Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Gruerilla kweek 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn Gruerilla kweek 2015

    Korting op 420shop
    Bij deze start ik een nieuw kweekverslag van mijn Guerilla kweek.

    Op een ander profiel van een vriend heb ik al heel wat vragen gesteld en zou het mss kunnen dat je de zelfde plantjes terug ziet. Nu heb ik mijn eigen profiel en wil nu een kweekverslag maken.

    Al mijn plantjes hebben voor gegroeid achter het raam tot ongeveer 3 weken ver ( 20 april zijn ze uitgekom "420" )

    - 6 O.G kush ( gekregen geen zekerheid dat het dit is )
    - 2 Red diesel ( barneys farm )
    - 1 Fruitspirit (RQS )

    De fruitspirit stond binnen ( onder lampen ) maar is door redenen naar buiten verzet in de volle grond. Jammergenoeg stond hij al in bloei en is nu terug in bloei geschoten ( reveggen ) heb ik me laten vertellen op dit forum , het is ook wel iets nieuw voor mij en ben er wel nieuwsgierig naar. Mensen die hier ervaring en tips over hebben zeker welkom !

    2015-05-25 19.55.10.jpg2015-05-25 19.55.00.jpg2015-05-25 19.54.28.jpg2015-05-25 19.55.32.jpg

    grtzz

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    De andere plantjes doen het ondertussen goed, jammergenoeg hebben ze al wat last gekregen van knaagdieren en insecten.
    Een haas wil ik niet gebruiken. Mss vindt de boswachter mijn plantjes en als er dan geen haas rond staat zal hij ze mss laten staan. andere biologische tips of weetjes tegen ongedierte altijd welkom.

    2015-05-25 19.59.57.jpg2015-05-25 20.00.11.jpg= O.G kush . Zo te zien heeft deze al wat last gat van diertjes.
    2015-05-21 13.01.31.jpg= O.G kush. Deze heb ik al eens getopt eens zien wat er hier zal gebeuren.
    2015-05-21 16.41.57.jpg2015-05-21 16.57.54.jpg2015-05-27 16.30.06.jpg= O.G kush. Deze staat in een drassig gebied. Jammergenoeg ook al een knaagdiertje over de vloer gekregen. Op dit forum las ik ook dat pissen rond je plant ook helpt tegen ongedierte kopt dit ?

    grtzz
    Attached Files
    Last edited by martn420; 31 May 2015, 18:59.

    #2
    Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

    De fruitspirit doet het erg goed naar mijn gevoel. Is ongeveer 8 cm bijgekomen met vorige week. De Paarse toptjes zijn ook aan het verdwijnen.

    Met dat de plant nu aan het reveggen is zijn die toppen die er nu aankomen nog iets waard ? Ze ruiken echt goed en plakken sterk.
    op de foto zie je ook nog eens hoe ik de plant heb gefimd ( 3 takken ).
    2015-06-01 13.56.22.jpg2015-06-01 14.02.20.jpg2015-06-01 14.01.58.jpg2015-06-01 14.00.45.jpg2015-06-01 13.59.51.jpg2015-06-01 13.59.17.jpg2015-06-01 13.58.26.jpg2015-06-01 13.57.31.jpg2015-06-01 13.56.43.jpg

    Update O.G kush (getopt )
    2015-06-01 14.11.21.jpg

    grtzz

    Comment


      #3
      Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

      Wat een prachtige plant, die fruit spirit, wat een dikke stam :o! Wel maakt ze raar blad, 2 en drievingerige bladeren, dit is niet zo normaal. Dat kan op stress of een andere stoornis wijzen. Maar zo groot dat die is, egt een monster, daar kan de mijne nog lang niet aan tippen.
      I'm high, but I'm grounded.

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

      Comment


        #4
        Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

        @Planter

        Bedankt ! hopelijk haalt hij het einde van de bloei

        ja die bladeren zijn idd wel raar. Had er zelf nog niet bij stilgestaan... Zelf doe ik geregeld per week een paar (3-5) blaadjes weg die het zonlicht beletten. mss is dit een reden...

        grtzz

        Comment


          #5
          Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

          Dat rare blad is volgens mij door het reveggen, komt allemaal goed denk ik.
          Zie een voorbeeld hier in bericht 110 de 3e foto
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...936#post465936

          En een How to http://www.thctalk.com/cannabis-foru...-To-Re-vegging



          Wat bedoel je met een "haas" bij je planten ?

