Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Royal Dwarf ~ Guerilla België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x Royal Dwarf ~ Guerilla België

Likkie, er moet niet persé zon zijn(al is dat wel het beste)
    Tussen de 8 & hoogstens 11 weken denk ik, normaal staat dat voor elke soort wel beschreven bij je seedshop,

Succes alvast !

Comment

Idd 8-9vweken voor de dwarfs maar het beste reken je toch altijd op 10/11 weken.

Het aantal uren zonlicht maakt niet zozeer uit bij een autoflower, bij een gewone wel. Want naarmate de dagen korter beginnen worden begint een gewone pas te bloeien
      Autoflower begint automatisch te bloeien dus het aantal lichturen heeft geen effect. Al is het wel zo; hoe meer zon/licht hoe groter ze worden

Als je in Juli op kamp gaat stel ik voor om ze midden juni te zetten. Maar ik zit ook met een probleem, midden Juni ga ik op vakantie & als ik ze deze week plant ben ik op vakantie voor de oogst :/. Ik heb wel een vriend die een oogje in het zeil kan houden, maar hy weet niet hoe & wanneer je exact oogst. Dus voor mij word het ook plannen.

Nu zit het zo dat het kush zaadje de ganse nacht in de regen heeft gestaan & hij/zij is nog maar net geboren! Dus om dit slechte weer tegen te gaan heb ik maar geimproviseerd.
      Snapshot_20140429.JPGeSnapshot_20140429_3.JPG

Het is een 100w hps bouwlamp , & de temperatuur is 30graden celcius

Greetz Scooby

Comment

Ik wil ze wel komen oogsten hoor dan kan ik al oefenen voor erna de mijne te oogsten

Bij mij zitten er net 3 in de grond waarvan ik al eenmooi worteltje zag, nu zitten er nog 2 in het water (1 bleef lang drijven en is nu een dag onder water)

Comment

Hehe,
          De mijne zijn sinds vandaag ook aan het ontkiemen..
          Kan je evt de dagen bijhouden?en elke foto de dag erbij zetten?
          Zou nice zijn om zo wat te vergelijken met mijn plantjes..

Greetings,
          Legalize It

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LikkleEye View Post
            Hehe,
            De mijne zijn sinds vandaag ook aan het ontkiemen..
            Kan je evt de dagen bijhouden?en elke foto de dag erbij zetten?
            Zou nice zijn om zo wat te vergelijken met mijn plantjes..

Greetings,

Zal ik zeker doen! maar de plannen zijn toch een beetje verandert... van 12 Juni tot 22 Juni ga ik opreisnaar Turkije.
            Dat wil dus zegge dat ik laat mei wil gaan planten, anders is hij oogsklaar tijdens myne conjé... Ik heb een trouwe vriend die
            de plantjes zal verzorgen tijdens mijn awfezigheid. Ondertussen is het onbekende herma zaadje goed begonnen aan zijn eerste week! Foto's zal ik volgend weekend eens posten.

Zet jij je dagen ook bij je foto's dan kan ik de jouwe ook opvolgen

Grtz; Scooby

Comment

Neem de plantjes mee, is goed voor ze die warmte !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StonerHaze View Post
                Neem de plantjes mee, is goed voor ze die warmte !
                Hahahaha, ze gaan mij graag door de controle zien komen...

Okeeej om een lang verhaal kort te houden: De Royal Dwarfs worden eind mei geplant. Het kush zaadje stelt het prima met het slechte weer, en ik heb nog eens 3x k2 zaadjes uit een herma gevonden! Voor de kush & de k2 ga ik een ander topic maken, en de volgende post die ik hier zal zetten zal eind mei zijn. Grtz

Comment

Bij mij zijn er 2 plantjes dood door het slechte weer waren ze afgekrakt en 1 hangt een beetje scheef thuis en dan 1 nog binnen, de andere 5 ben ik kwijt .......

maar nirvana heeft me 10 nieuwe zaden beloofd en nog 10 wonder woman met 10 gratis bij zijn hier binnen een dag of 2 dus direct beginnen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StonerHaze View Post
                    Bij mij zijn er 2 plantjes dood door het slechte weer waren ze afgekrakt en 1 hangt een beetje scheef thuis en dan 1 nog binnen, de andere 5 ben ik kwijt .......

maar nirvana heeft me 10 nieuwe zaden beloofd en nog 10 wonder woman met 10 gratis bij zijn hier binnen een dag of 2 dus direct beginnen dan

Fantastisch! Morrgen gaik de3x royal dwarfs ontkiemen, en mijn bloempot vrij maken door het kush zaadje & de 3 k2's buiten op elk hun guerilla spot te zetten

Comment

Hoe gaat ie dr nu mee?? Ben benieuwd

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

Comment

Vorige week stonden ze mooi, ik had de flessen er niet meer overgezet, ging ik derjuist gaan kijken en zijn ze allemaal ver opgefret .... Heel mijn dag omzeep
                        Maar heb wel nog een paar freebies, toch wil ik nog nieuwe bestellen om vlug te zaaien..

hoe gaat het bij u?

Comment

Ja gaat goed met mn auto's net een nieuwe 'gewone' zaailing van RQS geplant voor wat extra wiet . Ga je die freebies en die nieuwen ook guerrila doen? Klote van die vraat trouwens. Heb zelf nog nooit vraat gehad dus ik weet er ook niet zo veel over.. Ga je van die nieuwen ook een groeiverslag bijhouden? Dan volg ik je dan weer he he. Ik vind guerrila altijd wel wat hebben

Comment

Of u*. Mja dat zeggen we niet hier in t noorden

Comment

Ik wil ook een deftige oogst maar met de zaden die ik nog heb zal dat niet lukken.. Is het trouwens nog goed om nu nog te planten?
                              die freebies ga ik guerilla doen ja. Als ik er de tijd voor heb maak ik wel wat verslagjes. Het is leuk zolang ze niet opgevreten worden of door de wind gekrakt zijn

hier in belgië zijnwe beleefd hé :p

Comment

Ja nouja hij is al wel ontkiemd maar nog niet boven gekomen dus geen idee of t nu nog slim is. Ik heb gewoon een normale plant met een net iets minder lange bloeitijd genomen, die sowieso niet zo groot wordt. Ik hoop dat het lukt!, heb voor straks ook nog een set autoflowerzaden liggen dus ik ben voorlopig nog niet klaar

Comment

Bezig...
                                X