Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

    Alles is nu gedroogd. Het eindresultaat is: 51 gram amnesia. 54 gram skunk en 203 gram withe widow. Een mooi eindresultaat

    Comment


      #92
      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

      Yeah, dit is echt goeie zeg ik je. Ik heb fijn 3 soorten en ook nog in milky vorm, amber, en bruin. Allerlei smaken en soorten dus. Heb het fijn op mijn zakjes geschreven. Ik kan wel een dik jaar er vol tegen aan. Hmm, dat wordt een fijn goedkoop blowjaar. En dat met mijn eerste oogst. Ik ben er blij mee. Het had natuurlijk veel meer kunnen zijn. Maar als ik pech had gehad ook veel minder. Ook veel bijgeleerd. Het was een leuke zomer. Avontuurlijk, spannend en vol beweging. Met plezier groot gebracht en elke keer weer een oplossing geprobeerd te vinden voor de praktische problemen. Ik hoop dat ik een mooie bijdrage heb geleverd aan het forum.

      Comment


        #93
        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

        Heb je niet nog wat foto's? Leuk resultaat
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #94
          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

          goed gedaan jonge ga zo door laat ze praaten

          Comment


            #95
            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

            Ik was al een tijdje niet meer hier geweest aangezien het outdoor kweekseizoen nog niet is. Dit jaar maar eens nadenken wat we nu eens gaan planten.

            Comment


              #96
              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

              Ja ... de vorige posts zijn van bijna anderhalf jaar geleden ... januari ... 2014
              Ook de laatste dag dat Skunk123 op het forum actief was.

              Er is geen verschil.
              Van andermans eigendom blijf je af.
              Bovendien zijn er veel betere plekken dan in een maisveld.

              Niemand weet wat je bedoelt met "nare gebeurtenissen uit de geschiedenis", als je dat niet toelicht.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X