Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

    Heb je alleen maar last van konijnen of zijn er ook nog andere dieren aanwezig? zo ja dan helpt je hekje waarschijnlijk niet, deze kunnen namelijk makkelijk worden omgeduwd. Als je alleen maar last hebt van konijnen kan je om je planten mss een soort van grachtje graven!

    Comment


      #47

      Comment


        #48
        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

        en moriskeuh leeft het big devil stekje nog steeds

        Comment


          #49
          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

          @ stiekel twas geen bigdevil stekkie want das een autoflowering soortje dat gaat nooit gaan .
          het was een stekkie van de outdoor mix van royal queen seeds .
          En tot mijn grote verbazing leeft het nog jhaa

          grrtzzzz

          Comment


            #50
            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

            En heb ook een stekje genomen van een plant om het verlies van de bigdevils te compenseren had het niet goed gelezen vond het al vreemd stekke van een AF zal voortaan beter lezen maar blij dat ie nog leeft sus66

            Comment


              #51
              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

              Ik heb misschien nog een ideetje !

              Iedereen kent wel van die metalen staafjes die soms op daken staan tegen duiven , beetje ingraven en daarbinnen je gaas en dat moet volstaan dacht ik?

              Comment


                #52
                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                wat bedoel je, om je gaas te verankeren zogezegd?

                Ik had zo'n gaas met rechthoekige mazen, die soort die het meest voorkomt in hekwerk rondom tuinen.
                Gewoon de onderkant opengeknipt en dan alle verticale uiteindes die je zo krijgt de grond in...

                En anders lijkt me het simpelst door ergens een redelijk dikke soort ijzerdraad te nemen, stukjes knippen en dubbelplooien en het zoals een tentharing de grond insteekt.
                Dan staat je gaas ook wel stevig genoeg hoor.

                Derde optie is rechte takken zoeken en die door je gaas steken (onder, over, onder, over, ...) en zo de grond in. Zoiets is de beste oplossing als je gaas maar dunnetjes is en makkelijk plooibaar. Zo gaat het hele gedoe niet omplooien over je plantje heen.
                Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                Comment


                  #53
                  Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                  hey iedereen bedankt voor jullie leuke idee tjes ! ik ben nu al eene dag of drie niet meer gaan kijken naar de big devils en hun omheining dus ik weet niet of ze er nog rond staat of niet @ jake das is een goed idee , ik had ook al iets in mijn gedachten . van die pennen waar je een tent mee in de grond slaat zou ook werken !

                  Comment


                    #54
                    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                    Hallo beste vrienden !
                    het is al even geleden dat ik nog iets gepost heb ondertussen is er een heleboel verandert :

                    De AF automazar zaadjes heb ik binnen laten ontkiemen en voorgroeien . enfin voorgroeien is misschien lichtjes overdreven !
                    Maar ik heb ze toch buiten geplant samen met het stekje .
                    Het stekje heeft het toch overleeft tot mijn grote verbazing !
                    DSC01064.jpgDSC01061.jpgDSC01068.jpg


                    De dames die er al stonden hebben een goei scheut gehad ! Had ik niet gedacht met het shity weer de laatste tijd !
                    Ik heb ook minder goed nieuws ! Ik heb een soort van bladprobleem ofwel beestjes op de onderste blaren zitten van 2 planten ????!!!!!!!!
                    -------------> foto's krijd ik nie gepost ! starks nog eens probere
                    Kan er mij iemand hier advies over geven AUB !!

                    Naar de AF bigdevils ben ik vandaag niet gaan kijken , ik ben wel donderdag geweest en de bescherming die ik had geplaatst staat er nog rond ! , nu kunnen ze eindelijk rustig voort groeien ! Echt veel verwacht ik er wel niet meer van.

                    De zaadjes die ik heb besteld zijn nog niet aangekomen ! miss waren mijn ogen groter dan mijn longen
                    ik zou bij god niet weten waar ik ze nog zou zetten ...... hoe lang kun je zaadjes bewaren eigenlijk ?

                    Hier zijn dan de mooiste planten die ik ooit gehad heb !!
                    IK ben echt benieuwt wat deze dames gaan opbrengen !! hopelijk zit ik rond de 500 g . het is redelijk vroeg om daar al aan te denken maar wat denken jullie ?

                    DSC01067.jpgDSC01066.jpgDSC01065.jpgDSC01063.jpgDSC01060.jpgDSC01059.jpgDSC01058.jpg

                    Dit is de ww plant die binnen al een tijdje aant bloeien is :

                    DSC01056.jpgDSC01054.jpgDSC01053.jpg

                    Tips hints & raad altijd welkom !! gooi het in de groep !! grrreeeettzzz
                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                      DSC01072.jpgDSC01071.jpgDSC01073.jpgDSC01074.jpgDSC01075.jpg

                      Weet ter iemand wat dit is ?? en wat ik er aan moet doen ?

                      Comment


                        #56
                        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                        Misschien slakken? Lijkt op slakkensporen, en er is ook al wat aan gevroten.

                        Comment


                          #57
                          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                          Dat zijn geen slakken. Slakken eten hele delen van je plant weg en zorgen niet voor die puntjes.
                          Kan je geen betere closeup trekken van de beestjes onderaan het blad?
                          Voorlopig zeg ik: bladluizen of trips.

                          Grtz
                          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                          Comment


                            #58
                            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                            mee eens dissi ! slakken zijn het zeker niet !
                            bladluizen ken ik , maar trips niet ?

                            Comment


                              #59
                              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                              Trips: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-trips-thrips

                              Trips zijn, in het kort, kleine kutdiertjes die niet van je planten willen afblijven. Wat ik er hier ook tegen doe, ik vind ze steeds terug op m'n plantjes. Trips vluchten weg als je ze probeert te pakken (toch lukt het redelijk), zijn lichtbruinig/donker bruin/zwart, langwerpig, kruipen graag in de middennerf van je blad, of op het punt waar je de vingers van het blad samenkomen en lopen van daar in het kleine groefje van de bladstengel (lang de bovenkant). Ook eten ze graag wat van de nieuwe blaadjes die nog aan het groeien zijn.

                              Zowel bladluizen als trips zijn door de meeste insecticiden te bestrijden. Al zou ik uit interesse wel willen weten welke het is, een algemene spuiter zou het probleem moeten verhelpen. Normaal zou ik u bio middeltjes aanraden, maar zo te zien zijn het er heel wat, dus is meteen een effectieve bestrijding wel aan te raden .

                              Grtz
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                              Comment


                                #60
                                Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                                Ik vind dit zooo gaaf om te zien he, hoe die planten erbij staan!

                                Comment

                                Bezig...
                                X