Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    De onstuimige start kwam waarschijnlijk omdat het helmpje (Harde gedeelte van het zaadje) Om de plant mee naar boven gekomen is. Ik heb gehoord dat als je ze na het ontkiemen, met de wortel naar boven in de aarde zet het niet gebeurd, maar ik hoor ook weer dat dat zorgt voor een zwakkere wortel systeem.. Vrouwen...

    Comment


    #32
    Ik kreeg vandaag een mooi plaatje van mijn maat, die ik jullie niet wil onthouden:

    IMG-20200624-WA0015.jpg

    De achtertuin plant. Die gaat in ieder geval heerlijk!

    Zal spoedig eens even bij de spot gaan kijken hoe het met de dames daar gaat. Ff een goeie dag uitzoeken van de week.

    Comment


    • Krokettenbakkert
      Krokettenbakkert commented
      Editing a comment
      Lekker man die ziet er echt prachtig uit

    #33
    Nou zojuist even langs de spot gewandeld, blijk ik dus een slakken orgie binnen te wandelen:

    20200705_231644.jpg 20200705_231640.jpg 20200705_231651.jpg
    Denk serieus wel 100 slakken eraf geplukt en vliegles gegeven. Ik had korrels moeten strooien! Dit jaar voor het eerst niet gedaan, week regen gehad... Tja. Moeder natuur, een keiharde maar lekkere bitch.

    Morgen een pakje ecostyle halen en alsnog wat korrels strooien, maar deze planten zijn niet rookbaar meer. Tenzij je slakkenslijm wilt roken natuurlijk.

    15 meter verderop ging het beter:

    20200705_232254.jpg 20200705_232243.jpg
    Hier geen slak te bekennen. Vaag, maargoed deze staat er lekker bij, morgen ook maar even preventief strooien.

    De backyard plant gaat ook lekker:

    IMG-20200705-WA0010.jpg
    IMG-20200705-WA0009.jpg

    Die staat lekker te bloeien en is 2x zo groot als het guerilla gespuis.

    Afijn, eens kijken hoe het gaat lopen. Morgen even flink wat slakkenkorrels en dan fingers crossed!

    Het ziet er naar uit dat we wel wat te smoken gaan houden maar een topjaar wordt het sowieso niet haha. Maar boeiend, volgend jaar weer een poging of niet dan

    Comment


    • Daandaan
      Daandaan commented
      Editing a comment
      Ik miste ook al een plantje, enkel nog een stammetje die over was.
      Idd succes met de overige

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Ik heb zojuist Ecostyle korrels gekocht en gestrooid.

    • Vluggejapie
      Vluggejapie commented
      Editing a comment
      Goed bezig! Ik heb gisteren een pak gekocht en ga er zo ook even snel langs. Gister geen tijd gehad...

      Vind ze wel duur hoor die Ecostyle (bij de welkoop tenminste)

      Heb 14 euro betaald voor een kilo. Maargoed die kunnen wel weer een tijdje mee.

    #34
    20200707_233806.jpg

    Vergeten up te daten maar ze zijn gestrooid hoor.

    Kijken of we er nog 20 gram droog vanaf kunnen krijgen van deze kabouter hortensia.

    Een jointje is een jointje toch

    Hier groeien toch heel wat gezellige avondjes aan. (Voor mij tenminste )

    Gerookt moet er worden.

    Comment


    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Zo is het, peukie aan en je vergeet de slakken zo weer

    #35
    Yo kwekende gangsters!

    Check deze basterd bloeien dan

    20200720_202615.jpg 20200720_202608.jpg 20200720_202647.jpg

    Hatsikidee. Lekker lekker lekker.

    Hopen dat ze net zo lekker smaakt als ze er uitziet en ruikt

    Maar sommige dingen gaan ook minder lekker hoor. Check de 2e ronde autoflowers:

    20200720_210852.jpg

    Hahha knettervaag. Deze planten zijn nu 4 weken. Maargoed soms moet je er ook van genieten, dit wordt natuurlijk niks meer, maar ze zijn zo fucked up dat het ook wel weer grappig is.

    Hoe dan ook wat topjes en een hoop lol, altijd mooi toch.

    Zal van de week ff langs de guerilla, kijken of daar nog wat staat

    Comment


      #36
      Goedemorgen beste kweekmakkers,

      Het avontuur van 2020 zit erop!

      Gister ben ik na zonsondergang naar de spot gereden met een vuilniszak, en heb alles omgehakt. Helaas op de spot geen foto's meer kunnen maken vanwege veel fietsers. Moest ook net alsof doen dat ik even de auto uitging om te stralen om vanuit daar stiekem de bossen in te sneaken.

      Daar stonden de plantjes lekker rustig te bloeien, 1 plant heb ik compleet opgegeven en 1 plant maar deels meegenomen. Het 3e plantje in 2 delen geknipt en in de zak gestopt.

