Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sphoaxies Guerilla 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

    UPDATE

    Gisteren nog eens bij de dames langs geweest. Vorige week had ik veel water met brandnetelgier gegeven aan de planten en dat heeft ze wel goed gedaan denk ik. Ze zijn nog niet echt zo groot maar dat komt nog hoop ik

    Omdat foto's meer zeggen dan woorden;









    Comment


      #32
      Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

      ze zijn goed vooruit gegaan in de omstandigheden waarin ze staan
      bloei nog niet te zien dus hopelijk gebeurt dat snel, want oogsten wordt nu al eind oktober als je ze rijp wil binnenhebben, schimmels buiten beschouwing gelaten

      het is zo een prachtige spot die je hebt

      in oktober en november beetje werk verzetten, in maart of april nog eens een beetje, dan je zaad optrekken
      en dan heb je mid oktober volgend jaar genoeg oogst om enkele jaren te roken, als je niet meer begint te roken !
      toen ik 18 was en eerste oogst had ik 86 gram van 3 planten, kwam ik behoorlijk lang mee toe, vierde jaar zat ik over de 2 kilo met tien planten en was mijn cannabisverbruik ook dramatisch gestegen
      zo bleek het dat ik ineens meer dan een halve kilo per jaar aan cannabis consumeerde
      overdadige oogst hoeft geen zege te zijn !

      nu eerst maar eens op naar wat oogst dus dat de bloei weldra moge beginnen bij je

      groene groeten

      Comment


        #33
        Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

        Ik ben niet nieuwsgierig verder, maarre .. hoe staan ze erbij ?
        Overal al bloei ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #34
          Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Ik ben niet nieuwsgierig verder, maarre .. hoe staan ze erbij ?
          Overal al bloei ?
          Gaan voorlopig vrij goed. Ik probeer een dezer dagen eens langs te gaan en wat foto's te maken!

          Comment


            #35
            Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

            UPDATE:

            Hallokes iedereen,

            Gisteren nog eens langs geweest bij de dames. Ze hebben toch weer een flinke groeischeut gekregen in vergelijking met de vorige keer, al vind ik toch nie dat het zo'n grote planten zijn...

            Een tijdje geleden heb ik op aanraden van een vriend de planten geknakt, zo krijgen de onderste toppen meer licht en kunnen die ook wat groter worden. Aangezien ik geen enkele plant heb getopt leek mij dit geen slecht idee.

            De meeste staan nu mooi te bloeien, al komt deze op de laatste foto's wel nog wat achter. Maar dat komt wel goed denk ik. Hoelang denken jullie dat ze nog moeten staan ongeveer?

            Ga meteen over naar de foto's aangezien dit veel meer zegt dan woorden
            Foto's:

            Spot 1:




            Spot 2:




            Nog 2 kleine die waarschijnlijk te laat geplant zijn, de rechtse is wat gehandicapt vrees ik. Maakt enkel 3 lobbige bladeren aan, zie foto...



            Spot 3:




            Spot 4:
            Hier een duidelijk verschillende tussen de twee planten, zijn twee verschillende soorten. Rechtse plant komt nog heel wat achter ivm de bloei. Heeft ook wat last van bruine puntjes op de bladeren (zie foto), iemand een idee wat dit kan zijn?




            Comment


              #36
              Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

              weekje of 6 nog als deschimmel niet eerst toeslaat reken op eind oktober/november

              Comment


                #37
                Sphoaxies Guerilla 2.0

                UPDATE:

                Wel, als je dit een update kan noemen...

                Enkele dagen geleden kwam ik aan op de spot om alles nog eens na te checken en terwijl al enkele mee te nemen om te oogsten. Nu viel dat wel echt tegen..
                4 planten waren reeds afgeknipt en dus gestolen... 1tje stond nog overeind omdat die nog niet klaar was. Wat een tegenvaller!!!!!! Ben er ondertussen wel al wat over maar was enkele dagen toch redelijk pissed...

                Blijkbaar had er dan toch iemand de spot ontdekt en hield de planten ook al een tijdje in de gaten...
                1tje staat nu dus nog recht en hopelijk blijft ie nog even staan. Ik wil die nog niet knippen omdat hij zeker nog niet klaar is, hopelijk deze week anders volgende week... als die andere me niet voor is tenminste...

                Nu had ik iets gelezen over geolocaties wanneer je foto's maakt met je iphone. Ik was er al die tijd vrij zeker van dat niemand die locaties kon zien behalve deze die de foto's neemt.. maar klopt dit ook? Of kunnen jullie ook die locaties zien als ik foto's upload? Nee toch?! (Denk ik/hoop ik)

                Nu ja, shit happens en ik wist dat natuurlijk al dat er risico's verbonden zijn aan het guerilla kweken, maar is toch wel een bummer.. :/ hopelijk kan ik die laatste nog redden maar we zien wel.

                Toch nog 1 positief puntje is dat hij of zij toch de mini plantjes heeft laten staan, waardoor ik toch misschien wel een gr of 5 ga hebben.. haha lol

                Dus bij deze is deze kweek nu ook tot z'n einde gekomen, weliswaar nie echt zoals ik gehoopt had, maar volgend jaar beter.. en andere spot natuurlijk :p

                Grtz Sphoaxie

                Comment


                  #38
                  Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

                  das bugger
                  good spirits again
                  daarom meerdere spot bij geurilla, 3 of 4 stuks met 3 of 4 planten en dan hopelijk maar max 1tje kwijtraken
                  want rippers verdienen niets

                  Comment


                    #39
                    Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

                    Echt balen joh, ik had dit jaar 8 locaties, heb nu nog 1 locatie met 1 plant over waar nauwelijks wat aan komt. Erg leerzaam maar niet echt leuk. Het is echt smerig als mensen je planten meenemen, je bent zo intensief bezig, zijn je kinderen gewoon haha. Naja, gelukkig heb ik thuis nog planten gehad en veel zaden opgekweekt voor het volgende guerilla seizoen. Dus dat worden weer tien buitentuintjes en hopelijk meer geluk volgend seizoen.

                    Jij al plannen voor volgend jaar?
                    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                    Comment


                      #40
                      Re: Sphoaxies Guerilla 2.0

                      Beter verloren als nooit hebben gehad

                      Comment

                      Bezig...
                      X