Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Sweet Cheese Automatic + 1x AutoMazar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x Sweet Cheese Automatic + 1x AutoMazar

    Korting op 420shop
    Aarde: Biobizz Lightmix 50L
    Voeding: Plagron Algalijn: algagrow, algabloom, powerroots, vitarace, greensensation.
    Ontkiemd: 12/05/2018
    Gezaaid: 14/05/2018
    Boven grond: 16/05/2018

    Ik had meteen gemerkt na een paar keer water geven en in de zon zetten dat de grond zakte, met als gevolg dat ik te weinig grond heb. Dit met de combinatie van elke dag onweer heeft ervoor gezorgd dat mijn stengels al snel te lang werden. Het probleem is dat de growshop waar ik die Biobizz Lightmix heb gehaald onlangs zijn deuren heeft gesloten. Mijn vraag is of ik een gewone universele potgrond kan gebruiken om de potten te vullen tot aan de rand? En als ik het goed begrepen heb is het geen probleem om de stengel te bedekken tot aan de lobblaadjes? Was ook van plan om dit jaar eens LST te proberen, is dit dan nog mogelijk?

    Grtz,

    Wietkarper
    Attached Files

    #2
    Hoi,

    Ik heb dat ook wel eens gehad. Gewoon inderdaad aanvullen met universele potgrond tot aan de lobblaadjes kan absoluut geen kwaad, integendeel! Het is nu essentieel om te doen. Wat je met autoflowers absoluut nooit moet doen, is verpotten. Dus gewoon lekker aanvullen. Succes met je kweek!

    groet,
    Essie

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


      #3
      Heb de potten verder gevuld tot waar het momenteel mogelijk was. Ben sinds eergisteren ook begonnen met kleine hoeveelheden algagrow en powerroots mee te geven, het gaat er goed mee.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Ze staan er mooi bij. Ik heb ook niks meer dan positieve ervaringen met de automazar. Is deze van Dutch passion?

          De mazar van m'n maatje groeit nu 5cm per dag ongeveer.

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            #6
            Ik geef op dit moment 1/2 wortelstimulator en 1/4 voeding van wat het kweekschema voorschrijft (0.5ml/L wortelsimulator, 1ml/L algagrow). Denk dat ik dit wel kan doen zolang ik er voorzichtig mee ben



            Oorspronkelijk geplaatst door nyln View Post
            Ze staan er mooi bij. Ik heb ook niks meer dan positieve ervaringen met de automazar. Is deze van Dutch passion?

            De mazar van m'n maatje groeit nu 5cm per dag ongeveer.
            Ja deze is van Dutch Passion. Ziet er goed uit

            Comment


              #7
              Zoo 5 cm per dag? Weet trouwens niet eens hoeveel die van mij groeit maar het is duidelijk zichtbaar als ik smorgens weer kijk... Is die powerroots echt nodig en helpt het echt merkbaar meer?
              Buitenkweek 2019

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Wortelstimulators zijn niet nodig

              #8
              Duidelijk Q! Toch lees je het veel dat mensen het doen
              Buitenkweek 2019

              Comment


                #9
                Zit hier precies toch met wat problemen... Ik kwam thuis en zag dat er wat stukken uit de blaadjes verdwenen zijn, heeft er iemand een idee welk beest dit zou kunnen zijn? Ze staan op een plat dak dus ik denk aan een vogel? Gaat dit voor verdere problemen zorgen bij de plant? Eentje heb ik precies ook per ongeluk verzopen... De andere twee gaan wel mooi :p

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 4 photos.

                Comment


                  #10
                  Ik denk inderdaad dat het een nieuwsgierige vogel is geweest. Volgens mij zie ik het afgepikte stuk blad nog naast de plant liggen. Die plant gaat het in mijn optiek gewoon zonder problemen wel redden. Ruim kippengaas erover heen zetten houdt in ieder geval de vogels weg. Die verzopen plant vind ik een grotere uitdaging. Misschien dat iemand daar ervaring mee heeft je daar meer over kan vertellen. Succes met je kweek!

                  "We are stardust, we are golden.
                  And we've got to get ourselves back to the garden".

                  Comment


                    #11
                    Heb er kippengaas rond gehangen, ik hoop dat het plantje er geen verdere problemen van ondervindt. Heb het verzopen plantje weg gedaan, ik ga een nieuwe zetten

                    Comment


                      #12
                      Jammer joh, ik heb zwaar verzopen planten nog uit zien groeien tot flinke struiken. Gewoon heel de aarde flink uit laten drogen en dan knappen ze zo weer op. Die andere plantjes gaan het sowieso wel redden

                      Comment


                        #13
                        Ik wist wel dat ik te veel water had gegeven nadat ik zag dat ik er eentje had verzopen, ik heb ze dan geen water meer gegeven. Het heeft hier wel enkele dagen constant geregend, dan heb ik ze naar binnen gehaald. Toen ik vanmorgen ging kijken trof ik dit aan... Ik heb alles proberen te verwijderen en het leek me alsof de wortels niet getroffen waren, enkel de potgrond die ik gebruikt heb om de stengel mee te begraven. Gaat deze schimmel steeds terugkomen?
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 4 photos.

                        Comment


                          #14
                          Als je de grond goed uit laat drogen zal de schimmel niet terug komen.

                          Comment


                            #15
                            De schimmel is niet meer teruggekomen. Eentje had beetje beginnende last van bladluizen, heb er een mengsel van uien en look over geneveld, ze waren de volgende dag weg. Voor de rest gaat het wel goed
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 3 photos.

                            Comment

                            Bezig...
                            X