Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen droogplek guerilla 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Geen droogplek guerilla 2016

    Oorspronkelijk geplaatst door Coop View Post
    Ik ben van plan rond de 15-20 grote planten te plaatsen van de soorten die ik genoemd heb ik ongeveer 50 reguliere zaden.
    Hier komen zeker niet een paar grammetjes af.

    Haha ik weet niet hoeveel man je hebt verzamelt om te gaan knippen? 15- 20 planten? Ik zou eerst eens wat meer info verzamelen. Ik heb 4 buiten "struiken" gehad en daar ben ik met 1 vriend een week lang in de avond uren mee bezig geweest om te knippen. Tevens kwam daar meer als 600 gram DROOG af terwijl ik bijna de helft aan toprot heb weggegooid. Ik weet nie wat je van plan bent ofzo.

    Als je gewoon het hele jaar wil kunnen blowen met wat vrienden zijn 5 gezonde planten buiten meer als voldoende en je hebt daar meer als genoeg aan.

    Vooral in de eindperiode kan het zomaar eens zijn dat het een hele week regent. Dan MOET je gelijk gaann oogsten of 100% toprot accepteren. Je moet dus niet aan 15-20 planten beginnen. Is nie te oogsten met 1 of 2 man in een korte periode.
    Tenzij jij een heel leger aan knippers regelt maarja.
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment


      #32
      Re: Geen droogplek guerilla 2016

      Voor het drogen kan je misschien een soort "droogtunnel" maken. Als je het materiaal (afvoerbuis, inlaatrooster, koolstoffilter en pc-fan) kan bekomen is volgende schets misschien een oplossing. Echter wel opnieuw niet geschikt voor grote hoeveelheden...
      Veel succes.droogbuis.jpg

      Comment


        #33
        Re: Geen droogplek guerilla 2016

        Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
        Dat drogen is toch ook gewoon een geintje van de koolstoffilter industrie.

        Gewoon oogsten, beetje knippen, tussen je joint rollen en zo laten drogen.
        Geen enkel middeltje droogt zo snel als een vuurtje!

        Enjoy your grass (flavour)!
        Zo doe ik het al jaren, echt perfect... wel zorgen dat je de zak goed luchtdicht afsluit als je wiet nat is, je wilt natuurlijk ook niet dat het uitdroogt .

        Comment


          #34
          Re: Geen droogplek guerilla 2016

          Zou je dit eens kunnen uitleggen aub , lijkt me wel wat
          Oorspronkelijk geplaatst door lrieMan View Post
          Voor het drogen kan je misschien een soort "droogtunnel" maken. Als je het materiaal (afvoerbuis, inlaatrooster, koolstoffilter en pc-fan) kan bekomen is volgende schets misschien een oplossing. Echter wel opnieuw niet geschikt voor grote hoeveelheden...
          Veel succes.[ATTACH=CONFIG]292534[/ATTACH]

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
            Re: Geen droogplek guerilla 2016



            Zo doe ik het al jaren, echt perfect... wel zorgen dat je de zak goed luchtdicht afsluit als je wiet nat is, je wilt natuurlijk ook niet dat het uitdroogt .

            Comment


              #36
              ^ Gezien die kerel m al gebumped heeft kan ik het nou toch wel vragen


              Hoe is dit afgelopen?

              Hoe heb je het gedroogd? Of heb je gewoon helemaal niks geoogst?

              What happened?


              Comment

              Bezig...
              X