Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• skunk123
    replied
    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Mijn beide planten gaan nog uitstekend. De White widow laat ik nog 1 week groeien. Ben net even gaan kijken en het gaat goed. Trichomen zijn nu amber. Ik heb ook even geen tijd nu. Dus laat maar nog 1 week rijpen. Ben benieuwd hoe ze er over 1 week voor staan.

Leave a comment:

• El Plantos
    replied

BAM:

Nu jij weer...
    Attached Files

Leave a comment:

• skunk123
    replied

Ik zie dat de rust is terug gekeerd hier. Inderdaad, laten we verder gaan waar we mee bezig waren. Dat was het kweken van de wiet. Ik heb ondertussen nog een white widow geoogst en te drogen hangen. Verder heb ik nu nog 1 White widow en 1 Amnesia Haze staan. Deze white widow laat ik nog 10 dagen staan ongeveer en laat ik tot zijn maximale bloeiperiode van 9 weken gaan. De Amnesia Haze moet 10 weken bloeien. Deze is dus 1 week later aan de beurt. Voordat ik deze 2 planten oogst zal ik nog wel een aantal foto's hier posten.

Leave a comment:

• poepzak200
    replied

wat een gezeik hier laat die jongen lekker kweken

Leave a comment:

• poepzak200
    replied

wat een gez

Leave a comment:

• berry ryder
    replied

Idd. Bij mijn balkon kweek hebben de blauwe manne
    mij geadviseerd om binnen een plantje te zetten onder een lamp.
    daar komen we niet voor zeiden ze, als we maar geen klachten
    Krijgen en het veilig gebeurt.

Leave a comment:

• exmember22700
    replied

IDEM lori
    Last edited by exmember22700; 30 May 2014, 18:22.

Leave a comment:

• QnQ
    replied

't Is net zo gevaarlijk als een aquarium thuis, en daar zeurt ook niemand over.
    Weet je hoeveel mensen een gifslang als huisdier hebben ? Weet je hoe vaak dat mormel ontsnapt ? (Nee, ik ook niet)
    Het leven zit vol risico's, en die kun je hooguit proberen te minimaliseren.

Maarre...al bijna een hele pagina zonder foto
    Staan ze nog ?

Leave a comment:

• skunk123
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos View Post
    Dag Bert! Ga maar snel... Ik sluit me ook aan bij wat jij moraalridders noemt!
    Kijk je wel een beetje uit met brandgevaar e.d. want daardoor moeten wij weer meer premie betalen en breng je andere mensenleven in gevaar. Als we toch bezig zijn met zeiken wil ik ook wel even meedoen. Ben ook benieuwd wat de andere moraalridders ervan vinden. Thuiskweken in een inbouwkast met 400 Watt lampen is echt niet zonder gevaar nml. Of kijken we dan opeens wel de andere kant uit en halen we onze schouders op? En, je bent nu ook nog strafbaar bezig. Wat vind de mod daar eigenlijk van? Ik ben er wel benieuwd heen. Ik zeik normaal nooit, maar ben wel zeer benieuwd hoe iedereen hier dan tegenover staat.

Leave a comment:

• El Plantos
    replied

Dag Bert! Ga maar snel... Ik sluit me ook aan bij wat jij moraalridders noemt!

Leave a comment:

• bert69
    replied

Nuances idd.
    Verstand komt ook met de jaren.

Iig bedankt voor de deze kort tijd op dit forum heb toch ook weer veel gelezen en geleerd.
    Veel succes

groetjes Bert

Leave a comment:

• ceBep
    replied

Nuances maken het verschil....

Leave a comment:

• bert69
    replied

Ik denk het ook veel te jong allemaal.

Leave a comment:

• ceBep
    replied

Ik denk dat je op het verkeerde forum zit Bertje.....

Leave a comment:

• bert69
    replied

Nog zo een moraalridder!
    Kom een keertje naar Den Haag kan je zien hoeveel Pietjes er nog rondlopen.
    Het principe om van andermans spullen af te blijven?
    Weet je wel wat je zegt?Ons rijkdom komt niet omdat we zo ontzettend veel olie in de grond hebben.
    Ook niet omdat we goud,zilver,mineralen in overvloed uit de grond trekken of hard hebben gewerkt.
    Ook hebben we amper kruiden en specerijen of andere grondstoffen/materialen.
    Ik zal je helpen:We hebben ruim 300 jaar gemoord,geroofd,gejat en gestolen.(de Somaliers zijn kruimeldieven vergeleken met ons)
    Gratis arbeiders gehad,die we niet eens hoefden te betalen.Het zit in ons genen.

Wiet kweken op welke manier dan ook en in het bezit zijn van drugs mag niet volgens de wet in Nederland.
    Ga nou niet naar een ander zitten wijzen als je zelf fout zit!
    Of je nou jat,door rood rijd,over de stoep fietst en in ons geval een paar wietplantjes hebt het mag allemaal niet!!
    Ga nou niet jezelf boven een ander plaatsen door te zeggen dat je van andermans spullen moet afblijven als
    zelf op een andere manier fout zit.Als je zo begaan bent met de normen en waarden,wetten en regels dan hou je aan al die regels en ga je een opleiding volgen tot politieagent of iets dergelijks,dan op een forum een ander de les te lezen!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hahahaha...
    lees je wel eens de krant of zit je hele dag te blowen?
    Nog nooit is bij een boer z'n gewas,boerderij of tractor in beslag genomen omdat er plantjes in stonden.
    Ze lichten de boer alleen van z'n bed als het om enorme hoeveelheden gaat en dan nog moet je bewijzen dat hij het wist.
    Lees artikel onderaan maar eens.

Nederland is geen Colombia,Afganistan of Mexico waar je bang hoeft te zijn.
    Als er een Marokkaan aan je deur staat met een pistool dan bel je de politie.
    De politie komt maar al te graag langs als hij alleen het woord Marokkaan hoort,
    maar veel boeren zien het wel zitten om wat extra te verdienen en doen het uit eigen beweging.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3477896/2013/07/18/Vrijspraak-boer-na-vondst-20-000-wietplanten.dhtml

Leave a comment:

Bezig...
X