Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek autoflowering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla kweek autoflowering

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    ik ben nieuw met het kweken van wietplanten vandaar dit topic. ik heb laatst 10 zaden ak47 autoflowering wietzaden besteld.
    maar omdat ik nog thuis woon en dat mijn ouders niet willen dat hun hele huis naar de wiet ruikt moet het dus buiten. ik heb er vanalles over opgezocht maar ben er nog niet helemaal over uit. Ik weet dat af planten niet verpot willen worden dus het moet meteen op de plek waar ze ook groot zullen worden. Maar is dat zo simpel als een gat graven, aarde erin doen en zaadje erin? of moeten er nog andere dingen gebeuren?

    #2
    Re: guerilla kweek autoflowering

    Ga je ze thuis in de tuin zetten of ergens in een bos ect?
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    Comment


      #3
      Re: guerilla kweek autoflowering

      Het komt ergens in een bos

      Comment


        #4
        Re: guerilla kweek autoflowering

        Oorspronkelijk geplaatst door weed010 View Post
        Het komt ergens in een bos
        Je kan je eerst voorkiemen en dan gewoon voorzichtig in de zaaigrond, ik doe er vaak nog een doorzichtig drinkbekertje over, zo kunnen slakken en ongedierte er niet aan, temperatuur word veel hoger , en er ontstaat veel luchtvochtigheid dus hij zal niet uitdrogen. En dan na x dagen bekertjes weghalen en anti slakken dinges leggen

        Comment


          #5
          Re: guerilla kweek autoflowering

          kan dit met autoflowering? ik had gelezen dat autoflowering niet overgepot mag worden

          Comment


            #6
            Re: guerilla kweek autoflowering

            Oorspronkelijk geplaatst door weed010 View Post
            kan dit met autoflowering? ik had gelezen dat autoflowering niet overgepot mag worden
            Overpotten? ik veronderstelde met ontkiemen uit watten (imo beste manier)

            Comment


              #7
              Re: guerilla kweek autoflowering

              Oke Weed010,

              Hier een mini handleiding

              -Ontkiem de zaden tussen keuken papier
              -Neem de zaden mee als ze ontkiemd zijn
              -Koop 10 zakken Plagron Light mix met perliet.
              -Graaf voor elke zak een gat.
              -Stort de grond in de gaten en verdeel de uitgegraven zand zodat er geen opvallende hopen zand liggen.
              -Maak een klein kuiltje van 1-2cm diep en doe daar de voorgekiemde zaadjes in.
              -Zet gaas om elke plant heen tot 40cm hoog en zorg dat de gaas is ingegraven zodat konijnen eventueel niet eronderdoor gaan.
              -Zet bij elke plant een knoflookplantje er naast tegen insecten.
              Dat is het zo ongeveer. Doe dit pas eind mei/begin juni. Dan is het vaak mooi weer. Autoflower leven niet zo erg lang.
              Nog vragen?

              Hebje trouwens ook een foto van je plek? Is het er altijd goed zonnig?
              -De Perfecte Guerilla Kweek
              -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

              Comment


                #8
                Re: guerilla kweek autoflowering

                Ik raad aan wat BeginGrow hier boven gepost heeft. Je planten zullen een stuk groter worden als je ze meteen in volle grond zaait, want dan kunnen hun wortels meteen alle kanten op. Als je ze laat voorgrowen, dan moeten ze eerst buiten een gewenningsfase doorstaan waardoor hun groei afgeremd zal worden. Beide opties zijn echter mogelijk, en hebben allebei hun voordelen. Als je je planten laat voorgroeien, dan heb je de zekerheid dat ze de eerste weken overleven (wat in de wilde natuur vaak wel eens misloopt). Het hangt natuurlijk ook af van de spot waar je ze plant.
                Het belangrijkste is dat je spot beschermd is van dieren/mensen (gaas kan je hier bij helpen) en dat er genoeg zon komt. Als dat het geval is, dan zal je zeker oogst hebben.

                Comment


                  #9
                  Re: guerilla kweek autoflowering

                  Oorspronkelijk geplaatst door BeginGrow View Post
                  Oke Weed010,

                  Hier een mini handleiding

                  -Ontkiem de zaden tussen keuken papier
                  -Neem de zaden mee als ze ontkiemd zijn
                  -Koop 10 zakken Plagron Light mix met perliet.
                  -Graaf voor elke zak een gat.
                  -Stort de grond in de gaten en verdeel de uitgegraven zand zodat er geen opvallende hopen zand liggen.
                  -Maak een klein kuiltje van 1-2cm diep en doe daar de voorgekiemde zaadjes in.
                  -Zet gaas om elke plant heen tot 40cm hoog en zorg dat de gaas is ingegraven zodat konijnen eventueel niet eronderdoor gaan.
                  -Zet bij elke plant een knoflookplantje er naast tegen insecten.
                  Dat is het zo ongeveer. Doe dit pas eind mei/begin juni. Dan is het vaak mooi weer. Autoflower leven niet zo erg lang.
                  Nog vragen?

                  Hebje trouwens ook een foto van je plek? Is het er altijd goed zonnig?
                  ik heb nog geen foto van mijn plek, kzal m wel maken als ik er weer ga. Het grootste gedeelte van de dag schijnt daar zon op en eromheen zijn doorns dus nieman zal er komen

                  Comment


                    #10
                    Re: guerilla kweek autoflowering

                    Het kan zo makkelijk Gat graven zaadje er in en zet er een klein stukje kippen gaas om heen zo dat beestje je plantje niet slopen.

                    Je ken ook met zakken aarde naar je plek sjouwen enz maar vergeet niet er is altijd 1 persoon die je ziet. en waarom zakken aarde sjouwen
                    als een heel bos vol aarde is zie het als een brand netel die groei ook zet je plant daar bij in de buurt in je zit goed .
                    Cannabis is onkruid en heeft weinig nodig ze groeien zelfs in een tampon met water ..
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: guerilla kweek autoflowering

                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                      Het kan zo makkelijk Gat graven zaadje er in en zet er een klein stukje kippen gaas om heen zo dat beestje je plantje niet slopen.

                      Je ken ook met zakken aarde naar je plek sjouwen enz maar vergeet niet er is altijd 1 persoon die je ziet. en waarom zakken aarde sjouwen
                      als een heel bos vol aarde is zie het als een brand netel die groei ook zet je plant daar bij in de buurt in je zit goed .
                      Cannabis is onkruid en heeft weinig nodig ze groeien zelfs in een tampon met water ..
                      komen er dan niet allerlei soorten beestjes op? luizen, slakken, spint etc? ik wil graag geen onnatuurlijke dingen op me plantjes spuiten

                      Comment


                        #12
                        Re: guerilla kweek autoflowering

                        Tuurlijk wel maar die komen op elke plant das de natuur.
                        Vandaar dat ik zeg zet stuk kippen gaas om je plantje heen daar kunnen slakken niet door heen
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: guerilla kweek autoflowering

                          Als je in de natuur plant, hoef je je meestal geen zorgen te maken om insecten die aan je plant eten. Er zijn immers genoeg natuurlijke vijanden die deze insecten opeten. Dat wil niet zeggen dat er niet van je bladeren zullen gegeten worden, maar dat is ook normaal in de natuur. Ik raad je wel aan om slakkenkorrels in kleine potjes te doen en deze in te graven rond je planten. Als je ze gewoon rond je plant strooit, zullen ze sneller oplossen.

                          Comment


                            #14
                            Re: guerilla kweek autoflowering

                            ik las dat bier slakken aantrekt en dat ze dan niet naar mijn plant gaan? en ook dat als je koper tegen de stam aanlegt dat ze dan niet de plant ingaan? is dit waar?

                            Comment


                              #15
                              Re: guerilla kweek autoflowering

                              Als je nu gaat beginnen gaan alle beestjes je plantje helemaal opeten.
                              Beestjes, luizen, slakken etc etc zijn trouwens natuurlijk. (je zegt dat je geen onnatuurlijke dingen wil)

                              't Is beter even te wachten (nog een week of 5-6-7) tot er genoeg ander groen op je guerillaplek staat.
                              Bovendien zijn autoflowers mega gevoelig voor schimmels, dus de natte periode vermijden is geen luxe.

                              Gaas in de natuur ben ik geen voorstander van.
                              Het houdt een hongerig konijn of hert zeker niet tegen en er bestaat kans dat die in het gaas vast komt te zitten.
                              Bovendien valt je plantje op door gaas, als de beheerder, of boswachter gaas ziet zal hij het ongetwijfeld meenemen en het plantje vernielen.
                              Zonder gaas en poespas er omheen valt je plantje veel minder op.
                              Als ik een stuk gaas in het bos tegenkom, trek ik dat ook weg.
                              Mensen moeten eens leren dat sommige dingen niet in de natuur horen.
                              Zoek gewoon een aantal goeie plekken, en dan hoef je ook niet met zakken grond te slepen.

                              Bij guerilla wordt minimaal de helft van je plantjes ontdekt, als je geluk hebt.
                              Als je dus alles op 1 plaats hebt staan zul je waarschijnlijk niets oogsten.

                              Heb je een plek om te drogen ?
                              Als je eenmaal een plantje geoogst hebt, dan moet die 10-14 dagen drogen.
                              Drogen kan niet buiten en stinkt verschrikkelijk zonder filter.

                              Laatste tip: Ga wat topics lezen.

                              (ps. je kunt ook op de reageerknop klikken, in plaats van de met-citaat-knop)
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X