Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Kanaki Expérience

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Nachtelijke wandeltocht....

    P1020644.jpg

    Bah, wat vroeg, echter je moet iets voor je plantjes over hebben.

    Goed bij aankomst had ik een mooi blik over hoe het zit met de straling uit de nabije omgeving.... Enorme overbelichting, vinden jullie ook niet.....

    P1020655.jpg
    *********** by Night......

    Wat een plezante sfeer, de plantjes zullen dit zeker waarderen denken jullie ook niet???

    Goed aangekomen op locatie, moest ik zelf al zoeken waar ik de plantjes ter vondeling gezet had.

    Ik heb ze onhandig een beetje water gegeven, en heb met flitslicht snel wat foto's van de plantjes gemaakt.

    P1020657.jpg

    P1020658.jpg P1020653.jpg P1020652.jpg

    P1020651.jpg

    P1020650.jpg P1020649.jpg P1020659.jpg

    De omliggende vegetatie groeit als kool, de aangrenzende puinhoop is echter onveranderd.
    Ik heb een op een redelijke afstand een aantal Euro's, her en der op de grond gegooid en mijn voetstappen met een takkenbos achter mij weggeveegd, zodat ik kan zien of er iemand in de buurt van de planten geweest is.


    Nog even wat twee kiekjes van het welkom-kruid.....(dit was sinds gisteren middag al weer gegroeid).

    P1020646.jpg P1020645.jpg

    Goed, nog even wat extra info.

    3 Dagen ontkiemt
    Groeidag 5
    Tweede dag als vondelingen

    Ik houd jullie op de hoogte
    Last edited by Escargot; 21 August 2013, 07:00.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #77

      Comment


        #78
        Hahaha als ik het aan die gasten kwijt raak, juich ik dit alleen maar toe...
        Ik ga wel even Gimpen, vanwege die Graffiti is de plaats een beetje te herkenbaar....
        Die Graffiti artiesten gun ik het van harte, echter de gemeente kent die Gravitti ook wel...

        Echter, tussen deze muur en de ehh.. wilde bloemen, ligt een grote hoop rotzooi.
        Ook zoals je kan zien, begint er een hoop on-kruid te groeien, deze heb ik de titel "welkom-kruid" gegeven.
        Ik schat dat mijn plantjes niet groter gaan worden als pak hem beet 60 Centimeter.
        De omliggende vegetatie is dan echt wel een meter of anderhalf hoog.
        Ik heb het welkom-kruid een beetje uitgedund om mijn planten heen echter heet meeste heb ik laten staan...
        Vanaf de muur zijn mijn planten echt niet zichtbaar, tegen bloeitijd echter wel ruikbaar, maar dit denk ik niet echt vanaf de straat.



        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Hoe groter en langer de Pen wortel kan komen hoe groter de plant... potje van 40 cm snel over potten
        De eerste wortel uit het zaadje gaat normaal gezien recht naar beneden zo diep mogelijk voor water en voeding.
        Mijn tip snel in diepere potten over zetten

        Gr Bella
        Je hebt helemaal gelijk Donna, fijn trouwens dat je meekijkt, nu kan het helemaal niet meer fout gaan
        Last edited by Escargot; 19 August 2013, 13:33.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #79

          Comment


            #80
            Heel vroeg in de ochtend een beetje tuinieren en dan naar de bakker.
            Lekker zo vroeg op de ochtend lekker tuinieren en dan genieten van een heerlijk kopje koffie en een Pain au Chocolat, zelfs twee.
            Last edited by Escargot; 28 August 2013, 09:51.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #81
              God was never on your side..

              Comment


                #82
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #83
                  Last edited by Escargot; 26 August 2013, 12:17.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #84

                    Comment


                      #85
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        #86
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #87
                          Last edited by Escargot; 28 August 2013, 09:35.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #88

                            Comment


                              #89
                              Hobby, hobby!!!!!

                              Helemaal niet!, dit is geen hobby, dit is slavenarbeid...
                              Om 5 uur uit m'n nest en snel een bak koffie, zo ziet tegenwoordig mijn ochtend programma er uit.
                              De enige die vol verwachting uitziet naar dit avontuur, is mijn brave vierpotige haarbal, hem kan het nooit te vroeg zijn.

                              Goed, ik moest wegens omstandigheden, de planten uit mijn tweede ronde ook te vondeling zetten.
                              De details staan op de dertiende pagina van mijn andere topic: Ouwe-Hippie-op-de-koffie

                              Het was lekker fris, een graadje of 18 en deze keer waren de straten redelijk rustig.
                              Het eerste plekje van mijn hond is nu al jaren lang deze parkeer-meter, die ook direct mijn bewijs is geworden, van mijn vroege opstaan.
                              Om de mensen direct ook een indicatie te geven over het parkeer tarief hier, is de foto er naast.

                              Tijd.jpg Pakeertarief.jpg

                              Op de plek aangekomen heb ik maar direct een foto geschoten hoe het terrein er uitziet op dit vroege uur....
                              Het is er heerlijk donker en het enige licht dat je ziet komt van de eerste schemer.

                              Ochtendschemer.jpg

                              Goed, dit is van een afstandje genomen en als ik dichter bij mijn plantjes kom, ongeveer 25 meter kom je de eerste linie tegen die mijn plantjes uit het zicht houd....
                              Eerste Linie.jpg

                              Een meter of 7 verder staat een tweede haag van hetzelfde welkom-kruid....

                              2e Linie.jpg

                              Vervolgens een metertje of 5 verder nog een haag en een berg divers afval, echter voor mij een onbetaalbare schat...

                              3e Linie.jpgPlant1.jpg Plant2.jpg Plant3.jpg

                              Plant4.jpg Plant5.jpg

                              Goed nu nog even een groeps-foto en dan zijn jullie weer up to date. (foto is incl de plantjes uit mijn tweede ronde)
                              Groepsfoto.jpg

                              Oh ja natuurlijk het weer....

                              vandaag.jpg

                              Een beetje aan het afkoelen (gelukkig)
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                #90

                                Comment

                                Bezig...
                                X