Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

-Tussen-de-varens-kweek-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oke plannen worden gewijzigd. Vandaag kom ik bij mijn mooie plantje, 1 tak uitgescheurddeze ga ik dus ook al oogsten.Meerdere takken beginnen wat te hangen. Deze geef ik ondersteuning. De toppen worden ook behoorlijk zwaar al! Ik stop direct met voeden zodat ik schone wiet heb mocht ik eerder oogsten.
    Attached Files
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Stormangst gekregen rookpuur? Had vandaag bij mij komen kijken dan was je gezegend naar huis gegaan!

    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Geen stormangst, maar ik had dit niet verwacht.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      NL verleert haar streken niet

    #32
    Moiii, gisteren ben ik in het bos geweest met de intentie om de speedy chile te oogsten. Maar deze bleek nog niet klaar te zijn. Met de vooruitzichten que weer heb ik getwijfeld om toch te oogsten. Maar met nog wiet op voorraad gok ik er op. De plant ruikt heerlijk en doet het verder goed.

    Frisian dew 1 verraste me met mooie paarse topjes. Deze staat duidelijk minder lang in bloei dan de SC en FD2 waar ik straks nog kom. Wederom een heerlijke geur bij deze plant.

    Frisian dew 2 verraste me nog meer dan nr1. Wat een beauty. Ze laat duidelijk zien dat ze al aardig klaar is, dat zul je aan de foto's wel zien. Maar ook deze mag nog 2 weken staan. Opvallend is dat deze haast niet ruikt.

    Tijdens mijn bewonderingen kwam een vaste bos bewoner mij bewonderen en ik op mijn beurt hem/haar weer. Van zo'n moment kan ik echt genieten en tot rust komen. Deze gaf me zelfs de tijd om nog een foto te nemen.

    De afgebroken tak van candy kush express hangt inmiddels te drogen. Gisteren avond ben ik fijn aan het knippen geweest.
    Attached Files
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Lekker zo n boswandeling man! Echt rustgevend! Jij bent wel van t vroege oogsten, meeste kan nog wel ff flink door daar lijkt mij...

    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Daar heb je gelijk in maniac. In het bos blijven ze minimaal nog 2 weken staan. Die geoogste top is een afgescheurde tak van candy kush express achter het huis.

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Mooie dikke top zeg, ziet er goed uit!

    #33
    Zo dan je hebt daar mooie bomen gekweekt met dikke toppen zeg! Prima plekje dus

    Ben benieuwd naar de hoofdtoppen als dit nog maar een afgebroken tak was...

    Mooi om te zien!

    Comment


    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Bedankt vluggejapie, die hoofdtop ga ik in beeld brengen voor jou. Als de tijd daar is

    #34
    Afgelopen vrijdag de afgebroken wiet geprobeert van candy kush express. Qua smaak viel er geen candy te bespeuren, wel een frisse dennenachtige smaak. Zeer fijn al zeg ik het zelf. Waarschijnlijk zal het na de complete oogst met curen wel anders worden.
    Qua effect kan ik ook duidelijk zijn, voor een vroeg geoogst wietje heb ik het onderschat. Het effect kwam rustig opzetten en ik dacht, kijk wel wat effect maar niks geks. Tot de kleine mokerslag om de hoek kwam kijken. Tijdsbesef wat kwijt, lachkicks, denken in beelden ipv doorlopende gedachten. Kortom de rest wat nog lekker staat te rijpen word alleen maar beter(ik had ook wat meer genomen dan dat ik normaal doe)
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      SpaceKees

    • Vluggejapie
      Vluggejapie commented
      Editing a comment
      Heerlijk toch, daar gaat het om. Dat wordt genieten!

    #35
    Moii,

    Even een reactie om de boel af te ronden. Wegens prive omstandigheden was ik vorige week niet thuis. Dit resulteerde in 80 a 90% verlies aan rot voor de candy kush express. Ik had slechte verwachtingen, maar niet dit. Echt alle toppen die formaat en compactheid hadden heb ik weg gegooid. Hopelijk is het restant van goede kwaliteit met een fijne smaak.

