Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green o matic autoflower tuin/polder plant.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Weer even langs geweest en ik kon het toch niet laten om 1 foto te maken..... speciaal voor jullie uiteraard

    was nu 4 dagen niet geweest en ze stonden wel echt droog droog na de warme dagen, bladeren hingen ook helemaal slap.

    de chocolope die de hele tijd al achter bleef is trouwens omgevallen maar de bladeren staan wel weer allemaal mooi omhoog gericht, ik zag het in eerste instantie nieteens. Zou ik die gewoon lekker laten liggen en zo door laten groeien?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #32
      Ik had ook een zeer jong plantje die door te droog staan met het steeltje over de grond ging liggen.

      Die heb ik met takjes ondersteund en water gegeven. Goed in de gaten houden en zodra die wat groter werd heb ik hem rondom meer grond gegeven zodat ie daar op kon ondersteunen. Die is bij mij goed hersteld in ieder geval.

      Ik zou hem niet over de grond laten groeien...

      Comment


        #33
        Bedankt voor het advies, ga er vanacht weer even langs dus dan ga ik proberen het plantje rechtop te zetten.

        Comment


          #34
          Voorbloei!

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Mooie foto!

          #35
          Yep voorbloei!
          sigpic it is just a flower

          Comment


            #36
            Gefeliciflapstaart tis een meisje
            God was never on your side..

            Comment


              #37
              Helaas gisteren ook precies op de cirkel waar ik slakkenkorrels had gestrooid plekjes met schimmel gevonden..... even zitten lezen en dat is blijkbaar een bekend probleem met slakkenkorrels. Die laat ik lekker achterwegen vanaf nu dus.

              De chocolope had ik niet meer recht op gekregen dus die groeit vanaf de grond mooi verder
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Wat gek, ik heb nog nooit last van schimmelende escargo gehad. Heb je ook een oorzaak voor dat schimmelen kunnen achterhalen?

              #38
              Alles groeit lekker door. Bij de grootste zijn de vertakkingen flink gegroeid de afgelopen week. Nu hopen op wat zon.

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


                #39
                Het feest is voorbij.

                de plantjes zijn nu lekker aan het zwemmen.

                tot volgend jaar (nietmeer op klei grond)

                Comment


                  #40
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #41
                    He Q, slakkenkorrels lagen idd iets te dicht op elkaar.

                    de spot lag altijd al in een moerassig gebied met klei grond, na alle regen van de laatste tijd is t water steeds dichter naar de stek gekomen waardoor t mega nat is. De planten in volle grond staan echt in modder nu en de mooie Blueberry die zo lekker ging lang plat, net zoals de choco. De allergrootste staat er nog mooi bij en begint dikke pruiken te maken maar helaas liggen daar ook al plasjes water omheen.....

                    we hopen op het beste maar zo'n nat wortelmilieu kan eigenlijk niks meer worden als je t mij vraagt.

                    volgend jaar ben ik er sowieso weer bij en dan nietmeer op klei grond.

                    mocht het toch nog goed erbij staan als ik weer langs ga horen jullie het natuurlijk ook.

                    gr en kweekse allemaal
                    Last edited by nyln; 7 July 2017, 07:00.

                    Comment


                      #42
                      Shit, dat vind ik toch wel heel vervelend voor je!
                      Al doende leert men, maar om nou te realiseren dat je op een verkeerde plek bezig bent is toch wel zuur

                      Autoflower op een andere spot?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #43
                        Haha lieve reactie stemma, helaas een best domme fout gemaakt en na de eerste flinke regenbui een tijd terug wist ik al wel dat de kans groot was dat t een keer uit de hand ging lopen.

                        ik ga nog wel alles proberen met de grootste die in pot staat ( met bodem eruit ) om er iets van te maken.

                        autoflower op andere spot.... ik heb er over na zitten denken maar het is al zo laat in t jaar toch?

                        gr

                        Comment


                          #44
                          Kan nog wel hoor!
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #45
                            Redden wat er te redden valt...

                            de plantjes in het zwembad waren helemaal geel en slap, de grooste van die 2 was aan de bovenkant nog wel of alweer mooi groen. Die hebben we in een pot gezet in de hoop dat er nog iets te redden valt.... wat denken jullie?

                            De grootste die al in pot stond zag er nog wel mooi uit, je zag dat die ook te nat had gestaan maar een stuk minder dan de rest. Deze plant heeft ook al mooie pruikjes aangemaakt.
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 2 photos.

                            Comment

                            Bezig...
                            X