Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Vrouwen zijn voller en korter. Ik hou van vrouwen. En die mooie ronde vormen die ze hebben. Dan valt er tenminste wat te zien en is er iets om aan vast te houden.
    Wat is dit voor lokzinnetje?
    Alsof dikke mannen niets hebben om vast te houden! Ronde pretborstjes met tepels als ardenner hamlappen. Een pluizig buiknaveltje zo diep dat je vinger er in past, vet handig als je even snel een pulkje kwijt wilt. Van die stroeve stoppels om je rug mee te krabben. Als ik niet hetero zou zijn, dan zou ik zeker homo zijn! Doe mij maar iets fluffy vrouwen, zoals die marshmellows van belladonna; zoet, iets om in te knijpen, zacht, en leuk om dingen in te prik.. wacht eens.. Fucking complot hier! Ik word overal uit de tent gelokt door jullie!

    Maar nog even over wietplanten. Afhankelijk van de genetica kunnen zowel vrouwen als mannen ontzettend tenger blijven en lang worden. Mijn white rihanna is zo'n soort met een eigenschap als dat. Ik ben 't zelf ook wel vaker tegen gekomen. Kwestie van op tijd toppen, en wachten op de voorbloei!

    Leuk weetje over die zwarte spin (en die duizendpoot). Da's de giftigste Neerlandsche spin die ik ken. Ooit tijdens een verveelde werkdag hebben we 25 spinnen verzameld van allerlei formaten en allerlei soorten. Die gingen allemaal in een enkel potje. Uiteindelijk was dat type spin, maar dan van mediumformaat ten aanzien van de rest, de enige van zijn soort, maar ook de enige winnaar.
    We hebben hem bekroond tot winnaar en weken lang vliegjes gevoerd. Toen verdween hij.
    De enige geduchte vijand, is die duizendpoot. Die overigens ook aardig giftig kan zijn.
    Niet meer dan een bijensteek qua gevoel, en bijten doen ze zelden. Heb ik me laten vertellen tenminste, door een dikke man met een natuurgidsje.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      ZIE JE WEL
      ik wist dat het een reden had dat ik vrijwel elk insect helemaal prima vind, behalve duizendpoten.

      is gewoon instinctief.

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Geweldig!

    #62
    Eerlijk gezegd was de vliegenbumper het lokkertje LR2
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment

    #63
    Nice update
    Ik heb de hele flora en fauna in jouw tuin mogen aanschouwen.
    5 minuten lang

    Maar ben ook een beetje

    Ben ook benieuwd wat die AFs gaan doen.
    Zat ook te denken er volgend jaar wat te zetten.

    Maar kijk eerst even jouw ervaringen en mishandelingen van de dames

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Geniet van de avond Appie!
      De autoflowers zijn leuk als je bijvoorbeeld vroeg wilt oogsten of voor wat smaak afwisseling. Niet direct de grote opbrengst.
      Ik ga ze eerlijk gezegd steeds meer waarderen die kleine stinkerts. Je hebt er makkelijk een paar ergens verstopt neer gezet. Doordat ze zo klein blijven snel klaar zijn.

    #64
    heerlijk verslag, niet alleen de foto's maar ook de tekst, en zelfs het commentaar

    Ik geniet hier stilletjes verder

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Dankje BYP!

    #65
    OHO dat pluizig naveltje van LR2 met die hamlampjes omg doe me dan maar ronde volle borsten in een nat tshirt heerlijk en dan rollenden door het zachte warme zand. O ik dwaal ook af en niet dat ik van vrouwen hou maar... van mannen (totnutoestaoveralvooropen) maar niet van pluizige navels waar in heel veel oude pluisjes wonen.
    Maar ben nu ook nieuwschierig naar het Hoekige/geschoren/geknipte/geplukte hahah deel vertel ...
    Last edited by belladonna; 22 June 2018, 14:12.
    God was never on your side..

