Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

    kan je zo ook zien.
    ze is nog niet klaar. je zou wel vast kunnen oogsten maar ik zou nog even wachten
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #17
      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

      Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
      kan je zo ook zien.
      ze is nog niet klaar. je zou wel vast kunnen oogsten maar ik zou nog even wachten
      Oke, nog even wachten dan.

      Comment


        #18
        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

        Er zit wat toprot in nu. Ik denk dan ook dat ik hem vanavond maar ga oogsten. Dan kan ik het thuis goed wegsnijden en in een droge warme ruimte hangen. Ben bang dat anders nog meer gaat rotten.

        Comment


          #19
          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

          kgeef ej groot gelijk , beter dan wachten en kans hebben dat je nog meer moet wegknippen
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #20
            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

            Ik heb de Skunk plant met het kleine beetje toprot vandaag maar geoogst voor de zekerheid. met het blote oog was het moeilijk te vinden. heb de foto erbij moeten nemen. Heb de plant geoogst. En het toprot deel er ruim uitgesneden.
            Vervolgens heb ik dit deel genomen en heb ik de toprot eruit gehaald. zat inderdaad los zoals ik veel lees. De rest eromheen heb ik ook te drogen gehangen en stuk van de rest vandaan. En het verwijderde deel heb ik in een plastic zak weggegooid in de vuilnis. Met ditnatte weer dacht ik oogste de plant maar snel.

            Maar ik heb nog meerdere planten staan. Daar doe ik de volgende keer verslag van als ik erheen ga kijken. Zijn onder andere nog 4 skunk planten die dezelfde tijd zijn geplant maar die ietsje achter lagen op deze. Ben benieuwd hoe het met ze gaat.Op dat plekje waar ik net was staan nu nog een Amnesia en een White widow, Maar die moeten nog een tijdje bloeien. Ze hebben wel al toppen maar nog niet echt groot.

            Comment


              #21
              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

              Mijn eerste plant hangt te drogen. Ik heb daar een fijne ruimte voor van hout. Donker van binnen zoals het hoort er komt geen licht bij. Op de kop hangt die. Beetje luchten soms. Kleine opening voor frisse lucht. Temperatuur kan ik regelen. Heb hem rond de 18 graden. Het enige waar ik verschillen over lees is de blaadjes. De ene schrijft weg halen. Anderen schrijven weer van niet. Ik heb ze er maar zo lang nog aan laten hangen. Mijn verwarming heeft trouwens een ventilator erin die ik op de laagste stand heb staan. Ruimte is ongeveer 3x2x2 mrt dus genoeg plek voor de rest ook nog te drogen.

              Comment


                #22
                Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                Ik heb mijn zak microscoop ontvangen 60/100x vergroting. Nu heb ik alles compleet. Zodalijk maar eens trichomen gaan spotten

                Comment


                  #23
                  Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                  Ik heb mijn 5 Skunk planten allemaal geoogst. eentje had ik al gedaan. Vandaag de andere 4. Alles hangt nu fijn te drogen. Ik heb het onderste deel van de planten allemaal laten staan. Eens kijken wat daarmee gebeurd. Die topjes waren toch te klein. Nu heb ik nog 3 amnesia's staan. 2,30 mtr 2,10 mtr en 1,60 Verder heb ik nog 2 white widows staan. eentje van 1,60 mtr en eentje van 1 mtr. Eentje van ze staat in het bos op een open plaats. De rest in de mais. Ben beniewd of die nog op tijd klaar komen voordat die boer komt. Als nog iemand foto's wil zien dan wil ik die wel posten.

                  Comment


                    #24
                    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                    Zonder foto's wordt het wel wat saai idd.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                      DSCN2209.jpgDSCN2210.jpgDSCN2211.jpgDSCN2213.jpgDSCN2214.jpgFoto 1,2 en 3 zijn mijn 2 Amnesia haze planten. foto 4 en 5 is het onderdeel dat ik heb laten staan van de Skunk planten. Hier had ik toch niet echt veel aan aangezien hier niet veel produkt aan zit. Ik wil wel eens zien hoe dit verder groeit. Wie weet komt hier ok nog wel iets leuks aangroeien. Zo probeer ik altijd wel wat.

                      Comment


                        #26
                        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                        Ahja, die Amnesia's beginnen pas, die ga je helaas niet meer oogsten voor het mais eraf gaat, denk ik.
                        De skunk overblijfselen zitten vol meeldauw eh...hoop dat dat niet op je oogst zit.

                        Je zou ook kunnen overwegen om alles weg te halen, want als je het laat staan kun je die stek zeker niet meer gebruiken volgend jaar.
                        Als die boer overblijfselen of hele planten tegen komt gaat-ie volgend jaar wel opletten.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Ahja, die Amnesia's beginnen pas, die ga je helaas niet meer oogsten voor het mais eraf gaat, denk ik.
                          De skunk overblijfselen zitten vol meeldauw eh...hoop dat dat niet op je oogst zit.

                          Je zou ook kunnen overwegen om alles weg te halen, want als je het laat staan kun je die stek zeker niet meer gebruiken volgend jaar.
                          Als die boer overblijfselen of hele planten tegen komt gaat-ie volgend jaar wel opletten.

                          Comment


                            #28
                            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                            Yep, meeldauw kun je niet roken, da's een schimmel.
                            Schimmels houden van warme vochtige plekken, zoals (in theorie) bijvoorbeeld je longen.
                            Er staat genoeg over op JD en teh interweb.

                            Hier op de Veluwe staat de mais al jaren op dezelfde akkers, maar dat verschilt per regio/bodem misschien.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                              wat je daar zegt klopt niet skunk123
                              mais wordt enorm veel gekweekt en men weet ondertussen precies hoeveel die plant aan voeding nodig heeft
                              dus kan men ieder jaar op hetzelfde stuk mais kweken
                              ik ken gronden die al decennia lang vol staan met mais
                              en meeldauw , dat is een schimmel , gebruik zoekfunctie of google
                              weghalen die skunks voordat ze de rest besmet
                              bloei ze
                              Last edited by member16666; 2 October 2013, 04:46.

                              Comment


                                #30
                                Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                                wanneer wordt die mais geoogst ?
                                2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                                Comment

                                Bezig...
                                X