Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shark shock, critical cure, onbekende soort en twee powerplant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Je planten staan er schitterend bij hoor, maar ik begrijp dat je je stoort aan het gele blad.
    De gele rand die ik zie op foto 10 lijkt wel op een kaliumtekort, maar dan zou dat op meer bladeren zichtbaar moeten zijn(randjesziekte).
    Heb je de bladvoeding nog gegeven, zag je wat verschil?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #47
      Hahaha Ongeldig. Ik zal het op zijn Duits (duitse herdershonden he) noteren dan is het geen naar woord zoals teef .
      Op dit moment 1 rude van negen jaar. Een hundin van 3 jaar en een pup (ook hundin) van 6 maand.

      De pup is eigen fok, de moeder is duitse import en de reu is van een nederlandse fokker.
      Omdat het werkhonden zijn ben ik daar nog wat drukker mee als mijn plantjes.
      Maar de eerste keer zo tuinieren bevalt me erg goed.

      Comment


        #48
        Bedankt Stemma, ben zelf ook tevreden tot nu toe.
        Ik heb twee keer bladvoeding gegeven en het heeft niet veel verschil uitgemaakt.

        Voor nu heb ik me er maar bij neergelegd dat een groot deel van de fanleaves vergelen. De toppen dikken goed aan en dat is het belangrijkste.
        Ik heb ook zitten kijken naar een mogelijk Kalium tekort maar dit is inderdaad niet zo voor de andere bladeren.

        Volgend jaar de groeivoeding tijdens de eerste weken van het verduisteren maar wat opvoeren denk ik.
        Want ik denk dat het toch wel een stikstof tekort was.

        En ik heb het boek van Ed Rosenthal gekocht zodat ik volgend jaar nog wat meer kennis heb.

        Je had trouwens gelijk wat betreft de rupsjes. Heb er nog tig vermorzeld. Kleine fuckers. Ze eten vooral de kleine nieuwe blaadjes bij de toppen compleet kaal.

        Comment


          #49
          Zonet bij de laatste keer verduisteren in een top een rot blaadje ontdekt.
          Gecheckt en inderdaad wat rot zichtbaar op een klein stukje.

          Dus de schaar er maar in gezet en de hele top afgeknipt....
          Verder onderzoek laat zien dat het enkel een calyx is die rotte maar dr zat verdomme een zaadje in....

          Echt heel vaag. Iemand enig idee of vaker zoiets meegemaakt.
          Voor zover ik kan zien zijn het allemaal vrouwelijke planten...

          Comment


            #50
            Misschien een mannetje in de omgeving?

            Comment


              #51
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              Bezig...
              X