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Zie je wel LR2, dit is geen complot. Dit groeit organisch.
      belladonna wat moet ik toch met jou...? Zullen we LR2 uitnodigen in de chat? Dan maken we een chatdate. Misschien stuurt hij ons dan wel een echte foto van zichzelf i.p.v. een lekker vrouwenkontje met een opvallende.jpg.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      NOU ik moet een beetje opletten op de chat ik heb namelijk ook Urban nog rond huppelen en die is enorm jaloers MAAAAAR als LR2 nu effe een echte goede foto in mijn pm doe dan ehm kunnen we wel effe ...........YOUNOW Maar ik denk dat LR2 beetje preuts is en vermoed dat hij geen rondingen heeft. wat je met mij moet Ongeldig !!! Genietennnnnnnnnnn

    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Tijd voor wat ongeremde LR2 spam.
      LR2, Olee, Ole, Oleeeee!

      Genieten van jou en je giftige kantjes belladonna doe ik al sinds ik me hier aangemeld heb!

      Al moet ik eerlijk bekennen ik mis de toon van Stemma. Die zou ons wel even om de oren stam-moederen. Als ze meelas.

    #66
    Dank aan LR2 voor deze wijze les. En het terug on-topic brengen van dit topic.
    Ik zal me gedragen vanaf nu. Zodat jij niet steeds het goede voorbeeld hoeft te geven.

    Wat je zegt klinkt logisch en daarmee aannemelijk! Ik ga je natuurlijk na-checken want dat is de hele bedoeling hier. Niet klakkeloos maar half aan(op)nemen wat een ander zegt. Maar zelf leren wat er nu van waar is en wat niet.
    LR2 is een hartstikke toffe dude want daar kun je tenminste mee in discussie als je met goede argumenten komt. En dat is leuk.
    Voor nu heb ik enkel een schamele vraag, (want ik weet eigenlijk niet waar die gast het over heeft, ik moet me eerst inlezen). Welk trucje heeft hij toegepast om gehominiseerd zaad te maken? Machtig woord dat, gehominiseerd.
    En LR2 hoeft die vraag niet zelf te beantwoorden want het antwoord is reeds te vinden op dit forum. Dus ik ga ff huiswerk doen!

    Last edited by Ongeldig; 22 June 2018, 22:47. Reden: Hell, zelfs met slechte argumenten is LR2 niet te belabberd om het gesprek aan te gaan.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


      #67
      Ik steek het vuurvast aan schatje
      God was never on your side..

      Comment


      • Urban
        Urban commented
        Editing a comment
        mooi dan doe ik alvast mijn stringslipje aan, IK IK IK!

      • batmeid
        batmeid commented
        Editing a comment
        Bananahamock urban?

      #68

      Snuisterijen, en een handje vol surprise-wiet.



      IMG_20180626_130308400_HDR.jpg
      Aardig wat kweekverslagen dit buitenseizoen. Ik raak er helemaal overprikkeld van.
      Welkom hoor iedereen die meeleest. Ik gluur ook bij jullie.

      IMG_20180624_121544726.jpg IMG_20180624_121553949.jpg


      Jasses, mijn pa's planten doen het beter als de mijne. Wat nou arme grond in Wonderland. Ik rol van de pret de vijver in daar. Dat is niet erg met deze hitte.
      Wanneer je verderop de ballen in mijn kerstboom ziet hangen dan snap je wel waarom. Dat geeft gewoon een kick, mijn eerste echte ballen.
      Praktijkballen zijn gewoon sexy.

      IMG_20180626_125243358_HDR.jpg


      Mijn pa's planten zijn ook gewoon van mij hoor. Maar hij geeft ze water. En ze staan daar in de tuin. Mijn moeder wil ze liefst terug kappen tot kniehoogte. Maar dat mag ze, net als ik, niet.
      Wietplanten zijn dorstiger als normale planten. Dat heb ik mijn vader meegegeven toen ik de genderdysforische planten aan zijn zorgen overliet

      IMG_20180627_141026966.jpg



      Paps is voorzien van die abstracte wetenschap naar eigen logica vijverwater gaan geven.
      Om de dag, mits het niet heeft regent. En de toplaag droog oogt. 5-10L per plant. Tot het dijkje overstroomt zegt ie. En das ergens tussen een halve en een hele gieter in.


      IMG_20180628_153954113.jpg



      Dat gaat niet goed komen. Die gaan verzopen worden. Dacht ik een maand geleden. De aarde zal verder verarmen, deftige spoelingen.
      Lang verhaal, vier lange planten. En mijn pa doet het blijkbaar helemaal niet verkeerd.
      Zijn benadering is wel heel ruim, leek het mij.
      Maar het werkt wel daar. Ongeacht welke factor(en) daar een rol in spelen.




      IMG_20180627_140849806_HDR.jpg IMG_20180627_140814500_HDR.jpg




      IMG-2416.JPG

      Twee planten bij direct voorzien van konijnendrop bij verplanten.
      Twee andere planten van de week voorzien van 10L drop p.p.
      Waarom? Duidelijk lichter van kleur in blad. Lichtgroen. Matige groeiachterstand. Ze oogden dus wat ongezonder.

      IMG-2422.JPG


      De hoogste is omgewaaid, een week geleden. Hoge bomen vangen veel wind. Eigen schuld als je boven de twee meter hoge muur gaat uittorenen.
      Ik mag ze niet toppen van mijn pa, want hij vind ze veel te leuk. Hij heeft een dikke bamboestok naast de stam in de grond gejast en de plant daaraan vastgebonden.



      En dan nummer vier in Wonderland. Mijn pretpakket.
      Een van de surprise eieren is uitgepakt. En toont geslacht.
      Officieel gendertype; Slacht-rijp.
      Ballen in de kerstboom. Erg vroeg, volgens mijn theoretische kennis. Voor mannen is het toch ook gewoon 12/12 licht/donker voor het tonen van bloei?

      IMG-2419.JPG

      IMG-2420.JPG



      IMG_20180627_135417450.jpg

      Dit zijn de rakkers uit zaadjes van Pineapple Chunk 2017.
      Mijn aangekochte zaadjes zet ik in de volgende update weer op de plaat. Oja en ook mijn gewonnen zaadjes.


      IMG_20180624_140034438.jpg



      Als afsluiter Henne P. met een (straf)bladprobleem.

      IMG_20180628_125405740.jpg IMG_20180628_125350193.jpg

      IMG_20180628_125502675.jpg



      Volgende update o.a. meeldauw, een gewonnen forum lotto prijs, een verse dosis Pineapple Chunk-pech en nog veel meer. .
      Als je weet wat het probleem van Henne is mag je wel even gillen.



      Volgens mij ben ik Doodswens vergeten.

      IMG_20180627_172900886.jpg
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


      • Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Gelukkig de ballen op tijd gespot!
        Weet je zeker of het een puur hermazaadje was of misschien toch een door andere cannabis plant bevrucht zaadje?

      #69
      Wat een beeste bende hahahah baby nijntjessssssssssss zag je dat inimini voetje zou schattig en wat een mega planten whoeppa
      God was never on your side..

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Mijn tuin is een paradijs voor beestjes en insecten. Zoveel leven, ook in de grond. Heel veel mijten.

      #70
      zijn het nou puur de oksels, of ook dat ene takje al in de bloei?

      Vind het erg lastig om dat goed te zien..
      Ik heb zelf het gevoel dat de voorbloei van zowel mannen als vrouwen ook voor bestuiving kan zorgen, maar ben er nog niet zeker van. Wil dat wel nog een keer gaan uitproberen.

      Twijfel of het voorbloei of echte bloei is wat je ziet

      In ieder geval wel mannelijk als je 't mij vraagt


      schattig konijntje

      die planten worden flink hoog zeg, pfoee

      Mooi om te zien

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Eigenlijk wil ik de rit wel uitzitten met de man. Maar dan moet ik hem binnen gaan halen, of in een kasje plaatsen. Denk ik. Dat is me dan weer teveel gedoe.
        Fascinerend vind ik ze, die reguliere wietzaden.
        Ik zou ook bijna de conclusie gaan trekken dat de overige planten dus geen mannen zijn. Maar herma's of vrouwen. Maar dan juich ik echt te vroeg.
        Ik blijf uitgaan van 0 gram opbrengst van deze planten. Lol heb ik er wel in.

