Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5autoflowers outdoor superskunk,amnesia,ak49,akgun,big bud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5autoflowers outdoor superskunk,amnesia,ak49,akgun,big bud

    Korting op 420shop
    Hoi beste medekweekers,
    Kben een beginner en het leek me leuk om zelf wat te kweeken door alle informatie die ik hier heb verzameld...ga ik voor autoflowers aangezien dit men 1ste keer is.heb ik verschillende soortjes(wietzaadjes.nl amnesia,akgun,bigbud,superskunk en een ak 49 van vision seeds)de 1ste ronde zullen er 2worden geplant voor als het eventueel fout gaat 20april ontkiem ik er dan 2 of 3 gaan in 14 liter potten

    E​​​​​​n heb gekozen voor de light mix van plagron
    Terra grow plagron
    Terra bloom plagron
    ​​​​​​green sensation plagron
    Tips of hulp altijd welkom

    #2
    Leuk auto flowers buiten, dat ga ik dit jaar ook eens proberen.
    Is reden voor het gebruik van light mix dat auto's slecht tegen mest kunnen?
    Of kan het wel gewoon met een growmix?
    suc6
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #3
      De ak49 en de big bud zijn vandaag aan het ontkiemen.
      Kh​​​​​​eb 100liter lightmix omdat die enkel de 1ste week voeding in de aarde de rest doe ik zelf me terra grow en bloei

      Comment


        #4
        Vandaag zijn ze alle 2ontkiemd en zitte ze elk in 20l potten een weekje in de huiskamer en dan gaan ze buiten als ze wat stabiel zijn fotos volgen als ze boven de grond komen.

        Comment


          #5
          Heb je topic verplaatst naar buitenwiet kweekverslagen. Veel succes!
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
            Heb je topic verplaatst naar buitenwiet kweekverslagen. Veel succes!
            Thx ja ben hier nieuw dus wist niet meteen waar ik het moest plaatsen alvast bedankt

            Comment


              #7
              Update de 2dames zijn deze morgend boven gekomen ze staan nu in de propagator met led
              Denk wel dat ze het goed hebben met 22graden
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #8
                Leuk spannend gefeliciteerd met je Baby plantjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  De ak gaat lekker hard tegenover de big bud...nu staat de ak met zen blaadjes wat naar omhoog wat kan dit zijn? Zal sebiet foto uploaden

                  Comment


                    #10
                    Hier de ak waar de blaadjes wat omhoog staan nu zie ik juist dat er een 3de blad begint bij te groeien...zouden ze nu al terra grow mogen hebben?
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      Deze avond hebben ze voor het eerst wat groeivoeding bij gekregen 1liter met 10ml terra grow daar van hebben ze alle 2 een volle beker van gehad...khzd ergens gelezen beter te weinig dan te veel

                      Comment


                        #12
                        Je probeert nu 2 pond steak aan een baby te voeren die nog van borstmelk leeft.. Met beter te weinig dan teveel wordt bedoeld dat je plant eerst de voeding uit de grond op moet maken, voordat je voeding bij gaat geven.
                        De dosering van terra grow is trouwens 1:200, dus dan had je 1000ml/200=5mL moeten geven, niet 10mL.

                        Zie je de ronde blaadjes aan die wietplant? Daar zit genoeg voeding in voor tenminste 3 weken. Pas als die blaadjes uitgeput zijn, zal de plant de voeding uit de bodem gaan aanboren. Pas als de voeding in de bodem afneemt, ga je voeding bijgeven.
                        "Maar dan geef ik super weinig voeding in een jaar tijd, die fles krijg ik niet op!"
                        Dat klopt.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                          Je probeert nu 2 pond steak aan een baby te voeren die nog van borstmelk leeft.. Met beter te weinig dan teveel wordt bedoeld dat je plant eerst de voeding uit de grond op moet maken, voordat je voeding bij gaat geven.
                          De dosering van terra grow is trouwens 1:200, dus dan had je 1000ml/200=5mL moeten geven, niet 10mL.

                          Zie je de ronde blaadjes aan die wietplant? Daar zit genoeg voeding in voor tenminste 3 weken. Pas als die blaadjes uitgeput zijn, zal de plant de voeding uit de bodem gaan aanboren. Pas als de voeding in de bodem afneemt, ga je voeding bijgeven.
                          "Maar dan geef ik super weinig voeding in een jaar tijd, die fles krijg ik niet op!"
                          Dat klopt.
                          Bedankt voor de uitleg,kzal enkel nog water geven,de lobbladeren die je bedoeld vallen die dan af?

                          Comment


                            #14
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Ziezo dit hebben we dan ook weer bijgeleerd...ik dacht omdat bij het schema ze voldoende voeding voor 1week hadden bij de lightmix maar nu dankzij jou weetk dat de lobbladeren ook voeding geven bedankt voor de tip LR2!!de ak begint aan zn nieuwe serie bladeren maar de big bud zie ik nix van verandering fotos volgen nog

                              Comment

                              Bezig...
                              X