    De volgende dag direct naar het bos gegaan. Lichtelijk gespannen over wat ik aan zou treffen liep ik naar speedy chile. In totaal maar 10% weg hoeven doen. Dus dat is goed

    Door naar frisian dew #1. Nog niet oogstklaar, maar wel geoogst. Ik hoop dat de wiet enig effect heeft. 0% weg hoeven gooien.

    Dan de frisian dew #2. Deze beauty zag er weer oogstrelend uit. Vol in de herfstkleuren. Redelijk klaar voor de schaar. Een week erbij zou niet verkeerd zijn, maar ik neem geen risico. Tijdens het knippen gaf deze plant een heerlijke geur. Super fris is het juiste woord. Ik kan niet wachten om te proeven.

    Al met al toch een fijn gevoel overgehouden aan dit kweekjaar. De purple bud zit veilig in de pot, de guerilla kweek ging verrassend goed en biedt perspectief voor volgend jaar. Alleen de candy kush geeft een wat bittere nasmaak. Maar dit kwam eigenlijk door de omstandigheden. Was ik thuis geweest dan had ik tussen 200 a 300g geoogst.

    Voor iedereen die zijn toppen in potten heeft zitten, geniet ervan. Voor iedereen die nog wat heeft staan, succes en maak er het beste van.

    Ik heb enkel van de frisian dew #2 foto's. Excuses daarvoor.
    ​​​​​.
    Attached Files
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment

    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Bedankt, die ga ik delen maniac.
      Zo is het brandnetel. Dat is het mooie ervan. Je kunt niet even de lamp verstellen, of de ph regelen. Zorg dat je een goede spot hebt icm een sterke plant. Succes daar met de caramels als ik me niet vergis. Ik blijf het volgen

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Thanks rookpuur. De Caramels en Swiss Cheese doen het verlopig nog goed, althans wat er nog van over is. Je bent altijd welkom in mijn topic. Nogmaals, geniet van je opbrengst. Ik moet nog zo ver zien te komen.

    #36
    Jammer van de Candy Kush maar helaas. Je hebt er in ieder geval een mooie tak van kunnen oogsten... Zo gaat dat met de mooie, maar bikkelharde moeder natuur.

    Al met al zeker niet verkeerd, en kun je spreken van een geslaagde guerilla. Prachtige herfstkleuren ook die planten van je.

    Met deze manier van kweken heb je nooit garanties, worden je planten niet ontdekt en overleven ze de natte kou dan heb je het goed gedaan.

    Geniet van je oogst!

    Comment


    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Idd, maar dit was overmacht laten we maar zeggen. Bedankt voor de reacties japie

    • Vluggejapie
      Vluggejapie commented
      Editing a comment
      Jij juist bedankt voor het mooie kweekverslag! Altijd mooi een guerilla verslag van begin tot eind.

    #37
    Hey kwekers, ik weet niet of dit door veel mensen gelezen wordt. De meeste hebben de ogen op het binnenkweken gericht uiteraard.
    Maar ik zit eens lekker door mijn foto's te spitten. Kom ik de foto's van mijn guerilla kweek 2020 tegen. 3 planten had ik staan. Toen op 10 oktober geoogst geloof ik. Ik heb in elk geval 10 oktober nog foto's op de spot genomen. Anyway, ik heb ze alle 3 zonder enig plukje rot binnen kunnen halen. Terwijl ik in de autoflower en de fem die thuis stonden allebei rot heb gevonden. Die fem heb ik bijna helemaal weg moeten gooien toen. En afgelopen jaar was er natuurlijk geen ontkomen aan. Ik zal er voor de beeldvorming foto's bij zetten. Op de een of andere manier zit ik me erover te verwonderen in deze state of mind. Het zet me aan het denken.
    Waarschijnlijk zet ik aankomend jaar weer wat planten neer in het bos. Dan gaan we eens zien hoe dat verloopt. Ik heb het over fem voor de goede orde. Fast flower strains of planten die volgens de omschrijving aardig vlot bloeien. Ik zit er nog op te broeden.

    Attached Files
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


      #38
      Waw zalig (om nog in pyjama) uw verslag en foto's te kunnen bekijken, you rock man 🤘👍

      Comment

      Bezig...
      X