Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Totale belgische beginner !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Totale belgische beginner !

Mooie oogst! Jammer van de toprot... Zo te zien heb je een aardig voorraadje! Nu kun je wel even verder. Geniet ervan!

Comment

Ben vandaag nog eens langs gegaan en heb een slechte ontdekking gedaan, aan de hoofdtop was een stuk toprot weggehaald, nu is heel de bovenste top beschimmeld (zo lijkt het toch, een beetje spinnewebachtig) . Ik hoop dat ik niet meer van die slechte ontdekkingen doe !

heb ook de indruk dat te knoppen heel vochtig aanvoelen, wel heel plakkerig.
      Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

Comment

Jammer van je hoofdtop... Als de weersomstandigheden optimaal zijn voor botrytis kan het zich vliegensvlug verspreiden. Daardoor heb ik al één van mijn hoofdtoppen preventief geoogst. Ik heb wel een antischimmel product gekocht maar toch zou ik mijn planten zo biologisch mogelijk willen houden.

Fungicide is één van de giftigste stoffen in de tuinbouw en het gedacht dat ik daar restproducten zou van oproken maakt me een beetje paranoide.

Morgen ga ik al mijn spots eens bekijken. Hopelijk stuit ik dan ook niet op onaangename verrassingen...

Comment

Aangezien er meerdere toppen last kregen van schimmel & toprot ben ik van drooglocatie veranderd, met positieve resultaten!
          de toppen zijn nu veel droger & hebben geen last meer van schimmels edl.

Een van de dagen zullen ze droog genoeg zijn om te roken !

Even een bedankje aan iedereen die geholpen heeft met mijn vragen of gewoon een reactie zette in dit topic.
          Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij !

Greetzz ! Now we can finally smoke our plant

Comment

Krijgen we nog een rookverslagje¿

Comment

hoeveel had je uiteindelijk droog ?

Comment

Hey,

Sorry dit topic heb ik helemaal uit het oog verloren ..

In totaal hadden we dus een 90 gram. We moesten de planten te vroeg afdoen ( Door schimmels en omdat de maïs in de wei werd afgedaan )
                Het knippen trok op niets bij ons. Redelijk snel gedaan en we rookten meer knipafval op dan knop

De smaak van de wiet viel wel mee. Een licht fruitig smaakje maar je werd er enkel wat high van . Je voelde dat je onder invloed was ( licht in je hoofd & aan je ogen )
                Maar je werd dus totaal niet lekker lam.. Dat miste ik er wel aan ! Maar we hebben dus echt wel veel te vroeg moeten oogsten Dit jaar beter!

Comment

Bezig...
                X