Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74, Early Skunk, Northern Light #5 X Haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Ik wacht al 3 weken zelfs!

    Comment


      #92
      1263 views, het lijkt me duidelijk dat er mensen kijken jah....
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #94
        Ziet er goed uit ja. Bij mij doen de plantjes die de minste aandacht krijgen het het beste..... haha

        Comment


          #95
          Bij mij helaas niet, deze zijn verwaarloosd, en hebben het minste aandacht gehad. Drie zijn er al dood, eentje is er bij gekomen. De grote nog steeds niet in bloei,, naast slakken probleem.. ook een rupsen probleem.. Het levert wel spectaculaire foto's op..
          filedata/fetch?id=1293403&d=1561471692&type=thumb
          Bubble Gumbal van Wietzaadjes.nl.. Helemaal bont en blauw.


          Dit is Locatie J
          filedata/fetch?id=1293409&d=1639505526&type=thumb filedata/fetch?id=1293410&d=1639505526&type=thumb
          Alleen de Sensi Seeds doen het goed.. De grote is die Northern Light ​#5 X haze ook hier zitten slakken en rupsen..
          De Super Skunk gaat lekker.. Op de slakken na..
          filedata/fetch?id=1293408&d=1561471692&type=thumbfiledata/fetch?id=1293407&d=1561471692&type=thumb

          Deze is kut, de automassive bud.. Zonde.. Opgegeten bij de stam.. Drie keer gebeurt dit.. Ongelooflijk,
          filedata/fetch?id=1293401&d=1561471692&type=thumbfiledata/fetch?id=1293405&d=1561471692&type=thumb


          De Sintrabajo was gewoon alleen nog een verdroogd takje,, Dit is de nieuwe baby die ik kreeg uit medelijden.
          filedata/fetch?id=1293402&d=1561471692&type=thumb

          Hier nog twee random pictures!
          filedata/fetch?id=1293406&d=1561471692&type=thumbfiledata/fetch?id=1293404&d=1561471692&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 10 photos.
          Last edited by Blowa; 28 July 2017, 11:08.
          Probeer je eens in te leven in het plantje!

          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

          Comment


            #96
            Dat zijn een hoop slakken ey.

            Comment


              #97
              Ja echt niet normaal, heb een heel pak met gif maar gestrooid rond om alles.. Heb gelukkig nog een stek,, en die gaat echt mega goed!!

              Die planten steken dertig centimeter boven mijn hoofd uit.. Echt ziek,, dagelijks aandacht en redelijk veel ( in verhouding met mijn weinige gebruik van..) voeding, werpt zijn vruchten af.. of althans.. zit nog weinig bloei in,, hoop dat we het nog gaan redden..
              Probeer je eens in te leven in het plantje!

              - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

              Comment


                #98
                Rond de twee meter?! ik sta tussen de twee planten. Wat je ziet is mijn schouder!
                filedata/fetch?id=1293521&d=1561471692&type=thumb
                Das die northernligth5keerhaze
                filedata/fetch?id=1293528&d=1561471693&type=thumb
                Van boven af!
                Die 'kleine' er naast/voor is de Early skunk.
                Die is nu maar in volle grond gegaan, we werden het verpotten een beetje zat.
                Hier onder het zusje van die NL5XH
                filedata/fetch?id=1293525&d=1561471692&type=thumbfiledata/fetch?id=1293529&d=1639505527&type=thumb
                Ook zo lekker mega groot geworden! Hoop niet te groot.. Wil haar nog wel kunnen toppen,, spannend!

                Hier onder een paar stammen, gok maar welke stam bij welke plant hoort,, ben benieuwd wie er wint!
                filedata/fetch?id=1293523&d=1561471692&type=thumbfiledata/fetch?id=1293524&d=1561471692&type=thumbfiledata/fetch?id=1293527&d=1561471693&type=thumb

                De Shoreline van Devils harvest.. Is nog steeds best klein, wel een week je ouder,, maar toch.. Die er naast is die Autopilot XXL Van ministry of cannabis. En tot nu toe doet het de naam eer aan! Wauw! Wat snel en veel buds al,, een maandje oud ofzo.. Top! Shoreline maar in de kas gezet..! Hier nog weinig last van slakken, behalve op de XXL een paar. Die heeft wat gif rond om gekregen.
                filedata/fetch?id=1293522&d=1561471692&type=thumbfiledata/fetch?id=1293526&d=1561471692&type=thumb


                Op locatie P/M staat alles netjes, en veel dingen doen het bijzonder goed! Veel aandacht en liefde, zelfs als ik eventjes weg ben.



