Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek van lAmnesial

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Eerste kweek van lAmnesial

    leuke kweek, ben zelf ook een guerilla aan het opstarten in een achtertuin van een leegstaande villa :p
    vind ze goed gaan. ben benieuwd naar de rest, veel succes gewensd

    zou het niet weten van die plant, maar denk dat het een gewone plant is, wrs een zaadje van de een of andere boom/plant dat daar geland is.
    Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
    Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

    Comment


      #47
      Re: Eerste kweek van lAmnesial

      Veel succes. Ja ga dat ook eens proberen volgend jaar denk ik

      Ben overt laatst eens naar dat plantje gaan kijken, al het blad opgegeten door de slakken, hangt zelfs slijm op de bloemen. Er hangt wel nog wat aan maar bijna niet de moeite om nog te gaan oogsten ^^
      Binnen een week ga ik hem mss omleggen. Echt dom, geen enkele plant in de buurt is beschadigd door slakken, maar net de wietplant wel helemaal.

      1 tip; gebruik geen Escar-go; dat heeft alle slakken naar mijn plantje geleid en weg van de 1000en brandnetels errond. Echt balen

      Comment


        #48
        Re: Eerste kweek van lAmnesial

        Oorspronkelijk geplaatst door lamnesial View Post
        Veel succes. Ja ga dat ook eens proberen volgend jaar denk ik

        Ben overt laatst eens naar dat plantje gaan kijken, al het blad opgegeten door de slakken, hangt zelfs slijm op de bloemen. Er hangt wel nog wat aan maar bijna niet de moeite om nog te gaan oogsten ^^
        Binnen een week ga ik hem mss omleggen. Echt dom, geen enkele plant in de buurt is beschadigd door slakken, maar net de wietplant wel helemaal.

        1 tip; gebruik geen Escar-go; dat heeft alle slakken naar mijn plantje geleid en weg van de 1000en brandnetels errond. Echt balen
        Escar-Go; nummer 1 natuurlijke slakkenbestrijder....die ?
        Greetz,
        L00n3y

        Comment


          #49
          Re: Eerste kweek van lAmnesial

          Ja. In een heel bos heb ik die escargo rond 1 plantje gedaan. Hele bos zie ik geen slakken en op dat ene plantje wel...

          Comment


            #50
            Re: Eerste kweek van lAmnesial

            das zuur :s maar je hebt nog 1 plantje he?
            Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
            Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

            Comment


              #51
              Re: Eerste kweek van lAmnesial

              hoe is het er nu mee een week verder?
              Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
              Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

              Comment


                #52
                Re: Eerste kweek van lAmnesial

                Geen idee, had geen zin om te kijken en ben nu in Spanje. Kweek is een beetje gefaald door die slakken.

                Comment


                  #53
                  Re: Eerste kweek van lAmnesial

                  he lamnesial, spijtig van je plantjes, ik kweek op een gelijkaardig soort guerilla plaats met veel brandnetels en berenklauw. heb een paar slakkenkorreltjes gestrookt maar heb geen last van slakken. volgend jaar Eens proberen met kopertape zou ik doen.

                  Comment


                    #54
                    Re: Eerste kweek van lAmnesial

                    Mja het ging allemaal heel goed hoor, juist 2 weken voor de oogst zag ik dat bijna alles kaal was met slijm tussen de takjes.

                    Binnen een 2 maand ga terug binnen beginnen, geen slakken meer heb toch nog zaadjes over.

                    Grtz

                    Comment


                      #55
                      Re: Eerste kweek van lAmnesial

                      Volgend jaar ga ik ook eens een guerilla proberen heb nog wat silver haze liggen.
                      Ik heb wel gehoord dat die wat moeilijker te kweken zijn.
                      Wat denken de pro's hiervan ? Toch beter een andere soort ?
                      En heb het ook gemerkt aangezien mijn silver haze slechts een paar dagen nodig had om hopeloos stuk te gaan toen ik hem naar een vriend verplaatste.
                      Heb gelukkig nog auroflowers staan maar die blijven dan ook mooi staan geen verplaatsingen meer.

                      Comment


                        #56
                        Re: Eerste kweek van lAmnesial

                        silver haze , buiten , onervaren , nou , dan ik wens je heel veel geluk toe.
                        neem je een buitenplant die daarop aangepast is of een crossbreed. Hollandse hoop is een mooie en sterke plant maar als je goed zoekt vind je nog wel haze likes , dus ff grasduinen door verschillende zaadbanken.
                        En je staat versteld wat er allemaal kan groeien!
                        tip : kijk bij de biinnen/buiten soorten en je komt zeker iets tegen dat oogstklaar is half oktober of misschien eerder en gemakkelijker is
                        maar
                        niet geschoten is altijd mis.

                        grow ze

                        Comment

                        Bezig...
                        X