          Geen neem ik aan ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

            @stemma

            toffe informatie !
            en ik bedoelde gaas

            Verder heb ik me laten vertellen dat je in de tuinier/dierenwinkel lieveheers beestjes kunt kopen. Die je dan bij je plant vrijlaat en de bladluizen enz.. op eet.
            Iemand al ervaring mee ?

            grtzz

            Comment


              #7
              Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

              Ik denk dat de lieveheersbeestjes bij guerilla snel de benen nemen.....
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                Update O.G kush (bij het riet in de klei grond)

                2015-06-03 13.13.12.jpg2015-06-03 13.12.52.jpg

                Zo te zien heeft de plant niet echt een probleem dat er een deeltje stam weg is. Hij is nu ongeveer 45 cm hoog.
                Verder is het toppen ook goed gelukt.

                nog een vraag: Wat is dan de bedoeling van winkels die lieveheersbeestjes verkopen ? in een serre kun je dit toch ook nie vrijlaten ?
                Grtzz
                Last edited by martn420; 3 June 2015, 15:09.

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                  Je kunt het altijd proberen.. Als je ze er neerzet dan worden er vast wel wat op gegeten, kwaad kan het niet en lieveheersbeestjes zullen wel niet zo duur zijn .

                  Je fruit wietje lijkt haast wel een boom met die stam :o
                  - Kweekverslag 2015

                  Praten tegen je plant helpt!

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                    heb juist eens gezocht op het internet en het kost al rap 24 euro... toch iets teveel voor dan toch in de vrije natuur los te laten...

                    Comment


                      #11
                      Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                      Met een jointj op de lip de natuur door struinen kan een relaxte bezigheid zijn op een mooie dag...lievebeestjes jacht...vang er zelf zo nu en dan ook enkele en zet ze op mijn plantjes,

                      Andere optie is de buur kids vragen ze te vangen voor 10c per stuk

                      Comment


                        #12
                        Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                        Goed idee !
                        zal nu op lievebeestjes jacht gaan wanneer ik mijn plantjes ga bezoeken

                        grtzz

                        Comment


                          #13
                          Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                          Je gaat toch geen lieveheersbeestjes kopen om ze dan buiten weer los te laten ?
                          Die beesten kunnen vliegen heh..?

                          Als je veel luizen hebt verwijder je die zelf, met je vinger, of een stuk plakband binnenstebuiten om je vinger, of met een waterstraal uit een plantensproeier bijvoorbeeld.
                          Dan kijk je of er ook mieren in je plant lopen, zo ja moet je die ook bestrijden. Doosje neerzetten, of een bus poeder van de Action.
                          Je kunt ook niets doen, meestal lost de natuur het zelf wel op, al is dat door zo'n leger mieren soms wat lastiger, die beschermen de luizen tegen vijanden.
                          Lieveheersbeestjes of hun larven vind je vaak op grote brandnetels of andere planten die vol luizen zitten.

                          Pas je goed op voor teken, als je gaat "struinen door de natuur" ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                            @ QnQ

                            Dit was ook mijn eerste gedacht dat ze toch gewoon weer hun vrij hang gaan en vliegen waar ze willen.
                            Het bestrijden met chemische producten wil ik liever achterwege laten.

                            Van de beestjes "teken" ben ik me zeker bewust , Achter een bezoekje bij de planten check ik me toch wel eens.

                            Hier nog wat sfeer beelden van de fruitspirit

                            2015-06-04 20.07.39.jpg2015-06-04 20.08.21.jpg2015-06-04 20.14.36.jpg

                            Update Red diesel
                            De Red diesel is een groot stuk gegroeid, is nu ongeveer 65 cm.
                            Jammer genoeg heeft hij wel wat last van diertjes, Maar hij is nu de grootste van al de plantjes die dezelfde tijd zijn geplant

                            2015-06-04 20.27.55.jpg2015-06-04 20.28.01.jpg

                            grtzz

                            Comment


                              #15
                              Re: Mijn Gruerilla kweek 2015

                              Toch wel altijd apart die guerilla, benieuwd hoe het verder gaat.
                              Ziet er mooi uit!
                              Succes verder!

                              Comment

                              Bezig...
                              X