Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste guerilla kweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste guerilla kweek 2016

    Korting op 420shop
    beste kwekers en kwekerinnetjes
    Na op dit forum een beetje rond te hebben gekeken kwam ik uit bij het guerilla forum en het sprak me meteen aan. Daarom heb ik besloten om dit jaar voor het eerst wiet te kweken, in guerilla style. Ik ga hiervan ook een kweekverslag maken en zal proberen zo vaak mogelijk updates te geven inclusief foto's.

    Ik ben van plan bescheiden te beginnen met 5 northern light zaadjes. Deze zijn geschikt voor buiten (indica dominant). Ook heeft deze soort weinig verzorging nodig en is dus geschikt voor een beginner.
    Ik heb ook wat speciale voeding voor wietplanten maar deze wil ik alleen gebruiken als ik merk dat de plant ondervoedt is.
    In het bos heb ik een mooi stekkie gevonden: veel zon, goed beschut en ik denk ook dat de grond geschikt is. Ik ben wel van plan een pH test te doen en aan de hand daarvan zal ik bepalen of ik de grond moet verzuren of niet. Binnenkort zal ik een snelle update doen met eventueel foto's van de plek en als ik de pH meting heb gedaan zal ik dit ook laten weten.

    Ik hoop dat jullie mij zullen volgen en mij indien nodig tips geven.

    grtz.

    #2
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

    Comment


      #3
      Re: Eerste guerilla kweek 2016

      Ik heb inderdaad al veel gelezen over het kweken van wiet, over grond, voeding, zon etc.

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Eerste guerilla kweek 2016

            Dag secondshoe,

            Dat is mogelijk maar ik doe het altijd op de moment waarop ik de zaadjes plant. Als je dat nu al doet, loop je de kans dat de grond al wat harder wordt, waardoor je plantjes minder makkelijk naar boven komen. Gewoon wat potgrond in een zak doen en meenemen als je gaat zaaien! Wat je wel al kan doen is de grond op de desbetreffende locatie wat dooreenhalen met een spade of schop, zodat je wat meer zuurstof erin krijgt. Doe dit wel niet te opvallend!

            Comment


              #7
              Re: Eerste guerilla kweek 2016

              Bedankt Sensi! ik zal de potgrond mengen met de bosgrond als ik mijn zaadjes ook zaai.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Vandaag zijn de zaadjes met de post aangekomen, 5 autoflowering Northern Lights zaadjes. Alles is binnen nu alleen nog wachten tot het tijd is om te ontkiemen en te planten
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: Eerste guerilla kweek 2016

                Oorspronkelijk geplaatst door secondshoe View Post
                Bedankt Sensi! ik zal de potgrond mengen met de bosgrond als ik mijn zaadjes ook zaai.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Vandaag zijn de zaadjes met de post aangekomen, 5 autoflowering Northern Lights zaadjes. Alles is binnen nu alleen nog wachten tot het tijd is om te ontkiemen en te planten
                Onderschat de slakken niet

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste guerilla kweek 2016

                  wat denk je van konijnen en herten
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste guerilla kweek 2016

                    daar heb ik wat gaas voor

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste guerilla kweek 2016

                      Herten zijn echt slim en je moet wel erg veel gaas gebruiken wil je ze van je planten afhouden. Probeer ook het tuintje wat je hebt gemaakt af te zetten met een hekwerk van takken, maak het echt onmogelijk om in te komen. Succes, ik volg.
                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste guerilla kweek 2016

                        als je in een bos gaat kweken heb je, zoals de rest reeds vermeldde, wel groter ongedierte dan enkel slakken. Zorg dat je planten voor de konijnen met goed wat gaas omringd zijn. Bij mijn planten had ik dit niet gedaan en ze waren zo goed als allemaal kapot, kijk maar eens in mijn verslag voor de foto's. Hopelijk gaat ie goed, ik volg
                        I'm high, but I'm grounded.

                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                        Comment

                        Bezig...
                        X