Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jeuntje, als je zegt dat er alleen "zaden" aan je plant hangt dan is het geen herma maar dus gewoon een mannetje. Wegdoen dus ALS er GEEN toppen zijn natuurlijk...
Spijtig!! Veel succes nog, mede-belg
Peace and love,
Davy
We hebben geen mannelijke voorbloei ontdenkt enkele weken geleden.. Vol overtuigd dat het een vrouwtje was =/ Het zijn ook gefeminiseerde zaadjes ... ='(
Jeuntje, als je zegt dat er alleen "zaden" aan je plant hangt dan is het geen herma maar dus gewoon een mannetje. Wegdoen dus ALS er GEEN toppen zijn natuurlijk...
Ben gisteren gaan kijken naar de 3 planten. De 'bush' doet het zeer goed!
Maar de grootste plant is ineens een hermafrodiet, idd er hangen geen knoppen maar zaden aan de plant !? (te zien op de foto's)
Ik maak me zorgen over mijn 2 andere planten, zijn deze in gevaar? ze staan op circa 50-100m van elkaar.
Mooie planten! Vooral de laatste vijf foto's van de reeks van twaalf zijn prachtig. Ik veronderstel dat de planten van die foto's al redelijk hoog zijn. Ik heb niet zoveel getopt omdat ik las dat in de weersomstandigheden die we gehad hebben het zeer goed mogelijk is dat er groeiachterstand is en ik wou geen risico lopen. Ik had het bij bepaalde planten beter gedaan...
Helaas is er nog niet echt beter weer op komst... Veel regen. Het enige dat je dan kunt doen is hopen op redelijk veel wind zodat je planten vlug droog zijn. Ik had niets van schimmel op mijn vrouwtjes op twee van mijn locaties.
Wat de gaatjes in de bladeren betreft, je moet eens goed kijken of er geen sprinkhaanachtige beestjes van een halve centimeter op je plant zitten. Ik heb alleszins last van die kleine ettertjes. Het zijn "cicaden". Ik was er ook eerst door verontrust maar mijn schatjes lijken er geen problemen mee te hebben.
Veel geluk nog verder!
Last edited by El Renato; 8 September 2011, 03:20.
Jow Jow Jow ! Nu 3 weken verder, staan ze in bloei ! Hoewel ik me zorgen maak om mijn 'bush'. Deze staat nogal NAT ... De bladeren beginnen lichtgroen te zien en redelijk wat gele blaadjes. Zou ik deze mss voor de zekerheid er uit halen of gaat dit totaal niet ( wat ik voor 99.9% verwacht). De andere 2 ( de gestrekte ) staan er ook heel mooi bij Maat heeft op mijn schouders moeten gaan zitten op de hoofdtop vast te nemen
Misschien gaasvliegjes of sprinkhaantjes. Het kan echt vanalles zijn... Volgende keer ga ik mijn planten behandelen met een pesticide die cannabis kan verdragen. In de bloei zou ik geen pesticide gebruiken, behalve als het ECHT nodig zou zijn. Dan zou ik de toppen met folie afdekken, bespuiten en dan de folie weer verwijderen met de hoop dat die insecten zich niet concentreren op de onbehandelde stukken: de toppen...
IK heb ook veel gaatjes in me bladeren en tegen mij zijde ze dat het een insecten plaag is van de wantsen heb vandaag gwn bij de plante een spray gehaald hoope dat het werkt
even een update ! De 2 grootste planten groeien nog zeer hard. De bush daarintegen heeft een probleem. De gaatjes zijn overal en sommige bladeren sterven af en krullen.
Leave a comment: