Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Buitenkweek 3x NL5xHaze, 3x S.A.D en 1x SuperSkunk op de Canarische Eilanden
Net terug van vakantie,,
Planten hebben hele week geen water en voeding gekregen en er hingen onderaan redelijk wat gele bladen aan die ik afgedaan heb.
Staan allemaal in bloei nu.
Haze groeit goed door en ook de indicas gaan sterk.
Heb ook vorige week 12 Cream Caramel zaadjes ontkiemt maar er is enkel 1tje uit gekomen... nog nooit meegemaakt... zou ik er mee terug gaan naar growshop?
Ga vanavond of morgen met de zaadjes terug,, niet dat hij er wat kan aan doen maar je weet maar nooit dat ik andere krijg... 80euro aan zaad weg is niet niets!
Heeft iemand een tip wat ik kan doen aan die dingen op eerste foto? Is van rupsen of zo denk ik, ze zijn wel nergens te zien...
Volgende week drijf ik voeding op van 25 ml naar 32 ml.
Heb de twee haze planten gemeten als ik ze buiten gezet heb. Heb nu pas mijn meter terug gevonden en ze eens gemeten.
De kleinste was 39cm en nu 76, grootste 50cm nu 96cm.
Verder niets speciaal te melden
Help!
De laatste paar dagen was het warmer dan 35graden hier en sinds dan zijn de haartjes vroegtijdig bruin beginnen worden... nog nooit meegemaakt.
Heb de planten in schaduw gezet maar hielp niet echt.
Ze hebben nog zeker 4 weken te gaan en zijn nu al 30-40 procent bruin...
Tips welkom maar vrees dat er niets aan te doen is.
Bruine haartjes krijg je ook als je ze te vaak aanraakt o.i.d.
het is niet de signalering voor is mijn plantje klaar of niet, hoewel het kennelijk wel vaak als richtwijzer word gebruikt.
Maar omdat het dus door andere factoren ook bruin kan worden is dat helemaal niet accuraat en moet je gewoon naar de triochomen kijken
Comment