                ..
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 9 photos.
                Last edited by Blowa; 29 July 2017, 01:09.
                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                Comment


                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Stammen:
                  Foto1 = zusje van NL5XH - de potplant
                  Foto2 & 3 zijn tricky dus ik gok.
                  Foto 3 = de Early Skunk
                  Foto 2 = northernligth5keerhaze

                • Blowa
                  Blowa commented
                  Editing a comment
                  Bijna,, 2 en 3 omgedraaid volgens mij

                #99
                3a8bb642105c3186d514f386e9e366e8--magic-nice.jpg

                Goeie grond, wat een stammen eh..
                Mooie planten ook!
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Jazeker lees ik dit wel, alleen niet elke dag

                  Mooi hoor dat 9 vingerig blad ❤️
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    filedata/fetch?id=1294113&d=1561471693&type=thumb
                    Het voelde op ten duur een beetje een eenzijdig verhaal, en mijn tijd werd opeens kostbaar,, dus dan ga je je dat soort dingen toch afvragen, heeft het wel of niet nut en zo!
                    Afijn ik ben er nog! Met 9 groene vingers en al!

                    Vandaag ga ik wat dieper in op dit plantje! Want: Wauw!
                    Dit is de autoflower van The ministry of cannabis; Autopilot XXL, ik raad hem aan! Oef! Wat gaat dit hard! Locatie P/M.

                    Heb haar wat PK 13/14 gegeven. En een beetje canna flores er nog bij! Merkte de dag er na een iet wat andere geur.
                    Nu is het afwachten! Meer krijgt ze niet meer! Denk dat dit wel wat gaat worden!

                    image_294000.jpg
                    image_294001.jpg

                    filedata/fetch?id=1294118&d=1561471693&type=thumb

                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.
                    Last edited by Blowa; 1 August 2017, 00:06.
                    Probeer je eens in te leven in het plantje!

                    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                    Comment


                      Heerlijk, mooi hoor.
                      Bij de een gaat het wat beter als bij de ander. Hoe is het met rot en schimmels? Slakken in overvloed.
                      Is het druk met al die locaties?
                      Bij mij is de tweede locatie flink verwaarloosd. Ik heb de tijd er niet voor over.

                      Genoeg te zien en ga lekker zo door! Ik ben benieuwd naar de afloop. De oogst(en).
                      En je planten zijn mooi!

                      Mijn uien doen hetzelfde bij de stam als jou automassive bud. Bij mij is dat door een rot die door een insect veroorzaakt wordt. Is het bij jou door de slakken?

                      Die verwaarloosde plant. Daar is veel aan te zien.
                      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig View Post
                        Heerlijk, mooi hoor.
                        Bij de een gaat het wat beter als bij de ander. Hoe is het met rot en schimmels? Slakken in overvloed.
                        Rot en schimmels gelukkig nog niks van gezien! Behalve dan op die paar die aan gegeten waren! Slakken genoeg, maar dat was niet het grootste probleem denk ik !


