Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    Frank bedankt voor de link! Top!
    Ja weet ik weedsmoker, misschien dat ik volgende maand me er een kan veroorloven.. Ik zit een beetje krap bij kas de laatse tijd

    Iemand ideeen hoe ik de ph weer goed krijg?

    Comment


      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      Jamaar jamaar...
      Wat wil je gaan doen dan, de pH van Nederland verlagen ?
      Het gaat toch over guerilla, in volle grond ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        Ja in de volle grond over guerilla ja, hoe krijg ik hem nu dan weer omhoog? :/

        Comment


          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          tjah boris niks meer aan te toen zorg volgend jaar voor goede grond op je spot !

          Comment


            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            Inderdaad, de pH van de grond bekijk je best aan het begin van het seizoen, voor je plant, want dat is niet aan te passen.
            Dat ze zo klein blijven komt omdat het auto's zijn, en het de laatste weken niet zonnig genoeg is geweest.
            Dat komt niet door de eventueel verkeerde pH, want dan zouden ze meer bladproblemen hebben.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              Oke dan, nou volgend jaar beter!
              Bedankt voor de uitleg

              Comment


                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                ik zou nu zowiezo je grond doorspoelen maar dat gebeurd op het moment al door het weer

                Een keer je grond verzuuurd maak niet zo uit , maar zou het van af nu wel anders gaan aanpakke....

                PH van regenwater is zowiezo goed..... dus regenwater opvangen ...doe ik ook

                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                :alienstoned:​← klik hier


                sigpic

                Comment


                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  Ik heb er naast een natuurbeekje
                  Dus ik hoef niks op te vangen ^^

                  Dus de grond even een keer goed spoelen ?


                  K*T slakken.... Er zijn een paar mini ak's gesneuvelt... :/


                  De 3 onbekende soorten zijn vanaf mijn balkon weg gebracht gister avond na onverwacht bezoek van de gemeente die wat moest controleren voor een vergunning.. Net naast mijn balkon, dus ik heb de 3 potjes in mijn sporttas gedaan ben snel via de achterdeur naar buiten gelopen en heb de plantjes in de buurt van de guerilla spot neer gezet, ze waren een beetje gebogen maar niks geknakt gelukking
                  Die ga ik deze week als ik tijd heb in de volle grond zetten

                  Alleen ik vond de blaadjes van de onbekende soorten een beetje raar, is dit een bladprobleem?
                  IMG00643-20120716-1540.jpg

                  Comment


                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    hee boris ,alles goed daar in frankrijk,dit is gewoon een 3vigerblad,dit zie je vaak bij refeggen, hier bij mij is het ook kloote hoor, volgens mij is iedereen bezig met de guerilla kweek hierzo rondom nijmegen,tjonge jonge ,bvb...ik was mijn oude plek van 4jaar terug aan het kappen snoeien,hoor ik iemand aan komen knak breek,oeps denk ik weg wezen ,kom ik de volgende dag terug zie ik iets verderop,een poging van kweek 7 plantjes er neer gezet,van af gelopen nacht dus waarvan 1 beschermt met gaas toch alle 7 kaal gevreten door slaken,er zaten 4 soorten bij,zo door die regen van deze kut zomer gedijen de slaken super,ik ben meteen gestopt om mijn plek af temaken,overgens zijn 3 anderen plekjes van mij met alle voorzorgmaatregel tegen slaken mislukt,gewoon alles kaal gevreten,zo ik ben weg gegaan van de gras,onkruid veldjes en heb in een bos rand 3 royaldanes geplant ,deze doen het zeer goed pfff ,zo zie je maar dat het 1jaar goed kan gaan en bij teveel regen alles naar de kloote gaat.
                    overgens zijn al mijn plekjes bezet door andere kwekers,zo ook rondom buisterhuizen het geval is,vorig jaar ben ik geript daarzo en bruutal als ze zijn mijn plekie gejat wat dus ook weer dom is vandaar ik dit zo typ,en nog bedankt jongens gelukkig heb ik thuis altijd nog mijn backup,als de royal dane lukt plaats ik bij jou de foto wel,ben blij dat ik geen topic heb gemaakt want dan waren er al 4 mislukt en ja das ook niks als je het volgt,ik maak wel een verslag maar niet onlin als het dan gelukt is plaats ik het pas. gr slady
                    Last edited by slady; 18 July 2012, 17:57.

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      Ja het is idd kut weer slady :/

                      Frank? Bukkake?

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        bukkake,waar slaat dat nou weer op,als ik google nou ja laat maar,zieke geest.

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Mensen relaxt..

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            Oke dan, de 3 onbekende planten zijn inmiddels ook geplant in de volle grond!

                            Hier 2 foto's, die andere foto kan ik niet meer vinden op me mobiel --'

                            IMG00653-20120718-1812.jpgIMG00654-20120718-1817.jpg Zoals je ziet is ze een beetje verbogen door mijn tas

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              mooi man laat ze nu maar dikke toppen krijgen hopelijk word het weer nog beter in augustus,september,het weer hier is herfst harde wind veel regen 17 graden bha

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                Ja laten we het hopen! Anders word het een jaar lang op een houtje bijten..

                                Comment

                                Bezig...
                                X