Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 auto's: 1x amnesia, 1x northern light, 1x White widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Geen last van ongedierte? Prijs jezelf gelukkig. Ze staan er mooi bij.

    Comment


    • Daandaan
      Daandaan commented
      Editing a comment
      Doe ik ook zeker dank je
      Een aantal blaadjes zijn wel wat sporen van slakken te zien maar niets om me zorgen om te maken. Heb vorige week toen ik de jongste dames heb gepland wel wat eierschalen rond de stam gelegd om de slakken te weren.

    #32
    Staan er heeeeel goed bij daar ga je wel wat rokertjes vanaf kunnen halen!!

    Comment


    • Daandaan
      Daandaan commented
      Editing a comment
      Dat zou wel mooi zijn als dat gaat lukken. Niks is gegarandeerd tot het in de weckpot zit. Maar als de dames niet ontdekt worden en ze groeien/bloeien mooi door zal dat zeker goed komen

    #33
    Even een paar foto's als update.
    Niet alles staat erop, door de regen was er een slootje ontstaan waadoor ik niet overal bij kon komen.
    Helaas heeft de fotoperiode plant het niet gered, die had enkel nog een stammetje. Geheel opgevreten door insecten.
    Dit risico is er natuurlijk altijd als je buiten kweekt.
    Hier wat foto's van vandaag
    20200705_200904.jpg 20200705_200853.jpg White widow
    20200705_200858.jpg ze bloeit rustig verder
    20200705_201112.jpg Amnesia
    20200705_201118.jpg de amnesia bloeit ook mooi verder, er zit wel erg veel blad in. Dat word een leuk klusje als ze omgaat.

    Dat was m weer voor nu.

    Fijne avond wederom en smoke smakelijk

    Comment


    • Krokettenbakkert
      Krokettenbakkert commented
      Editing a comment
      Mocht het slootje niet te diep zijn dan kan je altijd nog voor een 10tje een paar laarzen halen bij de lidl. Maar het ziet er verders prima uit zo te zien.

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Dat ziet er toch veelbelovend uit. Hopelijk worden die bespaard van vraatzzuchtige dieren.

    #34
    Ik heb even terug gekeken en ze staan nu dus 4 weken in bloei. Ze zien er goed uit voor zoverDe regen is wel mooi voor iedereen die guerrilla kweekt, alleen in deze hoeveelheid in combinatie met wat lagere temperaturen hoop ik dat het goed gaat met toprot. Daarintegen staat er wel weer een stevige wind die het water uit de toppen slaat.
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Daandaan
      Daandaan commented
      Editing a comment
      Daar was ik ook bang voor, was ook de grootste reden dat ik even was gaan kijken.
      Er viel gelukkig niks van rot te ondekken.
      Ik denk ook dat door de harde wind het tot nu toe goed gaat. Hopelijk blijft toprot bespaart. Het blijft nog wel een poosje regenen. Ben benieuwd hoe het afloopt.

    #35
    En toen was er toch toprot
    Meteen maar wat foto's, hier hoef ik denk ik niks meer aan toe te voegen.

    deze is alvast maar om gegaan. Rot weg geknipt en het overige hangt nu te drogen. Erg jammer ze was al een mooi eind op weg.
    20200711_211034.jpg Dan staan er hier nog 3
    Deze mogen nog wel een poosje staan.
    De linker is erg gestrekt en enkel boven komt een topje, hier zal niet veel aan komen denk ik.
    20200711_211039.jpg Northern light
    Dan de middelste, deze gaat beter.
    Ziet er gezond uit
    20200711_211045.jpg Amnesia
    En dan de kleinste van het stel. Ook deze doet het goed en staat er mooi bij
    20200711_211052.jpg Amnesia

    Dan door naar de volgende 2
    20200711_211118.jpg de grote dame aan de linker kant is een Northern light, rechts onder in beeld staat nog een Amnesia. Ook was in deze Amnesia wat rot te ondekken. Dit heb ik weg geknipt en nu maar hopen dat het niet verder ontwikkeld. Ik vrees dat ook deze te vroeg om moet gaan. Ik ga het volgende week nog maar eens bekijken.
    20200711_235749.jpg Amnesia

    Tot een week geleden had ik in de tuin nog 2 planten staan. De ene had ik als stek geknipt van een fotoperiode plant waarvan ik geen idee heb wat het is. En de andere is uit zaad en hiervan heb ik ook geen idee wat het is. Een zaadje uit een topje wiet. Ik heb echt geen idee meer wat het voor wiet was en waar het vandaan komt. Dit worden dus 2 verrassings planten.
    Ze zijn allebij vorige week verhuisd en zo stonden ze er vandaag bij.
    20200711_212503.jpg dit is de stek.
    Ze zat onder de naaktslakken. Deze heb ik allemaal zwemles gegeven. Het waren er precies 10.
    Ze ziet er verder wel goed uit dus ik maak me er geen zorgen om.
    20200711_212550.jpg dit is de 2e
    Deze is het onbekende zaadje.
    Ze ziet er mooi uit. Toen ik haar neer gezet heb is ze getopt. Ben benieuwd hoe deze 2 zich gaan ontwikkelen

    Dat was het voor nu.
    hopelijk blijft het voorlopig wat droger en komt het nog goed wat betreft de toprot.
    smoke smakelijk allemaal
    Attached Files

    Comment


    • Daandaan
      Daandaan commented
      Editing a comment
      Nee niet gestrooid, bij de meeste had ik wel gebroken eierschalen rond de stam gelegd om de slakkken te weren.

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      En helpt dat? Ze zien er gezond uit.

    • Daandaan
      Daandaan commented
      Editing a comment
      Thnx.
      Denk wel dat het zin heeft gehad. Enkel door al die regen is niet alles netjes blijven liggen.
      Bij de onbekende plant waar ik er 10 af kon halen had ik geen eierschaal neergelegd. Wellicht koop ik toch nog wat korrels.

    #36
    Jammer van de toprot, ga je nog wat aan die wiet hebben? Of moest ie nog te lang
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Daandaan
      Daandaan commented
      Editing a comment
      Eigenlijk moest ie nog wel even, toch heb ik het te drogen hangen. Kijken wat het word.
Bezig...
X