      Bamboe stokken netjes mee terug en natuurlijk de ijzerdraden die gebruikt waren om de planten aan de stokken te koppelen.

      Maar het resultaat mag er zijn!

      20200808_224457.jpg

      Helaas was er wel wat toprot aanwezig, wat me niets verbaasd met die natte en relatief koude juli maand. We hebben dus ruim geknipt, en de grote toppen ook compleet uit elkaar geknipt. Er is denk ik zo'n 30% verloren gegaan van wat ik uiteindelijk in de vuilniszak mee heb genomen.

      20200808_234849.jpg

      We hebben alles dubbel gecontroleerd en uiteindelijk toch een soort vage wiet hangmat vol topjes weten te bemachtigen:

      20200809_012649.jpg 20200809_012655.jpg

      1 week daarvoor hebben we uit nood al de backyard plant moeten oogsten, ook door toprot. Maar die heeft ook leuk geproduceerd:

      20200802_201010.jpg

      20200802_201132.jpg
      We hebben van die plant de helft weg kunnen mikken helaas. De hoofdtop zat binnen in helemaal vol. Erg zonde, maargoed wat doe je eraan? Mijn maat heeft elke dag gecontroleerd maar van buitenaf was het amper te zien...

      Maargoed, al met al prima zat voor dit seizoen!

      De kosten: ongeveer 2.20 per zaadje. 1 zak potgrond, en nog wat perliet in de backyard plant. Verder dingen gebruikt die hier toch al lagen zoals voeding etc.

      Laten we heel ruim zeggen: 40 euro, en da's dan inclusief 5 verneukte zaden. Daar heb je in de lokale cofeeshop een stuk minder voor.

      We zijn er erg blij mee en gaan er na het drogen en curen eens goed van proeven

      Lachen man. Een hangmat vol topjes en 2020-2021 (voor moi tenminste) genoeg te roken. En dat mede mogelijk gemaakt door de gemeente, op wiens grond dit goedje heeft staan groeien en bloeien.

      Mooi toch hoe dat uit een zaadje groeit? Het blijft me fascineren.

      Ik wens iedereen een prachtig seizoen en hoop dat jullie er ook allemaal nog wat lekkers vanaf krijgen.

      Tot de volgende ronde ouwe kwekende gangsters!

      Comment


      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Dus daarom heet jij @Vluggejapie.... Ik heb je verslag met interesse gelezen. Ga je de opbrengst nog droog wegen? Ik ben wel benieuwd naar wat dit guerilla avontuur je heeft opgebracht. Jammer van de toprot. Elke keer hoop je dat je bespaart blijft. Wel grappig.... Jij hebt al geoogst, terwijl ik nog bezig ben met opgroeien en in het wild te zetten. Inderdaad, de kosten zijn het niet. Ik reken ook zo, een paar zaadjes, wat aarde en voeding. En je weet dat het eerlijke weed is. Nou drogen, curen en roken. Ze drogen trouwens erg snel nu, met deze temperaturen.
        Last edited by Brandnetel; 9 August 2020, 10:40.

      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Hey Brandnetel,

        Wellicht kan ik het eens wegen voordat het de weckpotten in gaat. Heb nog wel een deftig weegschaaltje liggen. Maar pin me er niet op vast.

        Ja het drogen zal snel gaan denk ik. Warme droge lucht momenteel, dat zal geen 2 weken duren...

        Die toprot is echt klote maargoed wat doe je eraan? Die auto's gaven vrij compacte toppen en dan zo'n natte koude juli... Ik had op het veldje echt de hoop al wat opgegeven nadat die achtertuin plant van mijn maat aangetast was.

        Maar ik had ze vrij ruim staan dus de wind heeft vrij spel gehad. Wellicht dat ze het daardoor nog zo goed hebben gedaan.

        We hebben flink ruim geknipt en niet op een topje meer of minder gekeken. Plekje rot erin? Dan gewoon weg.

        Jij nog heel veel succes deze ronde! Ik duim voor je dat dit weer nog ff aanhoudt, dan ga je er zeker nog wat moois af krijgen man.

        Succes en bedankt voor je positieve feedback!

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Nee, die 2 weken kun je vergeten. Dat gaat nu veel sneller. Autoflowers zijn, wat 'onderhoud' betreft, wat gevoeliger. En omdat ze al kleiner blijven, hoop je dat narigheid uitblijft. Maar goed, ik pin je er niet op vast maar hoop toch dat je ze ff grofweg weegt voordat ze de potten ingaan. Just curious.
        Ik heb nog ff de tijd. Wel heel benieuwd naar hoe de Zwitserse meiden en de caramello's zich gaan ontwikkelen. We gaan het zien.

