Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

    Vooralsnog drogen de toppen prima. Geen sporen van rot of schimmel. Misschien dat ik ga curen wanneer ik een van de soorten scherp vind smaken, maar kan ik ook nog curen als de wiet al gedroogd is?

    Comment


      #17
      Attached Files

      Comment


        #18
        Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

        Ziet er allemaal nice uit! En hasj maken hoeft niet duur te zijn je kan het met een zak ijs gewoon maken moet je even op youtube kijken wij hadden vorig jaar 80 gram fluff van een half jaar oud kwam zo'n 6 gram goeie hasj van en als je takjes niet helemaal knakken kan het al klaar zijn naar onze ervaring is dat vaak te ver. Stop een topje in een gripzakje en kijk of er condens op komt als het er zit is het nog te nat.

        greetz,

        GuerillaFarmers

        Comment


          #19
          Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

          Thanks! Gister toch even wat aan de gang geweest in de keuken. Ik heb van een gedeelte van het natte afval icehasj gemaakt (zie foto). Misschien maar voor een goede joint of 6, maar wel prachtig sterk spul! De rest is wietboter van gemaakt en de eerste koekjes zijn al gemaakt (en getest )
          Attached Files

          Comment


            #20
            Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

            Lekker bezig hoe was het rendement of heb je niet gewogen?

            Comment


              #21
              Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

              Heb helaas geen weegschaalje die tiendes van grammen aangeeft. De weegschaal gaf 2 gram hasj aan. Van ongeveer 3 handjes nat afval. Wat de totale opbrengst van de toppen is weet ik niet, een gedeelte droogt nog

              Comment


                #22
                Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                Zie daar het eindresultaat. Bedankt iedereen voor alle tips en wellicht tot volgend jaar!
                Groene groet,
                Stanspace
                Attached Files

                Comment


                  #23

                  Comment

                  Bezig...
                  X