Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

    Net even nog wat extra grond gebracht en 4,5 liter water voor de 2 planten. Zijn ongeveer 1,70 mrt hoog. De blaadjes hingen best wel. Hoop dat het goed komt. Mischien teveel zon voor ze na het om planten. Ik denk dat ik morgen nog meer water erheen breng. Ik wilde ook bij beide planten meteen naast de plant een fles op de kop in de grond plaatsen met afgezaagde bodem. En die ook steeds vullen met water. Zo kan het water langzaam de grond inlopen. Het lijkt mij wel een idee. Dat project staat voor morgen op het programma. De boer was trouwens nog altijd niet verder gegaan met oogsten

    Comment


      #47
      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

      amai jij hebt geluk gehad!!
      SUCCES MAN!
      Autoflower kweek 2014

      Belgische wietroker

      Comment


        #48
        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

        Oorspronkelijk geplaatst door lucasvda View Post
        amai jij hebt geluk gehad!!
        SUCCES MAN!
        inderdaad. Ik snap het wel niet. Die boer is nog altijd niet verder gegaan met maaien. Maar goed, ze kunnen nu fijn verder groeien. Ze hadden het wel erg zwaar de eerste dag na de verhuizing. Nu gaat het weer goed

        Comment


          #49
          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

          boer zijn kuil is leeg dus die heeft gedeeltelijk geoogst om het vee eten te kunnen geven . mais begint langzaam dorsklaar te worden
          vanaf mid-eind volgende week zullen de loonwerkers 'snachts de velden dorsen

          hoe gaat het met je overgeplante dames ? Blaadjes weer omhoog of krijgen ze de schok niet verwerkt?

          Comment


            #50
            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

            Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
            boer zijn kuil is leeg dus die heeft gedeeltelijk geoogst om het vee eten te kunnen geven . mais begint langzaam dorsklaar te worden
            vanaf mid-eind volgende week zullen de loonwerkers 'snachts de velden dorsen

            hoe gaat het met je overgeplante dames ? Blaadjes weer omhoog of krijgen ze de schok niet verwerkt?
            ze zijn door de schok heen volgens mij. De blaadjes hangen niet meer. Ik ben ze ook elke dag water gaan brengen. Nu is het wel even goed zo denk ik. Ik wacht nu een paar dagen. Het regend nou toch zo nu en dan. In het begin dacht ik even dat ze het niet zouden halen. Ik denk wel dat het wel een week van mijn bloeiperiode kost. Ze zullen nu wel iets langer moeten staan.

            Comment


              #51
              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

              DSCN2271.jpgDSCN2272.jpgDSCN2273.jpgDSCN2274.jpgDSCN2275.jpgDSCN2276.jpgDSCN2278.jpg
              Ik ben net even bij een van mijn planten gaan kijken. Dit is een White widow, deze heb ik in April geplant. Ik schat dat die ergens eind Augustus is gaan bloeien. De trichomen lijken Milky/amber maar ik vind het maar moeilijk te zien. Ik heb ze net bekeken ter plaatse met een microscoop 60/100X vergroting. Wat zal ik eens doen. Oogsten of nog even wachten... Wat denken jullie?

              Comment


                #52
                Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                oogsten! en waarom?
                dan word je lekker high in plaats van duf en stoned.
                suc6

                Comment


                  #53
                  Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                  Oorspronkelijk geplaatst door guerillaboer View Post
                  oogsten! en waarom?
                  dan word je lekker high in plaats van duf en stoned.
                  suc6
                  Klopt inderdaad, als ze milky/amber zijn is het eigenlijk oke. De toppen zullen toch niet meer groeien en alleen gaan omvormen naar trichomen in kleur bruin waardoor je duf en stoned wordt. Ik had er ook even niet aan gedacht. Bedankt voor de tip. Ik ga deze over een paar dagen oogsten.

                  Comment


                    #54
                    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                    Echt triestig om in een veld mais te gaan growen, je beschadigd gewas van iemand anders.
                    wees maar zeker dat ze de kale plek zien tijdens de oogst.
                    ik heb geen respect voor mensen die eigendom van iemand anders vernielen.

