Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e buitenkweek met feminized zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    4 de week bloei dan moet je zeker nog wel 2 weken ik zou zo lang mogelijk laten staan als ik jou was je top zal gaan zwellen en dikker worden
    Koop een klein vergroot glas en kijk eens naar de trichomen die zitten op de top de kristal balletjes en kijk welk kleur ze zijn
    God was never on your side..

    Comment


    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Goede beslissing. Neemt heel veel onzekerheid en stress weg als je gewoon de trichomen kan opvolgen. Veel plezier ermee!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      En dan goed kijken eerst worden de trichomen paddestoelen dan word het bolletje melk kleur en daarna dat duurt nog langer dus Amber en als je veel amber heb oogst je .... dan drogen ...... curen en dan ga je in coma
      AmateurAutoGrow

    • AmateurAutoGrow
      AmateurAutoGrow commented
      Editing a comment
      Ja zal ik doen, heb wel wat schrik voor komende dagen het gaat hier 4 dagen regenen. Hoop dat afdakje genoeg zal zijn tegen schimmel.

    #47
    Ben nog eens in het bos gaan kijken en denk dat 1 plant meeldauw heeft... Wat zouden jullie doen?
    Attached Files

    Comment


      #48
      Wat zou je willen doen ?

      Zorgen voor betere ventilatie en een keer met een fijne nevel sproeien met zwavel ?

      Of iets experimenteels zoals in het topic van LR2 maar dan moet je vaak langs je plant en das niet handig bij een guerilla.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #49
        Dat is dus zwaar K.T ik heb hem om gedaan ik kan niet winnen van meeldauw mischien jij wel
        God was never on your side..

        Comment


        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Mijn ervaring is dat het soms razendsnel om zich heen grijpt. Een hele nare hardnekkige ziekte en schijnt ook in de plant te gaan zitten. Sommige soortjes zijn vatbaarder dan anderen.

        #50
        idd proberen met spuitzwavel, maar ben bang dat je het gaat verliezen van de meeldauw
        sigpic

        Comment


          #51
          Heb vanochtend de plant bespoten met een mengsel van melk en water, nu hopen dat het gaat helpen.

          Comment


            #52
            Hoeveel gram droog zouden jullie gokken?
            Attached Files

            Comment


            #53
            Heb vandaag de Gorilla Glue moeten oogsten. Ik zag vanmorge een heel klein bruin blaadje uit top komen en wou er zeker van zijn dat dit geen toprot was. Ik heb dus dat topje afgeknipt en ondekt dat heel de binnenkant rot was... Ik heb daarna heel de plant eens zeer goed onderzocht en heb in elk topje rot gevonden.... echt balen ben zeker de helft van mijn oogst kwijt

            Comment


              #54
              Shit man echt slechte weersomstandigheden de laatste tijd. Dat het je mag smaken wat er van over is
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


                #55
                rookpuur schrijf je dat nu echt slechte weers omstandigheden serieus .... net hete dagen achter de rug en er komt een hitte golf aan.
                Buiten oogst je altijd wel rot maar buiten oogst je ook altijd meer zorg dat je 20 %rot hebt dan nog oogst je veel.
                God was never on your side..

                Comment


                • rookpuur
                  rookpuur commented
                  Editing a comment
                  Deze post was 4 dagen geleden. Toen was er in mijn regio net een slechte periode geweest idd. Veel miezer regen en grijs weer gehad. Jij hebt het over weer wat nog moet komen. En vanaf donderdag was het goed inderdaad, maar toen was dit ook al gepost.

                #56
                Heb oogst eens gewogen en was 15g droog.
                Rot was na 3 dagen regen

                Update van in het bos en de Auto Duck
                Attached Files

                Comment


                  #57
                  Wow nu al droog, komt zeker door het warme weer. Mijn hoofdtop wat te drogen hangt is nog steeds erg vochtig maar die hangt ook pas kleine drie dagen. Laat het je maar smaken.

                  Comment


                    #58
                    Is dit een banaantje? Er zijn er meerdere over de plant verspreid
                    Attached Files

                    Comment


                    • Brandnetel
                      Brandnetel commented
                      Editing a comment
                      Daar lijkt het wel op. Het kan een klein blaadje zijn, maar ik vermoed het eerste.

                    #59
                    Update:

                    Beide planten zijn groter dan 2m en alle meeldauw is verdwenen.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Brandnetel
                      Brandnetel commented
                      Editing a comment
                      Netjes!! Fijn ook dat de meeldauw is verdwenen. Wat heb je daartegen gedaan? En hoe staat het met de banaantjes? Hopelijk krijgen we nog een mooie nazomer.
                      Last edited by Brandnetel; 31 August 2020, 09:02.

                    • AmateurAutoGrow
                      AmateurAutoGrow commented
                      Editing a comment
                      Heb een mengsel gemaakt van melk en water. De Auto Duck heb ik 2 weken geleden geoogst, was maar 11g en zeer lastig om te knippen

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      Waterstofperoxide helpt ook, is een topic over van Lr2.

                    #60
                    Eerste week bloei is begonnen
                    Attached Files

                    Comment

                  Bezig...
                  X