Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cleargreen Dank voor je comments, ik heb ze terug kunnen vinden.
    Er zijn vast mensen die konijnen houden daar waar jij woont. Maar ze houden inderdaad niet zo van warmte. In een kolonie systeem waar ze holen mogen graven zou het moeten kunnen. Mits dat volgens de wet ook toegestaan is. Hier maak ik met hele hete dagen de oren nat, je ziet de aders er dan doorheen lopen om het bloed af te kunnen koelen.
    Er zullen ook rassen zijn die er beter tegen kunnen.
    Eend kan heel lekker zijn, mits het juist bereid is. Ben er zelf geen groot fan van omdat de bereiding erg specifiek is. Ken maar weinig koks hier die weten hoe je een eendenborst goed bereid.

    Dan over tot de neem-olie opmerking. De strekking; Wiet roken die behandeld is met neemolie brengt misselijkheidsklachten met zich mee. Side Effects Of Neem You Should Be Aware Of - CureJoy

    Is neem oil treated marijuana safe to smoke?


    De eerste twee links die ik tegenkwam.
    Het is wel tof dat je er wat van zegt want tot dusver stond neem-olie hier vooral te kijk als wondermiddel en de nodige waarschuwingen mogen daar aan toegevoegd worden. Hebben we toevallig Indische wiettelers op het forum rondlopen met oeroude kennis van de neemboom? Die alles weten van neemwiet roken?

    Even vlug de risico's op een rijtje;
    - irritatie van de huid en maagwand
    - misselijkheid en diarree
    - hersenschade
    - kans op onvruchtbaarheid/impotentie


    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Hier ook geen smaak of geur van neem in de wiet.

      Ik heb 1 x wat fishmix in 4e week bloei gebruikt als bladvoeding, zeer lokaal op de onderste bladen gebruikt. De toppen van die plant hadden na oogst een wat 'vissige' geur,. Hoewel de smaak en effect prima waren doe ik dit nooit meer

      Zoals Q al zegt, voor veel stoffen geldt dat overdaad schaadt.

      En je druk maken om neemolie terwijl je gewoon tabaksrook inhaleert, is wel apart. In tabak wordt zoveel bijgevoegd, daar krijgen we onder de noemer 'geheim recept' nooit inzage in.

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Stemma

    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Ik had al eerder van mogelijke schadelijke effecten van neemolie gehoord en spuit het inderdaad ook niet op bloeiende toppen.
      Ik had gelezen ( uit mijn hoofd) van een vrouw in India die pure neemolie had gedronken en dat was niet zo goed bevallen. Zal kijken of ik het linkje nog kan vinden.
      (Volgens mij is de Plagron Neem daarom ook niet in Nederland verkrijgbaar, maar ik weet niet zeker of dat ook echt zo is)

    Neem olie, net als alle andere middeltjes, niet op je toppen spuiten. Niet gebruiken tijdens de bloei.
    Gebruik je gezonde verstand, zolang je dat nog hebt. En gebruikt het wijselijk. Net als alle andere middelen, inclusief doperwtjes.

    Date-night. Half negen, na het nieuws, of GTST. Dat is een mooie tijd om af te spreken, dacht ik. Eigenaar van een internetverbinding.
    Wicked Wonderland zegt Franco. Ik geef hem groot gelijk.

    Ik zei de vorige keer; volgende keer zien we voorbloei. En belofte maakt schuld.
    IMG_20180816_203847952.jpg

    Sorry CleargreenPlanten, Ongeldig lid, we willen planten zien!
    Stelletje zeikers.

    IMG_20180822_182605753.jpg
    Jullie zoeken het zelf maar uit tussen al dat groen.




    IMG_20180817_173215367.jpg

    IMG_20180817_173238570.jpg
    Ey dat is helemaal niet in Wonderland
    Anubis? Wat heb jij hier te zoeken? Ga terug naar je eigen tuin onderdeurtje.

    IMG_20180822_180812555.jpg
    Blad.
    Knak.



    IMG_20180819_171921692.jpg
    Nog een attentiezoeker die perse mee wou naar Wonderland. Big Devil, Big Rot.
    Op een rustig tempo wordt jij in etappes geoogst vanaf eergisteren. Straks ff een dagelijks uurtje knippen.
    Knipt wel makkelijk weg die Big Devil. En sjemig wat een knoeperds van toppen draagt ze. Met heel veel moeite. Paars vind ze blijkbaar mooi. Ik heb ze opgebonden.
    Wederom gedwongen tot te vroeg oogsten. Ik had er graag nog een week of 2/3 langer tegenaan gekeken. Misschien lukt het me om het zolang rekken met mijn oogstetappes in Tour de tuin.
    Wil er iemand raden wie er vol zit met zwarte rijpe zaden? Naja, die halen we er dan maar uit tijdens het kruimelen. Dan kan ik een verzameling beginnen. Collectors items.



