond

                  Greetz,
                  SF
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                  A. The cop!

                  Comment


                    #24
                    Re: guerilla 2010 indica e mix

                    ziet er goed uit deze ga ik zkr ook volgen.


                    gr. maskclone

                    Comment


                      #25
                      Re: guerilla 2010 indica e mix

                      Big bang doet zijn naam eer aan, flinke stam al.
                      Ga je ook volgen
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment


                        #26
                        Re: guerilla 2010 indica e mix

                        ziet er goed uit

                        Comment


                          #27
                          Re: guerilla 2010 indica e mix

                          leuke plantjes

                          hoelang moet die HG juist in bloei staan? vindik een interessant plantje

                          greetz

                          Comment


                            #28
                            Re: guerilla 2010 indica e mix

                            leuk kweekje, ga je ze nu allemaal buiten de hg in guerilla zetten?
                            Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                            Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                            Comment

                            Bezig...
                            X