Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerrilla plekjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerrilla plekjes

    Korting op 420shop
    Beste ganjafarmer

    Ik ben een beginnend ganjafarmer en wil graag beginnen met guerrilla kweken omdat ik nergens anders plek heb. Ik heb 3 plekjes gevonden en ik wil graag van jullie weten als jullie het goeie plekjes vinden en als dat niet zo is wat er dan verkeerd aan is.
    Attached Files

    #2
    Re: Guerrilla plekjes

    De laatste lijkt me een regelmatig gebruikt pad naar een visstek!

    Comment


      #3
      Re: Guerrilla plekjes

      Ja man is het ook maar dacht aan een onopvallende frisian duck maar wat denken jullie van de andere twee genoeg zonlicht?

      Comment


        #4
        Re: Guerrilla plekjes

        Ligt er aan of het ver genoeg is verborgen. Dat kan alleen jij weten natuurlijk.
        Maar plek 2 ziet er wel zonning uit.
        -De Perfecte Guerilla Kweek
        -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

        Comment


          #5
          Re: Guerrilla plekjes

          Een wietplant is niet onopvallend.
          's zomers kom ik hier in 't bos ook weleens plantjes tegen tijdens het fietsen, die ruik ik op meters afstand.
          Ik denk dat je wel wat afstand moet houden van mensen/wegen/paden/aanlegsteigers/visplaatsen/vaarwegen of recreatie ivm de geur.
          Overal ver vandaan zou ideaal zijn, maar Nederland is niet zo groot natuurlijk, en dan krijg je weer last van konijnen of ander gespuis.
          Ik heb weleens een guerillaplant in de tuin van een sloophuis gehad.
          Dat stond al 2 jaar leeg, hoopte dat ze niet zouden gaan slopen dat jaar, en achteraf spijt dat ik er geen 10 planten gezet had, alhoewel, dan was het misschien wel opgevallen.
          Ook op een soort bouwterrein waar de bouw stil lag is het weleens gelukt, en ook in de dakgoot tussen twee huizen kunnen plantjes.
          Urban gardening!

          Spreiden is winnen.
          Zet gewoon op alle3 de plekken 'n plantje, en zoek er nog een paar plaatsen bij.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Guerrilla plekjes

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Een wietplant is niet onopvallend.
              's zomers kom ik hier in 't bos ook weleens plantjes tegen tijdens het fietsen, die ruik ik op meters afstand.
              Ik denk dat je wel wat afstand moet houden van mensen/wegen/paden/aanlegsteigers/visplaatsen/vaarwegen of recreatie ivm de geur.
              Overal ver vandaan zou ideaal zijn, maar Nederland is niet zo groot natuurlijk, en dan krijg je weer last van konijnen of ander gespuis.
              Ik heb weleens een guerillaplant in de tuin van een sloophuis gehad.
              Dat stond al 2 jaar leeg, hoopte dat ze niet zouden gaan slopen dat jaar, en achteraf spijt dat ik er geen 10 planten gezet had, alhoewel, dan was het misschien wel opgevallen.
              Ook op een soort bouwterrein waar de bouw stil lag is het weleens gelukt, en ook in de dakgoot tussen twee huizen kunnen plantjes.
              Urban gardening!

              Spreiden is winnen.
              Zet gewoon op alle3 de plekken 'n plantje, en zoek er nog een paar plaatsen bij.

              Ik moest gelijk glimlachen toen ik dit las!

              Ik woon bij een heel groot park en vorige zomer hadden we de hond van me vriendin der zusje als oppas hond.
              Dus dan moet je zo beest 4 x per dag uitlaten en dan ga je lopen en kwam ik ook een buiten Guerrilla kweek tegen.
              Toen gingen we een keer op een zaterdag middag in aug samen ermee lopen en ik zei zie je niks hier tgen me vriendin en die zag het niet!
              Ik zei ik ruik ze al vanaf het pad en toen ik er liet zien van kijk dit bedoel ik stond ze van huh!

              Ik heb me overigens nergens mee bemoeit en ze gewoon laten staan ik ga iemand ze ding niet rippen maar de weken erna wel op lopen letten en weet precies wie het is en was !

              laat die gasten lekker joh (gaaf toch)


              dus belangrijk is :

              er moeten niet vaak mensen komen , het moet een zonnige plek zijn en je moeten kijken of er brandnetels groeien want die houden net zoals de dames van zon en de zelfde grond.

              maar most of all

              konijnen , herten en rippers

              let op mensen zien je vaak lopen en als je er regelmatig komt maak je een pad

              mensen als b.v QNQ die al jaren dit doen en ruiken zijn niet helemaal van gisteren.
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #8
                Re: Guerrilla plekjes

                De eerste 2 spots zien er redelijk uit!
                Maar die laatste is echt af te raden, hier is al een heel pad ontstaan.

                Comment


                  #9
                  Re: Guerrilla plekjes

                  De tweede lijkt mij de beste. Die is namelijk het meest bebost (ook met netels zie ik), zodat je minder kans hebt dat anderen de spot ontdekken. Eigenlijk moet je gewoon logisch nadenken. Hoe moeilijker je het zelf vindt om er te geraken, hoe beter de spot.

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerrilla plekjes

                    image.jpg Zaadjes zijn binnen hou jullie op de hoogte

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Tip en tricks zijn altijd welkom

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerrilla plekjes

                      Ik heb mijn guerilla's altijd gehad op een brandnetelplek tussen een treinspoor en een autobaan....Geen konijn wat daar wilde lopen...

                      Comment

                      Bezig...
                      X