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig View Post
                        Is het druk met al die locaties?
                        Bij mij is de tweede locatie flink verwaarloosd. Ik heb de tijd er niet voor over..
                        Denk dat dat op zich niet uit zou moeten maken, ik leg mijn schatjes in de handen van Caretakers,, (Of althans dat wil ik geloven) in ieder geval mensen die ik vertrouw, dus laten we ze trusties noemen..!
                        En zoals je merkt, de ene trustie is onwennig, en durft niet en ben daar al een paar keer boos op geworden omdat ze telkens de planten vastbonden, en takjes erbij stoken.. Daar zijn de meeste gesneuveld, want terwijl ze bezig waren met takjes, vergaten ze de beestjes. En dat is toch wel number one enemy (naast je zelf, natuurlijk..)! Afijn, heb een plantje erbij gekregen uitmedelijden.. Ik vind het allemaal prima, het heeft mij geen drol gekost uiteindelijk.
                        Wat betreft tijd, ben net drie weken op werk vakantie geweest, met een korte stop er tussen door, heb maar een paar bekeken toen, twee spots, en de derde door een raam.. Maar die Fjes die staan al die tijd gewoon helemaal alleen, alleen een keertje water gehad. Merk het wel in grote en dikte van de plant. Maar het kan wel.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig View Post
                        Genoeg te zien en ga lekker zo door! Ik ben benieuwd naar de afloop. De oogst(en).
                        En je planten zijn mooi!
                        Dank je dank je dankje *maakt buiging* maar vergeet niet, bijna twee tot drie maanden bloei voor de aller grootste,, denk/hoop dat dit de laatste groeispurt was, en ze gaan bloeien, overweeg zelfs af te dekken voor donkerheid.. Maar goed, on the other hand, ook van die bladeren kunnen we olie maken..!
                        En oja, ik wil graag bedanken: Sensi Seeds, Ministry of cannabis, moeder natuur, de ranzijn, jullie op jointjedraaien, oscar van sesamstraat, batman, charlie chaplin, bach, mijn trusties, en natuurlijk water, voor het zijn van water!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig View Post
                        Mijn uien doen hetzelfde bij de stam als jou automassive bud. Bij mij is dat door een rot die door een insect veroorzaakt wordt. Is het bij jou door de slakken?

                        Die verwaarloosde plant. Daar is veel aan te zien.
                        Ga nou geen wietplanten met uien vergelijken he!!?! Dat kan echt niet haha! Ik heb geen commentaar over die automassive bud?! welke bedoel je? Wat is dat?

                        ...

                        Nee grapje! Het is een mooi schouwspel inderdaad! Ik denk dat het kleine groene rupsjes zijn, het is vrij lokaal, heb ze alleen daar gezien. En alleen daar die problemen gehad.
                        Heb helaas geen foto, maar... Toen ik eenmaal las dat rupsjes graag in jonge stammen vertoeven en zich daar helemaal vol eten, en het meestal alleen om een of twee nodes gaat, ergens vijf tot tien centimeter boven de aarde.. En alleen bij de verse jonge autoflowers is. Geen veel voorkomend probleem is, nog, en dat uien en autoflowers meestal laat in de zomer nog veel kunnen ontwikkelen, en dus veel versheid hebben.. Ik besloot mijn geld daarop te zetten, ik zou zeggen, zoek ze eens, en anders is het het after effect en gewoon die schimmel! Ofzoiets.. Weet ik veel. Ik typ ook maar wat! Wel bedankt voor het lezen van dit interview! Tot de volgende keer, zeg maar dag dag dikkie dik! Mieauw!

                        Probeer je eens in te leven in het plantje!

                        - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                        Comment


                        • Blowa
                          Blowa commented
                          Editing a comment
                          Dit interview is ongeldig verklaard!

                        • Ongeldig
                          Ongeldig commented
                          Editing a comment

                        Oke en hierbij stopt mijn avontuur Cannabis kweken.

                        Net politie op bezoek gehad in een van mijn tuintjes.. Zit je lekker GTA V te spelen.. En had je al opgemerkt dat het drukker werd in de tuin van de buurman (Waar ze 60 duiven en 40 cavia's van mee hebben genomen.) maar goed, van zorgen word het niet beter.. Dus maar gelaten voor wat het was.

                        Toen kwamen er opeens gele jasjes... Mijn vader werkte gewoon mee. Mijn grootste planten kapot gemaakt.. Ze waren bijna klaar, het is niet eerlijk. Het is gewoon niet eerlijk!! We hebben planten en cactussen in de tuin en het huis staan die dodelijk zijn, zwaar psychotische shit.. Hebben we ze zelfs verteld.. Geen reactie, natuurlijk. Boeit ze niet. Maar dit plantje is "strafbaar" volgens die meneer, werd gedwongen ze af te staan, of een strafblad te krijgen. Zijn collega liet het gewoon voor wat het was, maar deze meneer MOEST gewoon een probleem maken van een probleem dat helemaal geen probleem hoefde te zijn.

                        Zal footage nog online zetten.

                        In de andere tuin was er diefstal een dag voor ik ze wou gaan toppen.

                        Eindstand, een potje en een pot half vol met cannabis..

                        Een duistere dag. Snik.
                        Probeer je eens in te leven in het plantje!

                        - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                        Comment


                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X