Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die had ik al een tijdje niet meer gezien de kanaki's. Jammer weer van die vent, maar ja wat maakt het eigenlijk uit. Je hebt idd zaden genoeg. Ze zijn wel een stukkie groter sinds de laatste keer dat ik keek. Hoop dat ze de aankomende periode goed gaan doorstaan Escar.
In Bb code ging niet helemaal goed
Het leek me leuk een beetje te spelen met de opmaak, echter, ik moet nog zo veel leren.
Goed, ik moet dus eerlijk bekennen, dat ik niet al te veel tijd genomen heb om foto's van de Kanaki's te nemen.
Ik heb nu nog in totaal 2 Kanaki's staan, twee waren er mannelijk.
Deze wilde ik eerst gaan kruisen met de Hippie's, echter dit project heb ik een halt toegeroepen.
De Hippie's hebben zich tot nu toe goed bewezen en ik wil hier nu niet te veel me gaan spelen.
Over de Kanaki's weet ik nog niet zo veel, ik weet dat Cannabis erg laat geïntroduceerd is op Nieuw Calédonië
Waar de oorsprong ligt van de toen geïmporteerde zaden weet ik niet.
Dus wil ik eerst een volledig ronde zien van dit zaad, voor ik hier mee aan de slag ga.
Deze ronde is een spel, veel te laat ontkiemd, dus ik heb er eigenlijk niet veel verwachting van.
Ik heb deze plant twee keer getopt, reden hiertoe is dat ik de plant wil remmen in de bloei.
Ik wil weten hoe goed de plant zich in de herfst periode, ontwikkeld
De plant heeft in haar leven alleen maar afnemende zon gekend.
De andere staat er vrijwel hetzelfde bij.
Toppen doe ik nu niet meer.
Ik wil nu alleen nog kijken of zij, zodra de uitlopers wat groter zijn, ook werkelijk in de bloei gaan.
Ik weet dat de aarde er een beetje rot uit ziet.
Ik heb een test laten doen bij de COOP en de boDAMN is echt heel erg rijk, alleen de droogte, die eeuwige droogte hier.
Het is aarde, dat is zeker, echter het is zo droog dat je een spa of pan schop er gewoon niet inkrijgt.
Veel werk, dat rust mij, dit wordt echt spitten in de regen om er een beetje lucht in te gaan krijgen.
Hier gaan heel wat litertjes aarde nodig zijn om dit land weer op peil te gaan krijgen.
*Zucht* ik had Druiven moeten gaan telen.
Hierbij houd ik het voor nu, ronde Kanaki is dus nog altijd een Go.
En alsof het lot er mee tart.
Vandaag Regen in Montpellier.
6e Regendag in 83 dagen.
Ik ga even in mijn foto's bladerenof er nog wat foto's zijn.
Ik ben ook zo georganiseerd.....mijn vriend doet dit 100 keer beter.
Als ik hem niet had....
Nou hier houd ik het vandaag simpel.
Geen gelul en de foto's van de ene Kanaki die er nog over is.
Tussenstand.
1 Is door de spint om het leven gekomen.
2 Waren Mannelijk.
2 Waren niet opgewassen tegen mijn martelprakrijken. (je weet wel Cookaap)
Dus blijft over.
En ze is in de bloei (bloeidag één 27-10-2013)
Vastgesteld is het volgende. deze plant word geoogst op 22e December.
Dit in verband met Nieuw jaar.
Bij voorbaat dank voor het begrip hiervoor.
tsja, ik moest toch leren toppen/fimmen
Het fimmen was duidelijk een te grote opgaaf, voor de beperkte derrie die ik brein durf te noemen.
Node of internode, tsja, ik was stoned toen ik dit artikel las.
Helemaal de schuld van de gegeven informatie dus hahahahaha
Dus jullie weten het, bij het schrijven van een informatief topic, houd het simpel.
Hiermee bedoel ik, nog simpeler, zo simpel dat zelfs Escargot het snapt.
Volgend jaar proberen we het gewoon op nieuw.
Toch een leuk plantje voor een mislukte vrouwelijke besnijdenis toch?
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment