Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Neemolie is zo'n beetje het enige wat echt werkt tegen insecten op doorreis.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Ik kreeg in mijn eigen kweekverslagje een tip van uienwater. 5 uien pellen en deze 48 uur in 5 liter laten trekken. Dit water gebruiken om de planten te benevelen.
      ​​​​​​
      Heb het zelf (nog) niet geprobeerd maar aangezien het een zeer goedkoop middeltje is misschien de moeite waard om een poging te geven?

      Succes met je kweek!

      Comment


      • De Meeuwenkoning
        De Meeuwenkoning commented
        Editing a comment
        Helaas moet ik voor zoiets echt wachten tot het bewolkt is aangezien er savonds best wat volk langs die omgeving gaat en met die volle zon er op ben ik bang dat het zooitje verbrand als ik het nat maak.

      #18
      Even een korte update
      net weer even water wezen brengen en ik vind dat de dames het ondanks het droge en warme weer leuk doen. De insecten zijn minder aanwezig geweest, alleen de northern light ziet er flink aangevreten uit alleen ze groeit nog wel gewoon door.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #19
        Met hoeveel water loop je dan zo op en af?
        Of is er een bron of riviertje ofzo in de buurt waar je water kan halen?

        Comment


        • De Meeuwenkoning
          De Meeuwenkoning commented
          Editing a comment
          12 liter met zn tweeen, er past niet meer in de rugtasjes. En dat om de 3 a 4 dagen. Vanmorgen vroeg toen ik mn hond uit ging laten merkte ik dat er weer wat condens in het gras zat en op de zadels van scootertjes die ik tegen kom dus er zit wel wat vocht in de lucht gelukkig. Maar ik kan ook zeggen dat ik blij ben (ook voor de rest van de natuur) als het weer rustig wat gaat regenen.

        • De Meeuwenkoning
          De Meeuwenkoning commented
          Editing a comment
          Oja en er is wel een klein meertje in de buurt maar dat is aardig in het zicht van wandelaars enzo dus ze krijgen het uit de kraan.

        #20
        Pfff net weer terug van het wateren en het was niet best, ik denk dat de konijnen een leuke avond hebben gehad. Alles was weggevreten en er staan nog 2 levende plantjes. Ik gok dat ik me nu wat minder druk ga maken om water te brengen aangezien autoflowers niet zo goed tegen dit soort dingen kunnen.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • De Meeuwenkoning
          De Meeuwenkoning commented
          Editing a comment
          Jup van de week weer ff checken of ze er vanaf gebleven zijn

        • kweki
          kweki commented
          Editing a comment
          dat is *** zeemeeuw zo zijn er van mij ook 6 achter gelaten heb toen in de tuincentrum anti konijnen/hazen spray gekocht
          heb het op de planten rond om de wietjes verneveld en alweer 2 maanden nergens last van gehad gebruik ook geen gaas of iets

        • De Meeuwenkoning
          De Meeuwenkoning commented
          Editing a comment
          Ik wist niet dat dat bestond anders had ik niet eens aan dat gaas begonnen, het is namelijk best spannend om met dat gaas door een natuurgebied te banjeren waar zo nu en dan een wandelaar voorbij komt etc.

        #21
        Plant in volle grond hoef je geen water te geven . ook een autoflower niet die wortels gaan diep genoeg
        God was never on your side..

        Comment


        • De Meeuwenkoning
          De Meeuwenkoning commented
          Editing a comment
          Er sterven hier op dit moment bomen van tientallen jaren oud dus ik denk dat een 1 jarig plantje het nu ook gewoon vrij moeilijk heeft. Als ik andere guerilla verslagen lees op meerdere forums heeft iedereen het zwaar op dit moment.

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Juist een BOOM en niet een klein 1 jaarig plantje

        #22
        hahaha belladonna. dus jij denkt dat de pen wortel van een 1 jarige plant dieper gaat als vaste planten,

        zelfs de japanse duizendknoop sterft af en die gaat circa 6 meter diep

        Comment


          #23
          Hangt veel af van de bodemsamenstelling. Sommige van ons moeten bijna dagelijks water dragen, andere dan weer nooit. Dit heeft op zijn beurt ook weer gevolgen als de moeson straks uitbreekt en alles verzuipt..
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

          Comment


            #24
            Een aftreksel van tabak ( peuken ) helpt ook als je hiermee je planten eens sproeit

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Je beseft toch wel dat je reageert op een topic uit 2018?

            • Vluggejapie
              Vluggejapie commented
              Editing a comment
              Beter laat dan nooit haha
          Bezig...
          X