Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerillakweek 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Guerillakweek 2015

    @begingrow we hebben de spullen die we in tassen konden doen gwn in tassen gedaan en was er niet in paste gewoon meegenomen, het is niet anders. Potgrond deden we gewoon in eastpacks ong 20 liter pp duurde even maar dan heb je ook wat
    4 dagen geleden de hoogste plant gemeten deze was 2,46. De eerst autoflower hebben we al omgehaald een lekkere jack herrer image.jpgimage.jpg
    deze is dan wel uit de tuin maar nogsteeds wel een leuke er staan er nog 3 in de tuin van rond de 2 meter zal hier ook nog wel even een foto van maken, en dan maak ik nog wel een foto van de planten in het bos.

    mvg,

    GuerillaFarmers

    Comment


      #62
      Re: Guerillakweek 2015

      hier even een update
      de autoflowers gaan lekker hun gang het zijn 2 fast 2 vast
      image.jpgimage.jpgimage.jpg
      De autoflowers hebben al een beetje rot dus misschien dat ik nog een dakje ga maken ik zal er wat fotos van maken als ik dat doe.

      Hier het overzicht dit is nog voor de storm van gister
      image.jpg
      En dit er na
      image.jpg Maar ze zien er opzich nog goed uit we hebben het een beetje recht gezet en een paar kleintjes overleven het misschien niet maar dat zien we wel
      en hier is een foto van de grote easy sativa
      image.jpg
      Deze is nu ongeveer al 2,75 en nog nieteens bezig met bloeien dus dit wordt echt een beest

      Ik hoor graag wat reacties

      mvg,

      GuerillaFarmers

      Comment


        #63
        Re: Guerillakweek 2015

        loopt nog altijd als een tierelier hier
        't zal toch een genot geven die steeds te mogen zien
        mooi groen blad
        hoe dik is de stam van die grote, 2 duim? foto

        sativa is the way to go

        voor een semi-af zou ze toch al eraan mogen beginnen
        benieuwd wanneer de bloei start
        kan aardig wat vanaf komen

        greetz

        B2N

        Comment


          #64
          Re: Guerillakweek 2015

          Ja ongeveer 2 duimen ja de grote plant zagen we gister is in 2en gesplit... Ja een vriend van ons komt ook straks terug van de vakantie die krijgt duidelijk een hartaanval hahaha, Heel miss overleefd de grote easy sativahet nog en er was nog een passion van een meter of 2,20 ook een van de hoofdtakken er bijna af die overleefd het denk ik nog wel verder zagen de andere er wel nog zeer goed uit:p de afgelopen dagen hebben niet veel goed gedaan maar de komende gaan dat hopelijk goed maken. We hebben nog een paar autoflowers in het bos met minitopjes die wel ff wat zon mogen gebruiken, hopen dat we daar nog ff wat dikke toppen van krijgen. Zal binnekort weer een update doen met wat fototjes.

          mvg,

          GuerillaFarmers

          Comment


            #65
            Re: Guerillakweek 2015

            Nou dat word een hoop werk voor mij aankomend jaar. Ik wil 10 AMS gaan zetten en misschien 5 Kalashnikova's.
            Dus dat word een hoop werk als ik dat allemaal het bos in wil krijgen qua potgrond, bemesting, gaas enz.
            Word een hoop sjouw werk want het bos waar ik plant word bezocht dus overdag is dan geen optie.
            Geef eens een update! Het is al weer een paar weekjes geleden. Ben benieuwd
            -De Perfecte Guerilla Kweek
            -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

            Comment


              #66
              Re: Guerillakweek 2015

              @ begin grow , ik zou eerder voor at goedkope bekendere kiezen zoals de meeste zoals guerrilla farmers mee werken, easy sativa ect , kalaschnikova Enzo even laten waar het ligt.
              Maar terug on topic , update??

              Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

              Comment


                #67
                Re: Guerillakweek 2015

                Kalashnikova vind ik geen dure soort.
                Bovendien moet iemand ze ooit uitproberen
                Greenhouseseeds geeft zelf aan dat het een outdoor plant is. AMS vind ik ook niet duur. En greenhouseseeds geeft aan dat deze erg goed tegen schimmels en rot kan. Dus dit lijkt me juist geschikt.
                -De Perfecte Guerilla Kweek
                -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                Comment


                  #68
                  Re: Guerillakweek 2015

                  Plaatjes komen nu nog niet maar het gaat goed in het bos er zijn er 9 boven de 2,20 en nog een aantal die te laat zijn neer gezet dus dat zijn stengels van 1,80 ofzo. De autoflowers zijn geoogst de een uit de tuin was 40 gram en uit het bos 4 autoflowers die ongeveer 60-70 gram opbrachten die uit de tuin was trouwens een jack herrer en die uit het bos 2 fast 2 vast. De 2 fast 2 vast is goed toprot bestendig en je wordt er goed stoned van!! De easy sativas in het bos zijn in de bloei alleen de hoogste easy van 3 meter nu is nog niet begonnen dus dat is wel een beetje laat. De AMS is net begonnen met bloeien dus dat is ook gewoon te laat, dus hopen maar dat het najaar goed is!

                  Er zal nog een update komen in ieder geval van de planten enzo als er geoogst is.

                  mvg,

                  GuerillaFarmers

                  Comment


                    #69
                    Re: Guerillakweek 2015

                    Wauw goed bezig man!
                    Die 9 planten van 2,20meter dat gaat flink wat opleveren zeg.
                    Maar die 2 fast 2 vast. Leverden die 60a 70 gram per plant of in totaal?
                    Jammer dat er tussendoor geen update meer is met fotos. Ben zeer benieuwd.
                    -De Perfecte Guerilla Kweek
                    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                    Comment


                      #70
                      Re: Guerillakweek 2015

                      In totaal 60-70 gram en ja die planten zijn echt leip, maarja het is altijd maar de vraag of je kan gaan oogsten want het blijft guerilla en ik zou als ik jou was geen AMS doen volgend jaar want die is gwn te laat. Volgend jaar denk ik dat we weer goldrush gaan doen en easy sativa miss nog passion en ik zat nog te denken aan guerilla gold, maar dat zien we wel. Misschien kan ik nog wel een filmpje erop zetten als de andere het goed vinden.

                      Comment


                        #71
                        Re: Guerillakweek 2015

                        Dat zou helemaal gaaf zijn.
                        Maar als je die gaat uploaden op YouTube
                        Zorg dan wel dat je anoniem bent ivm politie
                        -De Perfecte Guerilla Kweek
                        -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                        Comment


                          #72
                          Re: Guerillakweek 2015

                          Klinkt goed!
                          Loopt gelijk vlot
                          Last edited by grinderke; 27 August 2015, 18:54.

                          Comment


                            #73
                            Re: Guerillakweek 2015

                            Hallo allemaal,
                            ik heb dinsdag dus een filmpje gemaakt van de planten hoop dat jullie het leuk vinden!




                            ze gaan als een tierelier een easy sativa is al aardig ver en het eerste toprot is al gevonden maar er komt mooier weer aan!!
                            de autoflowers zijn nu allemaal geoogst en gedroogd dit was ongeveer 100 gram dus dat is al een goed begin maar er gaat nog meer komen

                            groet,

                            de GuerillaFarmers

                            Comment


                              #74
                              Re: Guerillakweek 2015

                              lekker hoor! amusant filmpje
                              K-007
                              Kishan's kijkdoosje

                              Comment


                                #75
                                Re: Guerillakweek 2015

                                wow super vet man. die planten zien er geweldig uit. bomen zijn het. Maar moet je eens na gaan hoe groot ze zouden zijn geworden als je de grond gewoon in de volle grond had gezet. wat voor potgrond en voeding heb je gebruikt in groei en bloei?
                                -De Perfecte Guerilla Kweek
                                -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                                Comment

                                Bezig...
                                X