      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        je kan proberen elke dag een node er af te toppen tot ie op 1 of 2 nodes zit zodat je er een simpel kasje omheen kan maken?

        Is een improvisatie gedachte van me, ik weet niet of het daadwerkelijk werkt....

        Denk wel dat je dan een grotere kans op herman krijgt

        wellicht dat LR2 z'n manier van een tak in het water simpeler is.

        Ik zelf heb dat ook wel eens gedaan, heb het gevoel dat daar wel een stuk minder stuifmeel van af komt dan van een plant (ergens ook wel logisch, de plant kan dat opnieuw blijven aanmaken), dus misschien wil je dan heel veel takken pakken als je dat doet, als je er ook een voorraad van wil hebben voor in de toekomst

      • Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Ik heb ooit een reguliere AF gehad die voorbloei oversloeg en gelijk in bloei ging terwijl er bij zijn broertjes en zusjes pas weken later het geslacht duidelijk werd.

      #71
      Mooie vlaamse reus hoor!!
      Ik heb een wit-zwarte, prima huisdieren!!!

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Ze zijn zo lekker tam van karakter, mijn gele Vlaam lijkt altijd stoned. Heb je een ram of voedster?
        Lekker op de bank erbij Goei kussentje.

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Zal je binnenkort wat foto's sturen, heb ze nog niet op de pc. staan..

      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Tof Ipie, ik zie ze graag verschijnen wanneer het je uitkomt.

      #72
      Mannen bloeien iets eerder dan vrouwen, vaak.
      De vrouwen zijn het meest ontvankelijk vanaf week 2-3 van de bloei. De mannen moeten rond die tijd dus op hun top zitten. Ook voorbloei van mannen is vaak wat ruimhartiger dan bij de dames.

      Als je wilt zien hoe die man het doet, gewoon een tak afknippen en in een fles water zetten. Als die door je huis staat te stuiven, dan kom je wellicht 20 zaadjes tegen in je andere toppen (per plant). Dus dat is zo'n groot probleem niet.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment

      • BackYardPlant
        BackYardPlant commented
        Editing a comment
        'is dat voor transgenders ofzo'

      • LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Ik heb zelf een rekenfout gemaakt. Als je alle percentages optelt dan komt er 90 uit, dat zou 100 moeten zijn. Maar hoe dan ook, het is een ruwe schatting. Hennep heeft wel de neiging om vaker herma te worden, dat is er nooit uitgeteeld omdat boeren dat niet nodig vinden. Herma's zijn transgender natuurlijk, in de zuiverste zin. Niet alleen transgender, maar ook transseksueel. Gender zit tussen de oren, sekse zit aan het lijf. Daar zijn youtube wetenschappers het niet mee eens, maar daarom zitten ze op youtube en niet in de commissie die de studieboeken schrijft.
        Ik ben even vooral bezig met niet doodgaan op het moment, ontzettende ontsteking in m'n smoelwerk. Dus ik probeer het kort te houden..
        Geur bij mannen zit er dik in, of niet. Maar da's bij vrouwen net zo. Men zegt vanuit een eeuwenoude kwekersmythe (afkomstig uit de Wiet kweek bijbel voor Gabbers, uit 1999, het enige complete document over wietkweken op het web in het myspace-tijdperk, het zelfde boek is de bron van colchicine, melk en meeldauw en nog meer niet-werkende trucjes) dat mannelijke planten niet geuren. Tijdens de selectie van mijn White Rihanna heb ik gemerkt dat mannen nog harder kunnen geuren dan vrouwen, en dat die geur ook doorgegeven wordt. Stinky Pete, zo heb ik een man genoemd die aan alle eisen voldeed; lang groeien, AF, en een geur als de oksels van alle strong-man-run deelnemers verpakt in een zak uien.
        Er bestaan minder geurende vrouwen, er bestaan minder geurende mannen. Bij mannen blijft de geur langer afwezig dan bij vrouwen, waarom dat is, dat weet ik niet. Mannen produceren overigens ook THC, maar in veel mindere mate. Ik vermoed dat ook dat meespeelt in het produceren van geur; het zijn vooral esters en olien die de geur veroorzaken en vrouwen maken die nu eenmaal meer omdat ze zaden moeten beschermen tegen beestjes die niet van geurtjes houden.