      #37
      Lekker gekweekt vluggejapie. Dus even voor de sier je apparaat uit de broek gehaald om vervolgens het bos in te glijden desondanks de rot nog een mooie oogst. Ik ben ook wel benieuwd naar de opbrengst eigenlijk. Geniet van je wiet
      De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

      Comment


      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Haha ja soms moet je er voor gaan he

        Bedankt! Ga er zeker lekker van genieten. Wordt een vrolijke winter.

        Aangezien Brandnetel ook nog nieuwschierig was zal ik het weegschaaltje eens uit het stof halen. Kijk zelf niet zozeer naar de grammen maar gewoon ff doen kan geen kwaad.

        Het moet toch de potten in dus dan kan er prima even gewogen worden.

        Jullie horen nog van mij!

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Fijn zo. Ik ben benieuwd!!

      #38
      Enne? Heb je de opbrengst gewogen? Ze zullen nu wel droog zijn zeker?

      Comment


      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Ze hangen bij mijn maat, toevallig ga ik er vanavond heen, met m'n weckpot en een weegschaaltje.

        Zijn inderdaad droog genoeg nu, dus laat het vanavond even weten!

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Ik wacht geduldig af

      #39
      Op verzoek van Brandnetel en iedereen die het nog graag even wil weten, hier zijn de uiteindelijk droog gewogen resultaten: 84.65 gram.

      Lege schaal is 67.67, wat opzich zichzelf al opmerkelijk is.

      ​​ ​​​

      De opbrengst van de geurilla (tak en al) 105.80-67.67=38.13

      20200816_230919.jpg

      De opbrengst van de achteruinplant (tak en al): 121.87-67.67=54.2

      20200816_200553.jpg 20200816_230953.jpg

      Alles netjes in de potten gedaan, daarna de takken nog ff gewogen: 75.35-67.67= 7.68.

      20200816_230309.jpg

      38.13+54.20=92.33

      92.33-7.68=84.65 gram.

      Dit alles omdat ik de weegschaal wel kon callibreren met schaal erop maar we de wiet daar ook al in verzameld hadden en tevens stoned waren en lastig gingen denken.

      Maargoed het ziet er dus zo uit:

      20200816_204033.jpg

      Iedereen heeft wat lekkers gekregen, de linkerpot is van mij.

      Prima zat. De wiet was wel echt kneiterdroog dus of het goed zal curen is de vraag. Maar dat zullen we wel zien.

      Er is uitbundig geproefd en het doet zijn werk prima.

      Maar dat is vast te zien aan deze post

      Iedereen stoned, prima zat
      Attached Files
      Last edited by Vluggejapie; 16 August 2020, 23:59.

      Comment


      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Hahah jazeker. Maar die springt na 30 seconden uit en we hadden maar 1 schaal die we nodig hadden om de wiet in te doen omdat die op andere kamers droogde. Als we dan met de schaal terugkwamen was dat ding weer uitgesprongen.

        Dusja het ging wat vaag haha.

        Maargoed linksom of rechtsom is het weer gelukt

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Wat een mooi resultaat. Zeker gezien al de slechte topjes die je hebt moeten weggooien. Ja, dat lastig denken wanneer je stoned bent is een bekend verschijnsel. Daar heb ik ook nog wel eens last van. Anywayz, geniet ervan!!

      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Tnx, gaat helemaal goedkomen!

      #40
      Lekker ziet er goed uit, mooie cijfers!!!

      Comment


      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Bedankt! Wat ons wel opviel was dat de achteruinplant dikkere compactere toppen heeft aangemaakt. Daar bleef heel wat meer van over dan van de guerilla na het drogen.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Waarschijnlijk meer zon

      #41
      Kei goed gedaan zeg. Ken je voorlopig voor uit met roken en hoop geld uit gespaard aan de shop
      God was never on your side..

      Comment


      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Bedankt belladonna! Ja zo is het ook. Nog wat mensen blij maken her en der met een zakje van eigen bodem, altijd leuk!

      • Cammadorgrows
        Cammadorgrows commented
        Editing a comment
        Vluggejapie het delen ervan en samen stoned worden is goud waard! Doe dit al enkele jaren. Al mijn vrienden hebben wat anders staan dus variatie genoeg om te proeven

      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Dat is inderdaad 1 van de leukste dingen eraan. Allemaal een jointje, terugblikkend op de kweek van het seizoen, heerlijk.

        Die verschillende soorten is een leuke, kunnen wij wellicht volgend jaar ook weleens proberen.

      #42
      Leuk om te weten, je hebt je woord gebouden lekker kweekje gedraaid en mooi dat het smaakt. Want daar gaat het om natuurlijk
      De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

      Comment


      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Bedankt, ja zeker blij mee. Heb nu weekend van de 5 ploegendienst, vanavond ff chillen en dan gaat er natuurlijk een mooi topje mee.

        Lekker van genieten.
    Bezig...
    X