Oke plannen worden gewijzigd. Vandaag kom ik bij mijn mooie plantje, 1 tak uitgescheurd
deze ga ik dus ook al oogsten.Meerdere takken beginnen wat te hangen. Deze geef ik ondersteuning. De toppen worden ook behoorlijk zwaar al! Ik stop direct met voeden zodat ik schone wiet heb mocht ik eerder oogsten.
deze ga ik dus ook al oogsten.Meerdere takken beginnen wat te hangen. Deze geef ik ondersteuning. De toppen worden ook behoorlijk zwaar al! Ik stop direct met voeden zodat ik schone wiet heb mocht ik eerder oogsten.

. Kom ik de foto's van mijn guerilla kweek 2020 tegen. 3 planten had ik staan. Toen op 10 oktober geoogst geloof ik. Ik heb in elk geval 10 oktober nog foto's op de spot genomen. Anyway, ik heb ze alle 3 zonder enig plukje rot binnen kunnen halen. Terwijl ik in de autoflower en de fem die thuis stonden allebei rot heb gevonden. Die fem heb ik bijna helemaal weg moeten gooien toen. En afgelopen jaar was er natuurlijk geen ontkomen aan. Ik zal er voor de beeldvorming foto's bij zetten. Op de een of andere manier zit ik me erover te verwonderen in deze state of mind. Het zet me aan het denken.
Comment