Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planter at it in 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    He planter, nog nieuws? Is de plant die je maar verplaatst hebt nog aangeslagen? Hopen dat de boerenspot onaangetast blijft!

    Comment


      #47
      jeps, het nieuws komt, hou je haaks
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


      • nyln
        nyln commented
        Editing a comment
        Je maakt het me moeilijk planter!!!!

      #48
      Planter gaat deze middag naar zen dames gaan kijken, de update volgt!! Hopelijk leeft de superbuds nog en staan de andere dames al in bloei :p
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


      • nyln
        nyln commented
        Editing a comment
        Ik hoop met je mee!

      #49
      Zozo, planter is na lange tijd weer eens bij zijn dames geweest. En ik blijf achter met een gewrongen gevoel na mijn bezoek. Naar mijn gevoel ben ik ontdekt, ik zal eerst wat fotos plaatsen en dan uitleggen waarom net ik dat denk. Te beginnen met de 2 cash expresses waar nu ook een mismeesterde superbud bij staat. De 3 planten samen:

      IMG_3575.JPG


      De Superbud, die er langzaamaan door ziet te komen en ook in voorbloei schiet:

      IMG_3576.JPGIMG_3583.JPGIMG_3577.JPGIMG_3578.JPGIMG_3579.JPGIMG_3580.JPG

      Godnonde, nu staan die verdomde foto's weer schuin .

      Verder waren er ook nog stekken en een reuzen bubblegum die heus was toegetakeld (beneden aan de stam was er schors weg en er was een takje er af en ze hing helemaal scheef):

      IMG_3587.JPGIMG_3589.JPGIMG_3585.JPGIMG_3586.JPGIMG_3588.JPGIMG_3584.JPGIMG_3591.JPGIMG_3592.JPG

      Ik vraag me af (hoop) dat dit door een dier kan gedaan zijn, anders zit planter in de problemen. Wat denken jullie?

      Peace


      Attached Files
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


        #50
        He planter, eindelijk weer langs geweest! Wat dacht jij zelf precies te zien waardoor je dacht dat je ontdekt bent? Ik geloof niet dat die toetakeling van de bubbleboom van een mens is. Lijkt het nou op de derde foto van onder of ik voetstappen zie? Of was dat niet wat je bedoelde.
        het lijkt trouwens ook, en dat dacht ik al langer, alsof je planten tegen een soort schutting/geluidswal oid staan. Kan je de planten niet zo binden dat ze daar niet meer boven uit komen?

        in ieder geval heerlijk om te zien dat je weer flinke bomen hebt staan. En ook mooi dat de herplante plant is aangeslagen!

        Mag ik vragen waar je keuze mbt soortjes vandaan komt? Je zou denken dat een guerilla strijder bewust erg vroege bloeiers pakt.

        Heel veel succes gewenst met de rest van je kweek! En laat me deze keer maar iets minder lang wachten he!

        Comment


        • planter
          planter commented
          Editing a comment
          Gog ja, soorten neem ik zoals ze komen, heb ik eens zin in dit dan zaai ik dit, het jaar daarna is het iets anders, met die bloeiperiodes hou ik allemaal niet zo heel veel rekening hoor

        #51
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • planter
          planter commented
          Editing a comment
          stelt me erg gerust

        #52
        Ey! Pssst! Planter!!! Laat me niet in de steek he!

        Comment


          #53
          Het is weer effe geleden maar planter heeft het wederom druk druk druk, ik ga dit weekend zeker proberen langsgaan
          I'm high, but I'm grounded.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

          Comment


            #54
            Zo, planter komt dan toch nog met de langbeloofde update, sorry voor het lange wachten aan degenen dat het verslag volgen. Zoals jullie wel weten staan alle planten nu op 1 spot. Vandemorgen ben ik dan maar eens met de laarzen en jas naar daar getrokken op de fiets, het was 2 weken geleden dat ik de dames nog had gezien dus ik was wel benieuwd. De twee cash expresses met de superbud stonden er zo bij:

            IMG_3826.JPGIMG_3827.JPGIMG_3829.JPGIMG_3832.JPGIMG_3837.JPGIMG_3831.JPG

            De planten zijn nog niet rijp, sommige pistels zijn wel al bruin, en hier en daar heb ik een beetje rot gespot. Maar ik zou ze graag nog twee weken laten staan. tenzij de rot echt overneemt, ik kan de planten enkel in het weekend checken dus dit wordt spannend


            Dan de bubblegum en de stekken:

            IMG_3838.JPGIMG_3839.JPGIMG_3847.JPGIMG_3841.JPGIMG_3849.JPGIMG_3840.JPGIMG_3845.JPGIMG_3848.JPG

            De stekken zijn een kleine 30 cm en hier verwacht ik niet meer veel van, de bubblegum staat duidelijk veel minder ver in bloei dan de andere. Dit is waarschijnlijk door de sativa genen. Wel was er een takje met wat schimmel op en dit heb ik meegenomen. De kroppen hierop heb ik wel geknipt en ook wat foto's van genomen, enjoy!!

            Planter
            Attached Files
            I'm high, but I'm grounded.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

            Comment


              #55
              Ziet er toch lekker uit planter! Ga je aankomend weekend dan wel sowieso checken op de spot?

              Comment


                #56
                168.JPG

                De middelste (donkergroene) plant was de cash express met rot. Eind deze week oogst ik normaalgezien men andere cash express en de bubblegum met stekken.

                Tot kijks
                I'm high, but I'm grounded.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                Comment


                  #57
                  Gisterenavond zijn ook de stekken, bubblegum en andere cash express voor de bijl gegaan.

                  Het was al donker toen planter op de boersot aankwam, en ik heb deze keer wel van elke plant foto's kunnen nemen. Eerst de alleenstaande cash express:

                  003.JPG

                  Zoals je ziet, veel kroppen en weinig rot (achteraf gezien bij het knippen zat er wel hier en daar wat rot maar veeeel minder als de andere express. Dit is duidelijk geen outdoor soort.

                  En de Bubblegum was er ook bij:

                  001.JPG002.JPG

                  Deze dame was nog niet super rijp maar planter had geen keus, met haar sativa genen is ze ook minder compact. Maar beide planten kwamen zeker aan de deur van drie meter hoog kloppen. Hier heb ik dus wel wat verwachtingen van qua gewicht. De stekken stelden niet veel voor, heb ik ook geen foto's van.

                  Ik hou jullie op de hoogte van het droogproces!!
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #58
                    He planter, hoe is het drogen verlopen? En heeft het nog wat potten mogen vullen?

                    Comment

                    Bezig...
                    X