Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

-Tussen-de-varens-kweek-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    -Tussen-de-varens-kweek-

    Korting op 420shop
    Dag mensen, voor mij dit jaar de eerste keer dat ik guerrilla kweek.
    Mijn planten komen in een bos te staan met veenachtige grond. 1 plant staat al op de plek tussen de varens. De zon schijnt een groot deel van de dag regelrecht door een kale plek in het bladerdek.
    De plant die er al staat is een speedy chile van rqs. Bloeit wat eerder af dan andere planten.
    De 2 andere planten die ik nog moet zetten zijn frisian dew.

    Ik weet nog niet hoe vaak ik langs ga, maar ik wil het een beetje op zijn beloop laten. In mijn achtertuin staat een AF purple bud van White label (sensi seeds) en nog een candy kush express van rqs. Zo heb ik in elk geval 2 planten die ik waarschijnlijk succesvol kan laten afbloeien. Deze 2 zal ik ook posten in dit topic.

    Alvast een paar foto's van de speedy chile tussen de varens

    ​​​​
    Attached Files
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    #2
    Nog even een extra post om het wat completer te maken. Aan de grond heb ik niets toegevoegd. Als ik de frisian dew ga poten dan strooi ik wat bemesting. Over het water maak ik me weinig zorgen. Bij het poten van de speedy chile was de grond mooi nat. Hij staat ook in een verlaging als het ware. Zo'n 50 a 60 cm lager dan de rest van de grondslag.

    ​​​​​​Even wat foto's van toen alles nog achter het huis stond.
    De foto's zijn van 4mei, 15 juni en vandaag 23 juni dus.

    Uitleg vd soorten

    Linksvoor candy kush express
    Rechtsvoor purple bud auto
    In het midden 2 frisian dew
    Achteraan speedy chile

    De purple bud begint te bloeien en meet vandaag 90cm. Ze vertoont meteen al paarse tinten.

    ​​
    Attached Files
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


      #3
      Er groeien varens en er staat zelfs zon, volgens mij is het een prima plekkie.
      Misschien dat de bovenlaag erg los is, maar die varens groeien goed dus er is genoeg vocht in de grond.
      Voor de groei en de eerste helft bloei is dat fijn, maar eind van de bloei, eind van de zomer kan het weleens iets te vochtig worden 's ochtends vroeg.
      Mjah, dan moet die Frisian haar reputatie van "goed voor ons klimaat" maar waar maken dan he...benieuwd hoe ze het gaan doen.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Leuk, nog een gorilla kweek. Succes in het bos!!

        Comment


        • rookpuur
          rookpuur commented
          Editing a comment
          Dankjewel, als ik vanmiddag tijd over heb gaan de andere 2 erheen. Maar dan komt er wel een update voorbij.

        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          We zien het wel verschijnen..

        #5
        Cool succes, lekker tussen de varens kweken!
        We zien de updates wel verschijnen.

        Comment


          #6
          Vanmiddag had ik wat tijd over en kon ik dus de 2 friezen naar het bos brengen. Was ook wel nodig omdat ze anders te groot worden voor vervoer.
          De plant op de plek zonder varens kwam wat moeilijk uit de pot. Ze is ook een deel van de kluit verloren en ze staat op een wat drogere plek. Wel met veel zon uren.
          De andere fries staat ook lekker tussen de varens. Daarvan heb ik een foto van de kluit en van de grond waar ze in staat. Dit is ook een vochtige plek.
          De speedy chile staat er nog mooi bij. Alle 3 de planten hebben nog 2 handjes bemesting gekregen.
          Tot de volgende update
          Attached Files
          De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

          Comment


            #7
            Dit is nog eens echte guerilla, super stealth!

            Goed bezig met mooie planten. Nice!

            Comment


              #8
              Mooi gorrilagrow!
              Op instagram volg ik Cannabis_potency_research en die hebben een heel mooie fenotype waarvan de bladeren op die van vaarens lijken (helaas niet te koop) maar dat zou perfect zijnvoor tussen de varens.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              Last edited by Ganjafarmer420; 25 June 2020, 07:58.

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment

              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Ik heb even op google gekeken, ziet er apart uit.

              • Ganjafarmer420
                Ganjafarmer420 commented
                Editing a comment
                Ben vrij zeker, ik volg hem al meer als een jaar. de strain heet bdw :freekshow

              #9
              Ik heb nog effe gekeken en humboldtseedcompany heeft er wel zaatjes van maar voor nu alleen in America verkrijgbaar
              Attached Files
              Last edited by Ganjafarmer420; 25 June 2020, 18:35.

              Comment


              • rookpuur
                rookpuur commented
                Editing a comment
                Er komen steeds meer mutaties op de markt. Frisian duck, deze, wellicht zijn er nog meer. Ik vind een traditionele plant nog altijd het mooist. Miss wil ik het volgend jaar helemaal traditioneel doen met reguliere zaden en dan de mannen eruit selecteren. Voor mijn gevoel zijn dit de sterkste planten waar geen trucjes op zijn toegepast.

              #10
              Update van de planten achter het huis. Met beide gaat het goed. De candy kush express ga ik deze week verpotten, daar is ze wel aan toe. Zie foto. Op dit moment meet ze 80 cm.
              De purple bud auto is lekker aan het bloeien. Zo te zien gaat ze haar naam zeker eer aan doen Ik ben begonnen met bloei voeding. Plagron terra bloom krijgt ze. Bij haar blijft de rolmaat op 110cm steken ik verwacht dat ze dit ongeveer blijft.
              Attached Files
              De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

              Comment


                #12
                Mooi hoor zo zonder er wat aan te doen! En spannend. Ik volg dit verhaal graag.

                Comment


                • rookpuur
                  rookpuur commented
                  Editing a comment
                  Mooi om te horen!

                #13
                Even een update van achter het huis. De purple bud staat lekker te bloeien en ontwikkeld zich rustig door. Ondanks het wat mindere weer. Als ik de 8 tot 10 weken aanhoud die geadviseerd wordt, dan is ze op zn vroegst klaar op 23 aug. Ik denk dat ik stop met voeden rond 9 aug, dan heeft ie voldoende tijd om goed te spoelen.

                Met de candy kush gaat het redelijk. Ze heeft wat kleine bladproblemen. In een ander topic al gepost, maar nog geen antwoord op. Ik moet nog even een ph meter kopen om uit te sluiten dat het om een blokkade gaat. En van daaruit kan ik verder.
                Over 2 weken ga ik de bush planten weer checken.

                Let the sun shine
                Attached Files
                De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

                Comment


                  #14
                  Mooie paarse kleur!

                  Comment


                    #15
                    Ik moet die purple bud ook eens gaan doen, alleen voor de kleur al...

                    Comment


                    • rookpuur
                      rookpuur commented
                      Editing a comment
                      Ja mooi he. Daar kweek ik haar in de 1e instantie ook voor, en hij is 75 om 25 verdeeld qua indica sativa. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen als ik er 1 van op steek

                    • Brandnetel
                      Brandnetel commented
                      Editing a comment
                      Dat zal wel knallen
                  Bezig...
                  X