Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e buitenkweek met feminized zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Gorilla Glue auto net in de volle grond gezet
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #17
      Na een kleine 2 weken ben ik vandaag weer eens in het bos gaan kijken. Ik vind dat de NL’s het goed doen, wel wat gestrekt maar komt omdat ze maar 3u direct zonlicht hebben.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #18
        Ahh hopen dat de hoeveelheid zonlicht niet ten nadelen komt voor de plantjes... Ik schuif ook een stoeltje aan succes deze 1e guerilla kweek!

        Comment


          #19
          Ze staan er prima bij! En wat strek is helemaal niet erg in de buitenlucht, ruimte zat om de lucht in te gaan

          Leuke kweek zo!

          Comment


            #20
            Alles gaat goed met de plantjes, denk wel dat de GG wat warmtestress heeft
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


              #21
              Fijn om te lezen da het goed gaat met de buiten plantjes. Het gaat wat koeler worden, dus dan kunnen ze weer ff op adem komen. Succes!!

              Comment


                #22
                Ik had een plant hier op het balkon staan en die verplaatste ik eigenlijk gedurende de dag vorderde. Resultaat, meer zon uren. Maar ik vraag me af of je ze daar echt een plezier mee doet. Bladeren begonnen papier achtig aan te voelen. Periodes van schaduw vinden ze volgens mij ook wel lekker. Wellicht minder opbrengst maar dan moet je minder roken

                Comment


                • Italbri
                  Italbri commented
                  Editing a comment
                  interessante vraag, ik verplaats ze nu ook minstens 3 x per dag....en ze blijven verdacht klein.

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Nee, planten moet je niet verplaatsen, zeker niet omdraaien.
                  Ik snap wel dat iedereen zich te pletter verveelt in deze tijd als je nog thuis zit, maar laat ze gewoon staan, weinig water, das het beste.

                #23
                haha ja het vervelend is dat ik er met mijn balkon dus met mijn neus bovenop zit. En dus elke keer als er een strookje schaduw komt ik mijn plant verplaats. Kan me bij nader inzien wel voorstellen dat een plant dat niet chill vindt. Heb er gisteren een naar mijn ouders tuin verplaatst. Die ga ik nu wekelijks zien ongeveer. Ik hoop dat het dr goed doet.

                Comment


                  #24
                  Die gaat vast nog mooi groeien, ik ben benieuwd!

                  Kweking Eend

                  Comment


                    #25
                    Ik denk dat de plantjes zeer blij zijn met wat regen na zo warme dagen
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Comment


                      #26
                      Ik ben vandaag nog eens langs gegaan bij mijn oma en opa en mijn plantjes waren al weer een stuk gegroeid. De Gorilla Glue heeft wel veel meer last van strek terwijl ze meer licht krijgt dan de Auto Duck maar voor de rest ben ik zeer blij.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Brandnetel
                        Brandnetel commented
                        Editing a comment
                        Die zien er goed uit.

                      #27
                      Gisteren nog eens langs geweest bij mijn guerilla kweek en ben een beetje ongerust. Ze strekken enorm hard denk dat ze echt te weinig zonlicht krijgen.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Krokettenbakkert
                        Krokettenbakkert commented
                        Editing a comment
                        Zodra ze het zonnetje bereiken stopt het strekken wel.

                      #28
                      Die zien er idd gestrekt uit. K ben benieuwd wat er hier fout gaat. Te weinig zonlicht zou je idd zeggen. Succes makker....



                      ​​​

                      Comment


                        #29
                        Ik denk dat je er verder niets aan kunt doen. Gewoon goed ondersteunen dan maar. Wel interessant om te zien hoe dit effect heeft op de oogst straks. En om er dan van te leren om een plek te kiezen voor volgend jaar. Deze ga ik even volgen
                        De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

                        Comment


                          #30
                          Ik denk dat de Auto Duck bijna in bloei gaat schieten
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment

                          Bezig...
                          X