hey!
dankzij jullie hulp heb ik een (denk ik) goed buitenkweekplan kunnen maken voor deze zomer!
Dit is mijn eerste kweek en beperk me tot enkel AF’s, ik heb gisteren de eerste zaadjes in de grond gestoken.
Zaadjes:
3x Cropical Fruit - Cream of the Crop
2x Auto Pounder - Auto seeds
1x Pineapple Punch Auto - Auto seeds
1x Easy Rider - Huismerk Wietzaadjes
3x White Dwarf - Huismerk Wietzaadjes (gratis)
Ik heb gekozen voor 10l potten.
Samenstelling:
- 9,5l DCM Groenten & Kruiden
- 0,5l perliet
- bovenaan in midden kuiltje gemaakt en daarin zaai- en stekgrond gedaan
- 35g Verta Fort korrels per pot
Nu is het wachten op wat er bovenkomt, spannend...
Om de zaailingen de beschermen heb ik een halve plastiek fles met gaatjes in het midden vd pot gezet.
Nu vraag ik me echter af of dit ook al nuttig kan zijn voor de zaadjes, of enkel wanneer het plantje bovenkomt? Iemand enig idee of het plaatsen van een fles ervoor kan zorgen dat het zaadje er niet doorgeraakt wanneer de rand vd fles toevallig staat op plaats waar plantje bovenkomt ofzo?
Momenteel staan de potten op een plaats met weinig zon zodat de aarde niet te snel uit kan drogen, later worden ze verplaatst naar hun definitieve plaats in de volle zon
Ik plan om binnenkort nog 5 zaadjes te planten, in de veronderstelling dat niet alles uit zal komen
foto’s volgen vanaf er iets te zien is!
Groene groeten,
Appleton
dankzij jullie hulp heb ik een (denk ik) goed buitenkweekplan kunnen maken voor deze zomer!
Dit is mijn eerste kweek en beperk me tot enkel AF’s, ik heb gisteren de eerste zaadjes in de grond gestoken.
Zaadjes:
3x Cropical Fruit - Cream of the Crop
2x Auto Pounder - Auto seeds
1x Pineapple Punch Auto - Auto seeds
1x Easy Rider - Huismerk Wietzaadjes
3x White Dwarf - Huismerk Wietzaadjes (gratis)
Ik heb gekozen voor 10l potten.
Samenstelling:
- 9,5l DCM Groenten & Kruiden
- 0,5l perliet
- bovenaan in midden kuiltje gemaakt en daarin zaai- en stekgrond gedaan
- 35g Verta Fort korrels per pot
Nu is het wachten op wat er bovenkomt, spannend...
Om de zaailingen de beschermen heb ik een halve plastiek fles met gaatjes in het midden vd pot gezet.
Nu vraag ik me echter af of dit ook al nuttig kan zijn voor de zaadjes, of enkel wanneer het plantje bovenkomt? Iemand enig idee of het plaatsen van een fles ervoor kan zorgen dat het zaadje er niet doorgeraakt wanneer de rand vd fles toevallig staat op plaats waar plantje bovenkomt ofzo?
Momenteel staan de potten op een plaats met weinig zon zodat de aarde niet te snel uit kan drogen, later worden ze verplaatst naar hun definitieve plaats in de volle zon
Ik plan om binnenkort nog 5 zaadjes te planten, in de veronderstelling dat niet alles uit zal komen
foto’s volgen vanaf er iets te zien is!
Groene groeten,
Appleton

Comment