Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    Ze groeien wel heel weinig he, jammer.

    Laten we hopen dat ze snel nog wat oppikken.

    Comment


      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      arme grond.. volgende keer toch betere voedingsgrond zoeken voor een spot.. grond ziet er ook erg droog uit imo..

      groet,

      T-o

      Comment


        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        Hey BOriis's,

        Ik dacht ik ga eens bij jouw verslag kijken, wellicht dat ik je ergens mee kan helpen of gewoon alleen succes wensen. De start is altijd langzaam, ze komen echt wel. Een paar dagen mooi weer en je weet niet wat je ziet. Ik ga je in ieder geval volgen.

        Gr. JFF

        Ps. die paddo's zijn echt super. Ik twijfel al een tijdje om ook zo'n box te kopen, alleen ben ik bang omdat ik niet weet wat ik koop. Heb je tips hierin? Hoe lang moet deze groeien?
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment


          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          @lestattim ja laten we het hopen! Maar ze staan er al zeker een paar weken hoor.. Zou ik wat voeding geven?


          @TheovS dat ligt denk ik aan de foto's hoor want het regent hier nu al 3 dagen lang, dus droog dat is de grond zeker niet!

          @Justforfun Bedankt man , als je ze echt wil bestelen, zou ik je http://www.avalonmagicplants.com/ aanraden!
          Ik ben echt heel erg tevreden over ze! Ik had ze in 2 dagen ontvangen, en ze hebben echt al 50+ mailtjes met vragen aardig beantwoord, snel en behulpzaam, echt een 10+ voor de service!
          Dit was voor mij ook de eerste keer, dus heb ik B+ en thai genomen, die schijnen niet al te sterk te zijn, dus goed voor een beginner
          http://www.mushroomgrowbox.org/nl/growbox-beschrijving Daar staat precies hoe het werkt
          Het duurt ongeveer 3 weken per flush denk ik, en je kan zo'n 7 flushes doen per box, dus plezier dat heb je er zeker van hoor! Ze zeggen dat je zo'n 150gram verse paddo's per flush krijgt( dat is ongeveer hea)
          Je kan ze gewoon een mailtje sturen dan adviseren ze je wel welk soortje je moet hebben als het je eerste keer is
          ( trouwens dit is geen reclame ofzo xd ik ben er alleen heel tevreden over :p)
          Ik laat het je volgende week weten hoe ze waren want ze liggen nu te drogen
          Last edited by b0riis; 7 July 2012, 09:58. Reden: type foutje met de hoeveelheid verse paddo's

          Comment


            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            he boris top vooor volgend jaar je grond in de winter bemesten met kippenmest

            Comment


              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Ja ga ik zeker doen, maar zo heb ik in ieder geval weer wat geleert hea !

              Maar zou ik voeding geven aan me guerilla spot? Of gewoon wachten? ookal doe ik dat al zo'n 3 weken..

              Comment


                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                Als je op voedingsarmegrond zit, zou ik langzaam gaan bijvoeden. Kan geen kwaad lijkt mij.

                Je tips van de paddo's ga ik zeker opvolgen.
                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                Comment


                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  Dan ga ik vandaag of morgen als ik tijd heb maar even wat voeding geven

                  Bedankt JFF

                  Nog even een foto off topic van hoe mijn paddo's liggen te drogen
                  IMG00606-20120707-1034.jpg

                  Comment


                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    cool man die paddo's miss ook maar eens dat checken
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      Haha ik ga ze de 16e proberen als het goed is, ik wou het al eerder doen, maar tjaa moet er weer familie een week langs komen hea.. --'
                      Ik ga misschien ook nog salvia dvinorum proberen te kweken ^^ http://www.avalonmagicplants.com/sal...m-cutting.html
                      Of een cactus waar je ook van gaat trippen weet alleen nog niet welke... Iemand ervaring met een van deze? http://www.avalonmagicplants.com/cacti

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        Paddo's een keer nooit meer.

                        Boriis ja t zou degelijk de moeite waard zijn om bij te voeden.

                        En ja ik wist dat ze al een tijdje stonden, daarom was ik zo verbaasd dat ze nog 'nergens' waren. Maar dat gaat wel goed komen. Weer een les. Nu misschien mandarijnen oogsten, maar volgend jaar kolen!

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Hehe ja zo leer ik ieder jaar weer wat hea
                          Vorig jaar had ik helemaal geen oogst, maar tjaa die telt ook niet echt mee als kweek, daar klote ik maar wat aan ghehe

                          Hoezo paddo's nooit meer?

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            ja echt wel paddo's ook echt nooit meer voor me was er gewoon misselijk van geworden (een heel irritant gevoel)
                            geef mij maar een lekker& een lekker

                            succes verder bOriis met de kweek
                            Mijn eerste kweek: Super Skunk ( auto)

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              Ieder zijn eigen mening hea
                              Ik ga het binnenkort proberen en dan laat ik het jullie weten!

                              Bedankt weedsmoker1
                              Last edited by b0riis; 7 July 2012, 21:20. Reden: -

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                De trip is wel mooi op zich maar de intensiteit ligt te hoog. Moet je vooral snachts in een bos nemen. Wat een wijs besluit was dat zeg...Predator was der niks bij.

                                Comment

                                Bezig...
                                X