Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

    ziet er goed uit ik vind het zelf alleen riscant om buite wat te planten ben altyd bang dat me planten weg zijn voordat ik ze zelf kan oogsten.. khoop dat ze gespaard blijven sucses
    sigpic

    Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
    May Jah Bless The Herbs

    Comment


      #17
      Update juni

      Ondertussen zijn we al een tijdje verder, een maand en een week, dus er is veel gebeurd en gegroeid. Meerderen onder ons beginnen nu pas met hun buitenkweek om de zaak zo klein mogelijk te houden, wel ik redeneer andersom, ik begin zo vroeg mogelijk om zo groot mogelijke planten te bekomen, bij een aantal van mijn exemplaren. ik heb natuurlijk geen last van buren op guerrilla plaatsen. In dit verslag ga ik voornamelijk drie planten volgen, al zal ik ook wel eens een foto van de grapefruits erbij posten, en de lowriders2 . De drie zijn van dezelfde soort, Bubblegummer, twee staan er guerrilla en eentje in een 65l pot bij een vriend. De twee guerrilla's hebben batmix van Plagron meegekregen en worden zodra de bloei begint gevoed met Plagron Terra bloom. Die in de 65l pot heeft de zelfgemaakte grond van Bobo gekregen, en daar moet dus geen extra voeding meer bij. Ineens interessant om de verschillen te zien. Heb ook nog ergens eentje staan met bobo's mix in volle grond, voor een goed vergelijk met die met Plagron en extra bloeivoeding in volle grond.
      De foto's zeggen genoeg, mijn twee guerrilla dames hebben het zeer naar hun zin. Ergens eind april begin mei heeft er eentje wat vries schade opgelopen, even dacht ik dat het iets anders was, zag er niet goed uit, maar zoals je ziet heeft ze zich goed herstelt. De sterkste van de twee, heb ik twee stekken van gepakt, met als resultaat dat haar zijscheuten, voornamelijk twee ervan, veel voller worden en hoofdtopallures krijgt. Van de andere dame blijf ik af en pak ik geen stekken van. Heb nog gedacht ze te toppen, maar ik ga het ze zo laten.
      De dame in de pot doet het voortreffelijk. Ze is 19 mei naar buiten verhuisd en was bezig aan haar tweede paar blaadjes. De laatste foto's is van 14 juni, dus op een kleine maand is ze stevig gegroeid. En ze ziet er mooi en gezond uit. Misschien kan ik deze wel toppen, met als rezultaat dat ze voller wordt en meer hoofdtoppen aanmaakt, naar mijn gevoel een goed plan, maar ben er nog niet uit.
      Men kweekhokje heeft en ook een upgrade gehad en een derde 23watter bijgestoken, er staan nu vijf lowriders2 in voor te groeien, zodra deze eruit zijn, heb ik een grapefruit in men hokje geplant en zet ik die in bloei voor een micro-scrogje, waar ik waarschijnlijk wel een verslagje van post.
      Laters
      Smokin' ace.

      ps: de foto's zijn chronologisch per plant gerangschikt, eerst die in de 65l pot, dan de 'zwakke' guerrilla, als laatst de sterkere guerilla.
      Attached Files

      Comment


        #18
        Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

        beetje laat antwoord, maar heb idd nog last gehad van de k**beestjes, een weekje geleden ofzo nog eentje tegengekomen, maar ze richten weinig schade aan, maar ik begin schrik te krijgen voor bladluizen, heb er op al eentje tegenkomen die gretig eitjes aan het leggen was, hou ik niet van, want die richten echt schade aan.

        Comment


          #19
          Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

          Nice Dude, dit worden serieuze bomen.
          Zo raar zeg, jouw zijscheuten onderaan worden heel erg lang en groeien weg van de stam de mijne zijn korter en groeien dicht bij de stam

          check anders eens mijn topic.
          Ze hebben nogtans genoeg licht.

          Comment


            #20
            Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door Ready Set Grow View Post
            Nice Dude, dit worden serieuze bomen.
            Zo raar zeg, jouw zijscheuten onderaan worden heel erg lang en groeien weg van de stam de mijne zijn korter en groeien dicht bij de stam

            check anders eens mijn topic.
            Ze hebben nogtans genoeg licht.
            thanks! hoop dat het bomen met dikke toppen worden, waarom ze lange zijscheuten hebben? denk dat dat komt omdat ze 3weken zijn voorgegroeit,
            ze hadden al serieus wat zijtakken als ze naar buiten verhuizden, en heb ze eind april al in volle grond gezet, dus zijn ze beginnen stretchen,met dit als rezultaat.
            Plus ze staan ook niet de hele dag in volle zon. Diegene die in de pot staat, staat wel altijd in de zon en lijkt sterk op de jouwe in pot,
            jij hebt de jouwe wel getopt, misschien doe ik dat ook nog.

            Vandaag heb ik ze ook kieseriet gegeven, want ze geven veel tekenen van magnesium tekort, blijkbaar zit er in bat-mix weinig magsesium, heb enkele grammen
            ervan proberen op te lossen in water, maar het leek gewoon zand en loste moeilijk op in water, dan maar onopgelost aan de planten gegeven, en enkele gaten geprikt
            in de grond waar het water in stroomde. Hoop dat de symptomen geleidelijk weggaan, blijkbaar zou magnesium in bitterzout sneller opgenomen worden door de plant,
            eerst even wachten wat het kieseriet doet.