                    Comment


                      #55
                      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                      Moraalridder

                      Beste skunk 123,

                      Kan me best wel voorstellen dat je dit doet.
                      Lekker buiten en extra spannend.
                      Je hebt maar een paar plantjes dus die boer zal er niet armer op worden.
                      Die ww ziet er echt wel goed uit.
                      succes


                      mvg Bert

                      Comment


                        #56
                        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                        Oorspronkelijk geplaatst door Filter View Post
                        Echt triestig om in een veld mais te gaan growen, je beschadigd gewas van iemand anders.
                        wees maar zeker dat ze de kale plek zien tijdens de oogst.
                        ik heb geen respect voor mensen die eigendom van iemand anders vernielen.
                        Valt wel mee hoor hoeveel mais ik weg heb gehaald. Misschien een stuk of 10 sprieten. Verder niks kaport gemaakt dus de schade is minimaal.
                        Maar wat vindt je dan van kweken in een rijtjeshuis of in een flat/appartement?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bert69 View Post
                        Moraalridder

                        Beste skunk 123,

                        Kan me best wel voorstellen dat je dit doet.
                        Lekker buiten en extra spannend.
                        Je hebt maar een paar plantjes dus die boer zal er niet armer op worden.
                        Die ww ziet er echt wel goed uit.
                        succes


                        mvg Bert
                        Bedankt voor je reactie.

                        Comment


                          #57
                          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                          Laten we het maar op het volgende houden.

                          Het is voor het grotere goed.

                          Ja toch, laten we het erop houden dat je belemmerd werd jouw "hemelse opdracht", te vervullen (bewerk de aarde)

                          Trouwens die Mais zal wel van Monsanto komen, in dat geval had je dat hele veld vol moeten planten
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #58
                            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                            Dat sommige dit nog goedkeuren is onbegrijpelijk, of de boer er nu armer van wordt is niet het punt, blijf gewoon met je poot van andermans spullen.
                            Dergelijke praktijken komt niet te goede aan het denkbeeld wat vele hebben over de wietgebruiker.

                            Dus bij gebrek aan creativiteit ga je maar spullen van andere vernielen.TSSSS welke opvoeding hebben jullie genoten.

                            Comment


                              #59
                              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                              Oorspronkelijk geplaatst door Filter View Post
                              Dat sommige dit nog goedkeuren is onbegrijpelijk, of de boer er nu armer van wordt is niet het punt, blijf gewoon met je poot van andermans spullen.
                              Dergelijke praktijken komt niet te goede aan het denkbeeld wat vele hebben over de wietgebruiker.

                              Dus bij gebrek aan creativiteit ga je maar spullen van andere vernielen.TSSSS welke opvoeding hebben jullie genoten.
                              Ik heb het even uitgerekend. 3500 Euro per hectare mais. Ik heb dus voor ongeveer een halve Euro schade aangericht. Dit is dus te verwaarlozen.
                              Heb ook nog een tweede mooie plek in een omgeving waar niemand er last van heeft in het hoge gras. Die wil ik volgend jaar gaan gebruiken. Die mais wordt toch veel te vroeg af gedaan. Ik heb niks meer in de mais.
                              Maar even voor jou, bij wiet kweken ben je in principe altijd de regels aan het overtreden. En vaak gebeurd het in huizen waar je weer brand kan krijgen enz. Dus eigenlijk zou je in elk topic kunnen gaan reageren dat het je niet bevalt. Hoor toch op en houdt dit topic schoon. Je bent het helemaal aan het vervuilen.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              De white widow in het bos in het hoge gras heb ik net geoogst, die is nu fijn aan het drogen. Ik heb er nu nog drie staan op een andere plek in het hoge gras. Die mogen nog even verder groeien

                              Comment


                                #60
                                Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                                Je blijft gewoon met je poten van andermans spullen af is het idee, dat is voor iedereen te begrijpen of niet?
                                Ergo, als een ripper je plantjes voor je gaat oogsten, dan ga je hier ook niet lopen miauwen?

                                Jezelf proberen te verschonen door andere zaken aan te brengen, welke btw irrelevant zijn voor een maisveld; in dit geval dus, doet je helemaal geen goed, je bent gewoon fout bezig geweest: klaar!
                                Tenminste, dat is de mening van sommige leden.
                                Toegeven is zwaar........

                                Comment

                                Bezig...
                                X