Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek autoflowering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweek autoflowering

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    ik ben nieuw met het kweken van wietplanten vandaar dit topic. ik heb laatst 10 zaden ak47 autoflowering wietzaden besteld.
    maar omdat ik nog thuis woon en dat mijn ouders niet willen dat hun hele huis naar de wiet ruikt moet het dus buiten. ik heb er vanalles over opgezocht maar ben er nog niet helemaal over uit. Ik weet dat af planten niet verpot willen worden dus het moet meteen op de plek waar ze ook groot zullen worden. Maar is dat zo simpel als een gat graven, aarde erin doen en zaadje erin? of moeten er nog andere dingen gebeuren?

    #2
    Re: guerilla kweek autoflowering

    Ga je ze thuis in de tuin zetten of ergens in een bos ect?
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweek autoflowering

      Het komt ergens in een bos

      Comment


        #4
        Re: guerilla kweek autoflowering

        Oorspronkelijk geplaatst door weed010 View Post
        Het komt ergens in een bos
        Je kan je eerst voorkiemen en dan gewoon voorzichtig in de zaaigrond, ik doe er vaak nog een doorzichtig drinkbekertje over, zo kunnen slakken en ongedierte er niet aan, temperatuur word veel hoger , en er ontstaat veel luchtvochtigheid dus hij zal niet uitdrogen. En dan na x dagen bekertjes weghalen en anti slakken dinges leggen

        Comment


          #5
          Re: guerilla kweek autoflowering

          kan dit met autoflowering? ik had gelezen dat autoflowering niet overgepot mag worden

          Comment


            #6
            Re: guerilla kweek autoflowering

            Oorspronkelijk geplaatst door weed010 View Post