            Greetz
            Attached Files

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                mooi verslag, ik ga dit blijven volgen
                ben benieuwd naar je guerilla planten, ik ga er zelf ook een paar zetten in een achtertuin van een villa, ik hoop dat ze niet ondekt worden.
                succes nog verder!
                Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                Comment


                  #23
                  Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                  Weer een maand verder. eentje met veel zon en te pas en te onpas een stevig onweer , zeker niet slecht voor de plantjes. Er is wel een mooie zijtak geknakt door de felle wind, maar alles gaat tot hiertoe redelijk naar wens.

                  De Bubblegummer in pot doet het goed, alleen beginnen zijn onderste bladeren geel te kleuren wat wijst op voedingstekort, vermoed ik. Dus ben ik nu al gestart bloom van plagron met het water mee te geven, ook heb ik wat kieseriet bijgegeven, gewoon bovenop de aarde gestrooid, want het lost moeilijk op in water, een goeie eetlepel ongeveer, het resultaat zou dezer dagen moeten blijken. Bij deze is ook een zijtak lelijk geknakt, met een kleine reparatieactie tot gevolg, heb er een strookje plastiek om gewikkeld en een koordje met een knoopje in. Voor de rest is ze groot aant worden met mooie zijtakken.
                  De guerrilla planten schieten wat tekort, ik ben er bijna maand niet meer geweest en was eerder beetje teleurgesteld in wat ik zag, ze hebben beide redelijk wat bladeren verloren, hoofdzakelijk die in de oksels aan de hoofdstengel op de onderste helft van de plant. de bovenste helft van de plant ziet er goed uit, zonder bladverlies. komt weer door voedingstekort. Heb ze een maand geleden kieseriet gegeven en daar zie je denkelijk wel wat beterschap van, in groenheid van bladeren. Maar buiten magnesium zal ze ook nog wel andere tekorten hebben, waardoor ze dus haar benodigdheden uit de onderste bladeren trekt. Ook wilt ze de hoogte in schieten om nog meer licht te krijgen, waardoor ze ook een groter wortelgestel moet aanmaken en daar schiet het tekort, door te weelderige plantenmassa eromheen, die ook wortels beginnen schieten in mijn grond en zuigen nu ook alle voedingsstoffen op, ziemaar naar die braambessenstruik die een scheut los door mijn plant schiet, wat bovengronds zo op een maand kan groeien, kan dat ondergronds met de wortels ook, denk ik. Weet niet wat ik hiermee ga doen, niet veel waarschijnlijk, gewoon zien wat het resultaat gaat zijn. Er moeten ook geen kilo's vanaf komen, met 20 gram ben ik tevreden bij wijze van spreken.



                  Groeten
                  Smokin' Ace
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                    ik heb deze lampen voor de bloei 4 stuks in een kastje van 1m hoog en 1m breed en 60 lang Phlillips master pl - e polar 23w 827 e27 zijn die goed ervoor ?

                    Comment


                      #25
                      Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kleineman20 View Post
                      ik heb deze lampen voor de bloei 4 stuks in een kastje van 1m hoog en 1m breed en 60 lang Phlillips master pl - e polar 23w 827 e27 zijn die goed ervoor ?
                      Ik heb ze ook gebruikt voor de groei, terwijl ze eerder bedoeld zijn voor de bloei, maar heb er geen problemen van ondervonden. Ze geven wel wat warmte af, dus goed ventileren, en desondanks toch redelijk dicht, op +/- 5cm van je planten hangen.
                      groeten

                      Comment


                        #26
                        Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                        gisteren even op wandel geweest langs twee van mijn dames, die ik sinds ze ik geplant heb, ongeveer 15cm, niet meer gezien heb. Blijkbaar hebben ze toch last van voedingtekort en zijn ze wat geel beginnen uitslaan, maar al bij al zien ze er toch redelijk gezond uit. Ik ga er zo snel ik kan terug langs om ze een magnesiumkuur te geven, onder de vorm van vloeibaar bitterzout en wat bij te voederen met korrels voor tomatenplanten, en hopen de ze zich wat herpakken, heb het eerder al gezegt, het is niet de bedoeling om kilo's te halen, gewoon voor het plezier en ervaring op te doen.
                        Heb er ook een foto bijgedaan van een lowrider#2 die buitenstaat, heel de dag in volle zon, en die doen het heerlijk. En een foto van een bloeiverschijnsel van de bubblegummer in pot, niet duidelijk, maar is een mooie wit haartje, misschien mede omdat ze plagron bloom krijgt sinds een week.
                        Later
                        Smokin' Ace
                        Attached Files

                        Comment


                          #27
                          Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                          Ziet er goed uit zeg! succes met je kweek!
                          Is het glas halfleeg of halfvol?

                          Comment


                            #28
                            Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                            Je hebt wel een lekkere spot voor je planten. ik ben zelf op zoek maar kan er in straal van 2 km niet echt iets goeds vinden. Succes met je kweek!

                            Comment


                              #29
                              Re: Smokin' Aces Outdoor Guerilla 2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door lukasb View Post
                              Je hebt wel een lekkere spot voor je planten. ik ben zelf op zoek maar kan er in straal van 2 km niet echt iets goeds vinden. Succes met je kweek!
                              Thanks! Ik raad je aan google earth ergens van het net te halen en zo te zoeken naar goeie spots, zie je direct waar er geen bewoning is, waarna je op verkenning trekt. Zo kom je vanalles tegen, laatst nog moeten terugkeren omdat er vanop een relatief korte afstand een jagerschot klonk, later nog wel eens op bezoek gaan daar.
                              Goeie plaatsen zijn moeilijk te vinden, veel gaan wandelen, op basis van google earth. Zeker niet vergeten een goed compas mee te nemen, zo kun je mooi de stand van de zon bekijken op je gevonden plaatsen.
                              Groeten
                              Last edited by Smokin' Ace; 21 July 2010, 13:59.

                              Comment

                              Bezig...
                              X