Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cheese(fast) mainlining outdoor 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Mooi topic heb je. Altijd leuk (en leerzaam) om de planten op alternatieve wijzen te zien groeien. Ik kijk mee.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


      #32
      Ongeldig thanks altijd leuk om te lezen.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

      Comment


        #33
        HELP!!

        Is er iemand die het ziet zitten om ff mee te denken?

        Het lichtgroene blad dat ik eerder al had aangehaald lijkt toch uit te breiden.
        Ik dacht eerst dat het een teveel aan water was maar nu denk ik toch eerder aan een stikstof tekort...
        Of is er iemand die nog een andere oorzaak zou kunnen bedenken?
        Mss stress..? maar dat zou me verbazen. Dan had ze al veel eerder tekenen van stress moeten vertonen.

        Heb hier nog wel wat bionova autoflower supermix(7/3/5) staan maar als het daadwerkelijk een stikstof tekort is denk ik niet dat dit voldoende is..

        Ik heb ook nog zelfgewonnen netelgier van vorig jaar. Dat stond wel niet echt goed opgeslagen. (Grote temp. Verschillen) dus ben wat bang om dit toe te dienen.

        Ik ga zowiezo nieuw netelgier maken. Maar dat lost m'n probleem op korte termijn niet echt op..

        IMG_1882.JPGIMG_1893.PNGIMG_1883.JPGIMG_1890.PNG






        M'n eerste stekje begint al goed te groeien. Ondertussen zijn er nog 2 stekjes geworteld en gepot. Van zodra ze wat sterker zijn ga ik nog voor een late guerilla.




        Attached Files
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

        Comment


          #34
          Deze wouden er niet bij. Sinds de update van het forum is het lastig om fotos deftig op z'n plaats te krijgen

          IMG_1884.JPG
          IMG_1885.JPG
          Attached Files
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

          Comment


            #35
            Ik zie bijna niet wat je bedoeld met het lichtgele blad.

            Je zou even kunnen nakijken of anderen met deze soort hetzelfde hebben
            Je bedoeld neem ik aan niet de onderste oudste bladeren die meestal als eerste afsterven? Als je deze bedoeld, dit is normaal en niks om je zorgen over te maken.

            Stekjes staan er fier bij.
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


              #36
              Mbt de foto's uploaden, was je ook tussentinds uitgelogd? Het uploaden ging van de week bij mij ook dramatisch, maar vanmorgen weer uit de kunst.

              Ik denk dat je die Bionova gewoon kan geven de NPK waardes zijn toch in orde?
              Begin met lichtere dosering dan producent voorschrijft. Netelgier of wat Fishmix kan altijd.

              Ik vind het gele blad wel meevallen, maar foto's kunnen vertekenen en jij staat er met je neus boven op.

              Ik zag trouwens dat de kaarsvet was losgelaten van de scheur, dit moet je wel bijhouden. Vaseline blijft beter zitten.
              Heb je die plek trouwens geinspecteerd?
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #37
                Ongeldig Stemma thanks beide voor de input.

                De camera van m'n gsm heeft 2 lenzen(donker en licht) waardoor hij automatisch het beste van beide belichtingen combineerd om een zo mooi mogelijke kleur weer te geven.

                Irl ziet het er dus een stuk lichter uit.

                Ik weet dat oude lage bladeren verkleuren. Maar omdat ik heb gemainlined, heb ik al lang geen 'oude' fanleaves meer..

                Anyhow, ik heb van een vriend nieuw gewonne netelgier gekregen en toegedient. Ik hou het nog een paar dagen in de gaten. Ik wou zowiezo geen extra groeimiddelen gebruiken dus de bionova blijft voorlopig in de schuur.

                Het kaarsvet op de stam was idd gescheurd doordat de stam verdubbeld is in omtrek. Ondertussen is dit al opnieuw afgedekt. De stam zag er stevig uit zonder scheurtjes(met het blote oog) dus toch maar het zekere voor het onzekere genomen.

                Het nieuwe scrognet is vandaag in elkaar gelast en behandeld tegen roest. Morgen wordt het geplaatst en dan ist het hopen dat ik het gevuld krijg 130x70
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

                Comment


                  #38
                  Ben benieuwd Doc, succes met plaatsen! Boven je huidige rek denk ik?

                  construction-gif-174.gif
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                  • Thedoctor
                    Thedoctor commented
                    Editing a comment
                    Yes idd. Ongeveer 15 cm boven het huidige bladerdek. Een echte scrog wordt het ook niet meer, eerder een soort ondersteuning en hulpmiddel om te toppen te spreiden. Hoe groot is jouw cheese ongeveer als ik vragen mag? (Ze krijgen zo weinig aandacht in je topic)

                  #39
                  Ik zal ze morgen opmeten en eens goed voor je op de foto zetten
                  Nog specifieke wensen qua foto's?

                  ​​​​​​.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                  • Thedoctor
                    Thedoctor commented
                    Editing a comment
                    Zag net je update ze staan heel mooi! Door je nieuwe opstelling vallen ze ook wat meer op. Nee, geen speciale verzoekjes ik vroeg me gewoon af wat het had kunnen worden zonder al mijn misbruik

                  #40

                  Comment


                  #41
                  Man man man, wat een lap tekst en ik heb nog lang niet alles gelezen.... hele gave complete uitleg. Tnx voor t delen

                  Comment


                    #42
                    Hier is het dan m'n nieuwe scrogonderstel moet morgen op zoek naar een gepast net...

                    De poten heb ik speciaal langer gehouden om later een afneembaar afdak op te monteren

                    Ja, het is ambitieus groot! Maar beter te groot dan te klein

                    IMG_1897.JPGIMG_1898.JPGIMG_1899.JPGIMG_1902.JPG
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

                    Comment


                      #43
                      Hier hou ik van!

                      Comment


                        #44
                        Mooi Doc!
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #45
                          Nice. Lekker lassen.
                          Ik blijf het volgen hierzo.
                          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                          Comment

                          Bezig...
                          X