      #73
      Staartje, aan de vorige update breien.

      Wat plaatjes van het vergeten surprise ei. Doodswens. Ik wil ze omdopen tot Trisomie. Met een korreltje zout.

      IMG_20180701_150941811.jpg

      Genoeg te zien op enkele cm2.

      IMG_20180701_150959896.jpg



      Vergissen kan altijd LR2 Ik neem het je niet kwalijk, het is het vergeven niet waard.
      Dat een intelligente vent als jij die vergissing maakt had ik niet verwacht. Ik kan me wel voorstellen dat je mijn mad-math-skills even wou testen. Met deze proef op de som.

      Ik had eigenlijk gehoopt dat er een vierde sekse bestond. Die voor de ogen van het grote publiek nog onbekend is. Zoiets als homofiele of pedofiele planten. Iets met fetisjen. Planten die in het verzet zitten, bij de ondergrondse horen. Het stelt me wel teleur.

      Succes met je bekkie! Herstel er goed van, je moet wel kunnen blijven lullen (en roken). Altijd akelig in de mond. Als je een horror verhaal wilt delen, dat mag.

      Cool, die verwijzing naar die wietbijbel, niet eerder van gehoord. Ik ben mijn eigen Zomer-kerstmis boek aan het schrijven. Ongeldige meningen, is de ondertitel.
      Stinky Pete. Aan zweet kun je ruiken of je iemand aantrekkelijk vind. Blijkbaar werkt dat voor jouw door tot in de selectie van je planten. Sniff. Sniff..


      BackYardPlant
      De ballen zitten niet alleen in de oksels. Ze zitten ook in de toppen. Zoals beloofd nog even de foto's. Wederom niet de beste kwaliteit.

      Dit is de hoofd top. Misschien is het wel een Hermelijntje.

      IMG_20180630_204405931.jpg
      IMG_20180630_204417118.jpg

      Dit is een van de zijtakken.

      IMG_20180630_204519106.jpg




      IMG_20180630_204448745.jpg

      Dit is een oksel van Henne P. Het is maar goed dat er geen geurtje aan zo'n foto zit. Henne moet in bad.

      IMG_20180701_151114194.jpg

      IMG_20180630_194439386.jpg

      Dit zijn de toppen van de andere hennep planten.

      IMG_20180630_204645573.jpg
      IMG_20180630_204735487.jpg
      IMG_20180630_204639012.jpg

      Wat groeien ze snel. Ze kunnen nu horen, zien, schijten, pissen, slapen en leren steeds beter lopen. Ze hebben hun eerste stapjes buiten het nest gezet. En nemen voorzichtige hapjes van het hooi. Ze zijn wel nog afhankelijk van mama's melk. Vanaf nu nog minimaal een week of twee. maar liefst wat langer. Daar worden ze dik en gezond van.

      IMG_20180701_143938843.jpg


      Stemma Over de afkomst van de surprise eieren weet ik het volgende. Voor de man/herma en de andere drie planten in Wonderland plus Doodswens (in eigen tuin); Deze zaadjes zijn gevonden in een Pineapple Chunk top van 2017. Ik heb vorig jaar geen herma's of mannelijke bloei gehad in mijn tuin. Het stuifmeel is van ergens anders aan komen waaien. Het meest aannemelijk is dat het stuifmeel van een hennep productie veld komt. Maar dat blijft een invulling. (ik had op de 500 gram ongeveer 50 rijpe en onrijpe zaadjes in de plant).

      Henne P. is hetzelfde verhaal alleen mag je dan Pineapple Chunk vervangen met Hindu Kush AF.



      Volgende update de aangekochte zaadjes. Ik ga even mijn endeldarm legen.

      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        #74
        Yo die endeldarm wat daar uit komt aan de planten hebben
        God was never on your side..

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Ik heb teveel pruimen op.

        #75
        Hebben=geven
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X