    IMG_20180822_180840061.jpg



    IMG_20180822_182852827.jpg


    IMG_20180822_182833455.jpg





    Henne P. wou niet mee. Ze moest. Ze is tenslotte een surprise ei. En deze update is aan hun besteed. Wiet heeft hier net als de konijnen geen stemrecht.

    IMG_20180822_190036091.jpg
    Als je wilt kun je een bruine rups zoeken hierboven.


    IMG_20180822_190152885.jpg


    IMG_20180822_190052167.jpg
    Hier ook. Als het goed is weet je nu waar hij zit.


    IMG_20180822_185935890.jpg
    Zo niet, dan toch.



    IMG_20180822_182651651.jpg

    Ze zijn gestopt met groeien want ze zijn begonnen met bloeien. Ik schat ze op 4,5m. Meting zal plaatsvinden in een volgende editie.


    IMG_20180822_182636022.jpg


    IMG_20180822_182704372.jpg



    IMG_20180822_182816604.jpg






    Toedels.
    Shit, ben ik nu een minuut te laat? Sorry.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Ik ben even de draad kwijt, welke soort(en) zijn zo gigahoog

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Dat blijft voor 50% giswerk Stemma
      De moeder is Pineapple Chunk. De vader is aangevlogen stuifmeel.

    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Bedankt !

    Holy shit wat een bomen

    Wilder konijnen vangen en daarmee fokken is inderdaad een optie, ik wacht echter nog tot ze hier de tuin in lopen al vermoed ik dat jagers het gros kapot schieten niet ver hiervandaan vanuit hun luie stoel met een geweersteun richting mini vijvertje waar lok voer naast gegooit wordt
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Even wat filmpjes kijken hoe je een levend konijntje kan vangen.
      Doen die jagers er ook nog iets mee. Opeten of aan de honden voeren? Of is het enkel kapot schieten?
      Tsja elders is het anders.

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Jacht is hier gelukkig hoofdzakelijk om op te eten dus wat dat betreft heb ik er weinig moeite mee, al vind ik op een stoel zitten wachten wel een beetje lui/laf :p
      Waar ik wel echt van baal is dat ondanks dat er inmiddels alternatieven zijn er nog steeds met lood geschoten wordt en dat ze daarnaast alle geschoten hulzen (van die hoofdzakelijk plastic shotgun dingen) gewoon laten rondslingeren

    Dat is toch niet normaal!!! Zulke bomen Geweldig.

    Comment


      Franco op date met de tuin genaamd Wicked Wonderland? Ja graag.
      Prachtige tuin,zou graag ook zoiets willen hebben,met de blote voetjes in de tuin,direct contact met aarde,schijnt heel gezond te zijn voor een mens.
      Franco moet nu echt zijn damper in de asbak laten en niet meer aansteken,want anders gaat die nog meer stom praten.

      Schitterende tuin ongeldig! en je planten zijn nog mooier!
      Zou ongeldig ook zo mooi zijn... ?
      Franco moet stoppen nu....

      Fijne avond Dame.

      Comment


        Heel gaaf die joekels van planten, met die eend gaat het al ff nie goed verwacht ik zo. Droom vannacht van je mooie tuin! Doe je goed!
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          Dat worden kiloknallers

          lijkt me wel niet heel handig werken met die lengte. Dan denk ik aan toprot spotten etc.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

          Comment


            EssIMG_20161019_120516501_HDR.jpg




            Mijn trots in 2017. Ik was volledig de weg kwijt zo verliefd was ik. Dat is een plant.

            IMG_20171003_180919715.jpg



            En ja, 2018. Ik vond het abnormaal. Nu niet meer. Het is ronduit teleurstellend om te zien dat ze de vijf meter niet gehaald hebben.
            Ik ben wel klaar met mezelf overtreffen in hoogte.

            Thedoctor Ik heb van de week deze schoenen besteld.
            skitterend.jpg

            I.c.m. dat trapje moet ik dan toch een heel eind gaan komen. Zeg tot bovenin de toppen van de onderste zes nodes.

