Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5autoflowers outdoor superskunk,amnesia,ak49,akgun,big bud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Een update 7dagen boven de grond de ak vzn vision seeds gaat wel harder dan de bigbud van het huismerk wietzaadjes
    Enkele fotos van de ak
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #17
      En hier de big bud
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        Wat denken jullie gazn ze goed vooruit voor 7dagen oud te zijn ik vind van wel of heb ik het mis? per dag zie ik de ak verder uitlopen op de bigbud

        Comment


          #19
          Ja hoor, niks mis mee.
          Gewoon lekker laten groeien, dat komt wel goed

          Comment


            #20
            Het 1ste probleempje is opgedoken ik had ze vandaag buiten gezet omdat tog de zon goed scheen en in de avond na men werk terug binnen gezet nu heeft de ak last van meeldouw denk ik heelaas nu had ik gelezen dat je het met 10%melk en 90%water besproeien het kon oplossen?klopt dit of wat kan ik het best doen?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #21
              Ook is het puntje van een blad precies wat verbrand...graag had ik wat raad gekregen van jullie, alvast bedankt

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Je probeert nu 2 pond steak aan een baby te voeren die nog van borstmelk leeft.. Met beter te weinig dan teveel wordt bedoeld dat je plant eerst de voeding uit de grond op moet maken, voordat je voeding bij gaat geven.
                De dosering van terra grow is trouwens 1:200, dus dan had je 1000ml/200=5mL moeten geven, niet 10mL.

                Zie je de ronde blaadjes aan die wietplant? Daar zit genoeg voeding in voor tenminste 3 weken. Pas als die blaadjes uitgeput zijn, zal de plant de voeding uit de bodem gaan aanboren. Pas als de voeding in de bodem afneemt, ga je voeding bijgeven.
                "Maar dan geef ik super weinig voeding in een jaar tijd, die fles krijg ik niet op!"
                Dat klopt.
                Ik zocht naar een snelle reactie van iemand die er wat kent men ak heeft meeldauw maar nu lijkt er mij meer aan de hand is deze nog te redden of er heen moeite meer insteken en een nieuwe planten?alvast bedankt LR2
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #23
                  Tot men grote spijt kom ik vandaag thuis van een lange werkdag en kzie dat de ak het heeft opgegeven door de meeldauw die hij heeft opgelopen en nimeer te redden viel omdat ie nog zo klein en jong was...dus heb ik hem verwijderd uit de pot begin mei een amnesia laten ontkiemen die zn plaats kan innemen in de pot waar de ak stond...
                  Zodat ie buiten kan na 2weken in de propagator...met de big bud gaat het nog steeds goed enkel vind ik dat ze niet rap groeit

                  Comment


                    #24
                    deze topic mag gesloten worden ik begin een nieuw verslag morgen van de amnesia en de ak gun

                    Comment


                      #25
                      Vergeet de pot niet schoon te maken als je die meerdere malen gebruikt

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door highflyin View Post
                        Vergeet de pot niet schoon te maken als je die meerdere malen gebruikt
                        kan ik nog de zelfde potgrond gebruiken? de super skunk en een amnesia zijn van gisteren aant ontkiemen en gaan vanavond in de pot
                        bedankt voor de tip

                        Comment


                          #27
                          Dat ligt eraan.
                          Het kan best. Of het in dit geval slim is denk ik niet.
                          De reden dat je vorige plantje ermee ophield kan mede in de grond hebben gezeten. Als dit zo is neem je het risico dat hetzelfde gebeurd met je nieuwe zaailingen.

                          Anderzijds is het prima mogelijk om niet ''vervuilde'' grond te hergebruiken zolang je deze opwaardeert met voldoende voeding en over een periode van ongeveer vier maanden kunt laten rusten.
                          Dit is mijn advies in theorie.
                          In de praktijk zou ik je adviseren opnieuw te beginnen - met schone grondstoffen. Aangezien je niet weet waar het precies verkeerd is gegaan met het vorige plantje.

                          Misschien kan iemand anders er nog wat over zeggen.
                          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig View Post
                            Dat ligt eraan.
                            Het kan best. Of het in dit geval slim is denk ik niet.
                            De reden dat je vorige plantje ermee ophield kan mede in de grond hebben gezeten. Als dit zo is neem je het risico dat hetzelfde gebeurd met je nieuwe zaailingen.

                            Anderzijds is het prima mogelijk om niet ''vervuilde'' grond te hergebruiken zolang je deze opwaardeert met voldoende voeding en over een periode van ongeveer vier maanden kunt laten rusten.
                            Dit is mijn advies in theorie.
                            In de praktijk zou ik je adviseren opnieuw te beginnen - met schone grondstoffen. Aangezien je niet weet waar het precies verkeerd is gegaan met het vorige plantje.

                            Misschien kan iemand anders er nog wat over zeggen.
                            kheb nieuwe potten gebruikt en nieuwe aarde alvast bedankt nieuwe ronde nieuwe kansen en hoop dat ik deze keer geen tegen slag zal hebben

                            Comment

                            Bezig...
                            X