Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld
Ja ... de vorige posts zijn van bijna anderhalf jaar geleden ... januari ... 2014
Ook de laatste dag dat Skunk123 op het forum actief was.
Er is geen verschil.
Van andermans eigendom blijf je af.
Bovendien zijn er veel betere plekken dan in een maisveld.
Niemand weet wat je bedoelt met "nare gebeurtenissen uit de geschiedenis", als je dat niet toelicht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld
Collapse
X
-
Ik was al een tijdje niet meer hier geweest aangezien het outdoor kweekseizoen nog niet is. Dit jaar maar eens nadenken wat we nu eens gaan planten.
Leave a comment:
-
goed gedaan jonge ga zo door laat ze praaten
Leave a comment:
-
Heb je niet nog wat foto's? Leuk resultaat
Leave a comment:
-
Yeah, dit is echt goeie zeg ik je. Ik heb fijn 3 soorten en ook nog in milky vorm, amber, en bruin. Allerlei smaken en soorten dus. Heb het fijn op mijn zakjes geschreven. Ik kan wel een dik jaar er vol tegen aan. Hmm, dat wordt een fijn goedkoop blowjaar. En dat met mijn eerste oogst. Ik ben er blij mee. Het had natuurlijk veel meer kunnen zijn. Maar als ik pech had gehad ook veel minder. Ook veel bijgeleerd. Het was een leuke zomer. Avontuurlijk, spannend en vol beweging. Met plezier groot gebracht en elke keer weer een oplossing geprobeerd te vinden voor de praktische problemen. Ik hoop dat ik een mooie bijdrage heb geleverd aan het forum.
Leave a comment:
-
Alles is nu gedroogd. Het eindresultaat is: 51 gram amnesia. 54 gram skunk en 203 gram withe widow. Een mooi eindresultaat
Leave a comment:
-
je kan het beste savond je planten met rust laten want dan vindt er fotosynthese plaats overdag ook maar savonds maakt hij toppen aan want ander krijgt ze stress en zijn ze fuckt up maar mooie dames hoor
Leave a comment:
-
100 gram haalde ik net uiteindelijk droog van 1 white widow plant.
Heb ik de Amnesia nog te drogen hangen.
Ik schat dat die ook 100 gram uiteindelijk zal opleveren.
Leave a comment:
-
Ik heb net geoogst. Volgens mij kunnen ze nml niet tegen vorst. En de trichomen zijn ook amber. Dus is prima zo. Alles hangt nu fijn geknipt te drogen. Ik heb ook nog een White widow in het drooghok hangen. En die is begin van de week klaar met drogen. Eens kijken hoeveel gram die opleverd
Leave a comment:
-
Ha, de boer had ze gespot en dacht.... ik laat die jongen lekker z'n oogst binnen halen net als ik
Als ik de kans had, zou ik ze laten staan, in de vorst...
Ice weed.....
Niet dat je dit moet gaan doen hoor...
Weet niet eens of dit bevorderlijk zou zijn.
Leave a comment:
-
Ik heb inmiddels 175 Gram gedroogde wiet. Ik heb nog 1 white widow te drogen hangen. En een amnesia staat no fijn te groeien en bloeien. Ik denk dat ik de Amnesia dit weekend ga oogsten. Want ik zie dat langzaam her en der een topje gaat rotten. Deze knip ik er natuurlijk meteen uit. Ik heb het al 5x gezien. Dus ik denk dat het wel tijd wordt om te gaan oogsten.
Leave a comment:
-
Tsja die amnees wil nog wel eens de tijd nemen.
Ga die zeker een keer hier in het zuiden proberen.
Laat ons weten hoe ze smaken
Leave a comment:
-
Net even bij mijn plantjes geweest. Ze stonden er nog. Wel beetje scheef van de wind. Heb de White widow meteen geoogst. Die was nu echt klaar. Een heel mooie plant met mooie toppen. Deels heb ik ze geknipt en de andere helft doe ik het morgen. Alles hangt nu fijn te drogen. Mijn drooghok hangt inmiddels vol. Mijn amnesia die laat ik dan ook nog een week groeien tot ik weer plek heb. Die kan toch nog wel even doorbloeien. Rond 7-11 zit ik op 10 weken bloei en dat heeft deze nodig. Hier gaat dus alles heel goed.
Leave a comment:

Leave a comment: