Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

    Beste skunk123,

    Je hebt het geweldig gedaan.
    1 plantje in een maisveld !! Waar hebben we het over?
    laat al die moraalridders maar lekker lullen en hou je poot stijf.
    Als ze zorgen gaan maken over het denkbeeld wat anderen hebben van wietgebruikers,
    moet je niet gebruiken/kweken,want dan hoef je er ook niet druk om te maken.
    Bovendien zijn het niet de Guerrilla kwekers die een negatief beeld opwekken bij de maatschappij,
    maar de hangjongeren bij coffeeshops,de branden,de drugsrunners,de lekkages,illegaal stroom aftappen.

    Of je nou in de tuin,tent,kas,bos of akker van een boer plant.
    Het mag allemaal niet of het nou in Nederland of Belgie is.
    Om dan ook nog af te vragen wat voor opvoeding de ander heeft genoten als deze 10 maisstengels vernield en ik dat goed vind?
    Terwijl meneer zelf een tent met wiet heeft!Zou wiet kweken dan bij onze opvoeding horen?Of gelden daar andere
    normen en waarden voor?Belt @filter de politie op om te vragen of het mag of levert hij z'n plantjes netjes in bij oom
    agent?@filter kijk ff lekker in de spiegel voor je anderen de les wilt lezen!

    skunk123 jij hoeft je ook niet schuldig te voelen dat je tentje gemaakt is door een Chinees voor 20 cent per uur,
    die in een fabriek woont waar hij slecht behandeld word en amper te eten krijgt.
    Om de giftige dampen die uit het plastic zo je plantjes in trekken door de warmte hoef je ook niet druk te maken.
    Nee je bent goed bezig lekker in de natuur.Maakt een frisse wandeling langs de akkers.
    Moedertje natuur die alles voor je doet.
    Lekker bewegen en ook nog eens wat lekkers onderweg om te roken.
    Je hebt een leuke topic.Grappig om te lezen.Mooie foto's.
    Net een kwajongen als Pietje Bell.Er zijn maar weinig mensen die geen zwak hebben
    voor Pietje Bell,behalve een paar heilige boontjes die je komen vertellen wat goed en fout is.
    Gewoon doorgaan en deel je avonturen lekker met ons.
    Geef die boer 5 euro als je alles geoogst hebt,dan hebben die moraalridders
    hier helemaal niks meer om over te zeiken.

    groetjes Bert

    Comment


      #62
      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

      Pietje Bell is uit 1914. Tijden veranderen.
      Als Pietje Bell in deze tijd geleefd had, had hij al diverse keren klappen gehad, stond-ie onder toezicht van jeugdzorg, en zat in een crisisopvanggezin.

      Het gaat om het principe. Je blijft van andermans spullen af.
      Of ik nu met m'n sleutel langs je autoportier loop, of dat ik je kinderen even leen.
      Je doet dat gewoon niet, de kosten doen er niet toe.

      Gelukkig heeft de mens ruimte om te leren dus volgend jaar misschien op een andere plek, zonder schade aan anderen en met een plantje wat vroeger bloeit, zodat TS z'n wiet echt kan afbloeien.
      Da's toch heel wat anders als wiet dat een paar weken te vroeg geoogst is, en je hebt niet het risico op een schot hagel.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #63
        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

        Thanks Guy's ik weet direct welk boek ik snel ga kopen
        Waar al niet goed voor is

        Verder ff een kleine opmerking over het reeds gemelde.

        Jij kan natuurlijk niet beslissen wat diefstal of vernieling is
        Of bij welke grote dit schade aandoet of niet.

        Je hebt het gedaan en ga je nu niet schuldig voelen of zo.
        Het Bagatelliseren, vind ik net iets meer storend als de daadwerkelijke actie
        Dus ga het niet goed lopen praten.

        Je hebt een leuke oogst en voor de volgende kweek heb je al uitgekeken naar een leuke stek.
        Ik dank je wel voor dit kweekverslag
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #64
          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

          Volgend jaar dan maar niet meer in de mais. Ik zet ze wel fijn op een andere plek. Heb inmiddels genoeg betere plekken leren kennen.
          Ik wist trouwens niet dat men er hier zo zwaar aan zou tillen als je een beetje in het mais zou zetten.
          Maar goed, zo zie je maar al doende leerd men.

          Even voor iedereen, er staat niks meer in de mais. Alles is verplaatst naar andere nabij gelegen plekken. Hier ga ik volgend jaar meteen mijn plantjes zetten als ze groot genoeg zijn opgegroeid thuis. Dus dan kan iedereen weer gerust zijn.

          Comment


            #65
            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

            Gaat eerder om het principe... Niet om die paar eurocent.
            Draai de rollen eens om en ik denk niet dat je er zou kunnen mee lachen.
            Ik ga volledig akkoord met de "moraalridders"

            Nu goed, wat betreft je plant... mooi exemplaar hoor voor een guerilla.
            De meeste die ik hier zie passeren zijn misbaksels
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #66
              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

