Totale belgische beginner !
Collapse
X
-
-
-
Re: Totale belgische beginner !
Heb mijn eerste zaadje ontkiemt
steekt nu in een potje op mijn kamer. Ben eens benieuwd !
Comment
-
Hopeijk gaat het wat beter weer worden dan nu
Maak je ook foto's?Comment
-
Foto's zal ik wel maken
Het weer is goed nu in de kempen :p
Comment
-
Hier is het weer ook goed... Hele tijd zon, mooie temperatuur... Meer moeten we niet hebben...
Enkele dagen geleden onweerde het hier dat het niet normaal is... Er is in het gebuurte zelf een huis uitgebrand door het onweer...Comment
-
Mmmm ik zit toch met een probleempje denk ik. De plantjes anderhalve week oud ongeveer, hangen nogal veel :s ze zijn lang en dun :p morgen best een stokje tegen plaatsen?
Zal morgen ook al eens een foto maken.Comment
-
ben zelf ook beginner, maar ben er vrij zeker van dat je plantje te veel water heeft.. laat het wat drogen in de zon, als ie wat terug rechtstaat, ventilator tegen zette, of zeker in de wind. dat zorgt voor een stevige stam>>> Loving The Green Herbs <<<Comment
-
eigenlijk geef ik niet zoveel water hoor . 1 keer per 3 dagen.
Nu heb ik wel een ander probleem. Ik heb de plantjes buiten gezet en nu is er een klein gaatje in een blaadje. waarschijnlijk door beestjes?Comment
-
zet ze misschien buiten met een doorzichtige bak erboven en dan gaatjes in die bak zodat ze nog altijd lucht krijgen
heb ik ergens gelezen in een guerilla verslag...Comment
-
Hier zijn mijn plantjes
Foto 1 & 2 is mijn oudste plantje ( bijna 4 weken )
Foto 3 is mijn 2e plantje ( bijna 3 weken )
Foto 4 is mijn 3e plantje ( bijna 2 weken oud )
op foto 2 kun je uitsteeksels in de oksels zien. Dit is een vrouwtje klopt dat?
En het eerste plantje ruikt al naar THC als je er van dichtbij aan ruikt welteverstaan
DSC02503.jpgDSC02504.jpgDSC02505.jpgDSC02506.jpgComment
-
idd rare stam zunne !
Ik zou ze verpotten en dan dieper planten zodat ze mooi recht staat !
Ik weet niet wat je van plan bent , maar als je van plan waart ze buiten te planten is het daar NU de moment voor ! Tenminste voor de oudste planten , die stekkies zou ik nog een 2 tal weken mee wachten .
Echt groot gaan ze toch ni meer worden , zeker die kleinste niet ! Daarmee kan je rekening houden voor je guerilla spot eventueel .
Veel succs nog ..
yeepComment

Comment