            IMG_20180823_142442439.jpg


            Het hele project gaat me niet om de opbrengst. Maar om de fun. Toprot zal komen en ik zal het niet kunnen zien. Boeiend. Dan zien ik de vergane glorie tijdens omhakken verschijnen. Fine by me.
            Hehe, Kilo-knallers doc. Blijkbaar klopt de formule. En ik maar denken dat ik slecht ben in tellen, die fixed mindset mag ik nu wel aanpassen
            Kippenstront + konijnenschijt = Kilo-knallers.
            Nee, ik blaas te hoog van de toren. Het zal een combinatie van factoren zijn inclusief zoiets vaags een onmeetbaars als toeval, het lot of geluk. Bah.
            Heb jij een theorie? Eerlijk he. Want het blijft toch wel een beetje verbazingwekkend wat ik dit jaar geflikt heb.

            Zoals Joop ook zegt, het is niet normaal. Het is abnormaal.
            Dit zijn plaatjes die je krijgt voorgeschoteld als intikt; aller-aller-aller-grootste-wietplant-ever. Wanneer je dan op search klikt, kom je hier uit. In mijn topic.


            Franco Waar is het jaartal naartoe gegaan uit je naam? Dat zou het verklaren.
            Even contact met moeder aarde op de blote voetjes en dan gebeurd er iets. Even later is het pijntje verdwenen. Geval van als een mens het idee heeft dat het werkt, doen.
            Ik loop graag op mijn blote kakken. Tussen de konijnen door. Die snuffelen en duwen dan zo tegen mijn enkels en kuiten met hun neus. Geef ons aandacht. En ik heb het idee dat het goed is voor de ontwikkeling van de spieren en pezen in de voeten. Dat ik er sterkere voeten en enkels van krijg vergeleken met altijd stevig schoeisel te dragen.
            Vorig jaar heb ik een foto van mezelf gepost omdat QnQ dacht dat ik een mannetje was. Provocatie. Maar toen kon je mijn gezicht niet zien. En die foto heb ik in de tussentijd verwijderd. Ik ga hem niet opnieuw uploaden. Als iemand die heeft opgeslagen dan daag ik je uit om het nu hier te posten.

            Greyvol Naar die eend wil ik terug. Die lag langs de waterkant. Later zag ik op de foto dat er iets in de romp lijkt te zitten. Nu ben ik nieuwsgierig. Wat?
            Nog een foto. Die schedel/snavel is mooi om thuis in de vensterbank te leggen.
            Slaap lekker Grey. Bedankt voor het compliment.

            IMG_20180816_203857367.jpg
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


            • Franco
              Franco commented
              Editing a comment
              Geen idee waar het jaartal naartoe is gegaan dame, jaartal is weg, zelfde als de joint die ik vanmiddag heb gedraaid, die is ook bijna weg. Wat? Nu al stoned? Ja, had vanmiddag vrij en vanavond geen feestje of een verjaardag dus dan kan dat best.

              Met de blote voetjes contact maken met aarde schijnt zeer goed te zijn,iets met atomen, geladen deeltjes, elektriciteit, stress, nachtrust.

              Die Pineapple chunk, wat een beauty!
              I like colors.

              Hoe kan Q nu denken dat je een man bent, in je profiel staat duidelijk dat je een dame bent. Of wilde Q jou uit de tent lokken om te zien of je ook zo mooi bent als je planten, ben ik niet de enigste die met die vraag rond loopt. Haha.

            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Ongeldig ik dacht dat hij qua rot resistentie laag scoorde omdat ik hem elders ook al eens tegen kwam met rot.
              Je hebt gelijk: Af en toe een rotte bud hoort er inderdaad bij. Wat zal die hoogste top straks heerlijk smaken.

            • Stemma
              Stemma commented
              Editing a comment
              Ben je wel voorzichtig op dat trappetje? Straks kneus je weer je ribben of loop je erger letsel op

            Prachtig weer. Wat ik mij afvraag, hoe dik is die stam eigenlijk?

            Comment


              Je formule is voor 2/3 juist. Je vergeet de paardenmest die in de bodem zit. Of verwar ik je me iemand anders? Ik meende te lezen dat wonderland ooit een paardenstal had? Ik heb net gedaan met werken en ben te lui om je topic nu volledig terug door te spitten. Maar toch ben ik 99% zeker. Anyhow, ik heb dit jaar het gunstige effect van paardenmest op onze plantjes mogen ondervinden.

              mooie schoenen! Steekt mooi af bij je haarkleur

              sorry die kon ik niet laten liggen


              wanneer nodig je mij eindelijk eens uit voor wonderland?
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

              Comment


              • Cleargreen
                Cleargreen commented
                Editing a comment
                Wormenmest mist ook nog, al zal een deel van de mest door de in de grond aanwezig wormen wel worden omgezet naar wormenmest.

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Cleargreen Wormenmest mist inderdaad, dat heb ik niet toegevoegd maar zal zoals je zegt wel kontjesmaat door de grondwerkers worden toegevoegd.

              • Cleargreen
                Cleargreen commented
                Editing a comment
                Mijn wormen gaan los hier op de cavia stront wat ik ze voer!

              Wauwiewiewah wat zijn ze groot geworden.
              Ben echt super benieuwd hoe ze worden in de bloei.

              Blijven posten en slap ouwehoeren hier Ongeldig.
              Ben gek op je verslaggie.

              Trusten

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Jij ook wel te rusten Appie! Dankjewel.

              Wat een bomen! Ik hoop mee op die mooie nazomer!
              Ignorance is bliss

              Comment


                Wat is het druk hier in de tuin!
                Ik moet nog oppassen dat ik op niemands tenen gaan staan met mijn maatwerk schoentjes an.

                Thedoctor Ey dat paardenstallen verhaal klinkt me bekend in de oren. Dat was hier. Zo'n twintig jaar geleden. Stallen worden wel dagelijks uitgemest als t goed is. Maar hee misschien stond de composthoop er wel naast en staan daar die planten nu.
                Dan vergeet ik een factor te benoemen. Voordat ik met alle eer aan de haal ga. Wat ik graag doe.
                Mien pops. Die ze vertroeteld heeft met honderden liters vieverwoater.

                Franco Ik denk inderdaad dat QnQ me uit de tent wou lokken. Met zijn aantijgingen dat ik zogenaamd zwetende, harige mannenvoeten zou hebben.
                Hij heeft nooit blijk gegeven van een greintje spijt. Of zijn excuses aangeboden voor de beschuldiging. Ook kon hij niet verklaren wat er dan zo mannelijk was aan mijn voeten. Dat terwijl we allemaal weten wie er hier de fetisj heeft.

                Ess Nee, rot-resistent is de Big Devil niet. Maar het valt reuze mee. Denk dat ik nu 2% heb moeten weggooien.


                Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop View Post
                Hoe dik is die stam eigenlijk?
                Niet bijzonder.
                klik voor foto

                Slaap lekker allemaal. En een goede avond. Fijne zondag. Smakelijk eten. Geniet van je joint. Je vape, of je koekje. En houdt allemaal goed je oren schoon!!! Bij voorbaat dank.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                • Franco
                  Franco commented
                  Editing a comment
                  Leuk! Ook humor tussen mooie planten door!
                  I like!

                • Ess
                  Ess commented
                  Editing a comment
                  lekker vroeg onder de wol. Jij ook een fijne avond

                Lijkt wel of er een stuk hout in die eend zit (??)

                Niet eerder bij je op bezoek geweest, maar man, wat een reuzen!!! pfffff.......

                Comment


                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Dat zag ik later dus ook de foto, een blok hout in de romp. Als ik er terug heen ga dan krijg je de uitslag.
                  Dank Meglow, enorm uit de hoogte doen de dames hier.

                • Meglow
                  Meglow commented
                  Editing a comment
                  CSI Duckstad

                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Het was het borstbeen, zoals Cleargreen al suggereerde.
                  Een vertekend beeld gaf die ene foto.
                  Heb je interesse in duidelijkere foto's van Duckbones?

                Ik zag een lijk Alweeeeeer
                God was never on your side..

                Comment


                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Deze was wel proper toch bell? Zonder maden enzo. Anders heb ik nog wel een tissue, als blinddoek. Dan leidt ik je er wel vandaan.
                  Zal ik de tissues voortaan maar bij de ingang van het verslag neerzetten?

                • belladonna
                  belladonna commented
                  Editing a comment
                  Vind jullie vies met al die lijken in jullie tuin das nie goed hoor

                • Ongeldig
                  Ongeldig commented
                  Editing a comment
                  Die duif lag langs de weg en de eend langs de waterkant. Mijn wettelijke erfgrens is een stuk beperkter.
              Bezig...
              X