              Ik vind het meest lullige dat zo'n boer een boete kan vangen. En een flinke nog wel, want hij teelt professioneel zijn gewas. Als daar wiet tussen staat, en die wordt gevonden, dan verliest de boer meer dan 50 cent. En kan zijn teeltmateriaal in beslag genomen worden. Denk aan een tractor bijvoorbeeld, dat kost flink wat duiten. In dit geval telt dat net zo zwaar als binnenteelt, voor de wet. En als de politie dat zo wilt, kunnen ze een boerderij om zeep helpen.
              Als klein kind heb ik veel in de mais gespeeld, en al met al heb ik net zoveel vernield als jij. Door maiskolven te plukken voor de maisschieters, een keer dronken de mais in te fietsen en ga zo maar door. Ik zal je dus niet aankijken om 'vernieling'. Maar meer het risico voor de onwetende partij.
              Een vriend van me krijgt jaarlijks Marokkanen - ik stereotypeer niet graag, maar 100% van de gevallen was dit zo - aan de deur die willen dat hij wiet voor ze plant tussen zijn mais. Soms zelfs onder bedreiging van vuurwapens. Dat is best een akelig idee voor zo'n boerenknul. Een wietplantje zaaien, gaat soms gepaard met flinke angst in een gezin en soms een heel (klein) dorp. "Stel dat we 'm weghalen, wie komt er dan aan de deur om verhaal te halen?"
              Maar je geeft aan dat je je leven wilt beteren: da's al heel wat.

              Buiten dat: geniet lekker van je oogst! Ziet er inderdaad beter uit dan de gemiddelde guerillaplant!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #67
                Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                Nog zo een moraalridder!
                Kom een keertje naar Den Haag kan je zien hoeveel Pietjes er nog rondlopen.
                Het principe om van andermans spullen af te blijven?
                Weet je wel wat je zegt?Ons rijkdom komt niet omdat we zo ontzettend veel olie in de grond hebben.
                Ook niet omdat we goud,zilver,mineralen in overvloed uit de grond trekken of hard hebben gewerkt.
                Ook hebben we amper kruiden en specerijen of andere grondstoffen/materialen.
                Ik zal je helpen:We hebben ruim 300 jaar gemoord,geroofd,gejat en gestolen.(de Somaliers zijn kruimeldieven vergeleken met ons)
                Gratis arbeiders gehad,die we niet eens hoefden te betalen.Het zit in ons genen.

                Wiet kweken op welke manier dan ook en in het bezit zijn van drugs mag niet volgens de wet in Nederland.
                Ga nou niet naar een ander zitten wijzen als je zelf fout zit!
                Of je nou jat,door rood rijd,over de stoep fietst en in ons geval een paar wietplantjes hebt het mag allemaal niet!!
                Ga nou niet jezelf boven een ander plaatsen door te zeggen dat je van andermans spullen moet afblijven als
                zelf op een andere manier fout zit.Als je zo begaan bent met de normen en waarden,wetten en regels dan hou je aan al die regels en ga je een opleiding volgen tot politieagent of iets dergelijks,dan op een forum een ander de les te lezen!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Hahahaha...
                lees je wel eens de krant of zit je hele dag te blowen?
                Nog nooit is bij een boer z'n gewas,boerderij of tractor in beslag genomen omdat er plantjes in stonden.
                Ze lichten de boer alleen van z'n bed als het om enorme hoeveelheden gaat en dan nog moet je bewijzen dat hij het wist.
                Lees artikel onderaan maar eens.

                Nederland is geen Colombia,Afganistan of Mexico waar je bang hoeft te zijn.
                Als er een Marokkaan aan je deur staat met een pistool dan bel je de politie.
                De politie komt maar al te graag langs als hij alleen het woord Marokkaan hoort,
                maar veel boeren zien het wel zitten om wat extra te verdienen en doen het uit eigen beweging.

                http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3477896/2013/07/18/Vrijspraak-boer-na-vondst-20-000-wietplanten.dhtml

                Comment


                  #68
                  Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                  Ik denk dat je op het verkeerde forum zit Bertje.....

                  Comment


                    #69
                    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                    Ik denk het ook veel te jong allemaal.

                    Comment


                      #70
                      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                      Nuances maken het verschil....

                      Comment


                        #71
                        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                        Nuances idd.
                        Verstand komt ook met de jaren.

                        Iig bedankt voor de deze kort tijd op dit forum heb toch ook weer veel gelezen en geleerd.
                        Veel succes

                        groetjes Bert

                        Comment


                          #72
                          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                          Dag Bert! Ga maar snel... Ik sluit me ook aan bij wat jij moraalridders noemt!
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            #73
                            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                            Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos View Post
                            Dag Bert! Ga maar snel... Ik sluit me ook aan bij wat jij moraalridders noemt!
                            Kijk je wel een beetje uit met brandgevaar e.d. want daardoor moeten wij weer meer premie betalen en breng je andere mensenleven in gevaar. Als we toch bezig zijn met zeiken wil ik ook wel even meedoen. Ben ook benieuwd wat de andere moraalridders ervan vinden. Thuiskweken in een inbouwkast met 400 Watt lampen is echt niet zonder gevaar nml. Of kijken we dan opeens wel de andere kant uit en halen we onze schouders op? En, je bent nu ook nog strafbaar bezig. Wat vind de mod daar eigenlijk van? Ik ben er wel benieuwd heen. Ik zeik normaal nooit, maar ben wel zeer benieuwd hoe iedereen hier dan tegenover staat.

                            Comment


                              #74
                              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                              't Is net zo gevaarlijk als een aquarium thuis, en daar zeurt ook niemand over.
                              Weet je hoeveel mensen een gifslang als huisdier hebben ? Weet je hoe vaak dat mormel ontsnapt ? (Nee, ik ook niet)
                              Het leven zit vol risico's, en die kun je hooguit proberen te minimaliseren.

                              Maarre...al bijna een hele pagina zonder foto
                              Staan ze nog ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #75
                                Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                                IDEM lori
                                Last edited by exmember22700; 30 May 2014, 17:22.

                                Comment

                                Bezig...
                                X