Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag royal kush autoflower en northern light autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    in het begin hebben ze maar een 10 ml water nodig dat je dan in week 2 en 3 opdrijft naar 20 ml en dan 40 ml
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #17
      Hallo allemaal
      Het is weer tijd voor een update, deze keer iets later omdat ik het nogal druk had met school en ziek was/ben.
      Zover ik kan zien gaat het goed met de plantjes. Het ziet er naar uit dat het weer de aankomende week/weken goed weer is en zal de plantjes dan ook overdag buiten zetten.
      Ik ben nog van plan om de plantjes te trainen (low stress) en zit er aan te denken daarmee eind deze week te beginnen. (als ze nog wat groter zijn)

      Dag 17:
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit hoor!
        En niet te lang buiten ze moeten
        wennen aan de zon zoals ons lichaam.

        Ps. dat trainen ben ik wel benieuwd naar!

        Beterschap!

      #18

      Comment


        #19
        De tijd gaat vlug. Zeker is dat geen excuus om geen updates te maken, maar zo voelt het wel.
        Ik kwam vorige week een paar obstakels tegen. Het regenwater was op en er was niet nieuw regenwater gevallen. Ik had toen ff gekeken wat je dan kon gebruiken en heb toen een klein teiltje met kraanwater gevuld, dat heb ik een nacht laten staan en heb er toen groene thee in laten trekken. Ik heb geen idee of het werkte of niet maar 4 dagen later had het weer geregend dus kon ik weer over op regenwater.

        Over de LST gesproken. De royal kush deed het gewoon geweldig en staat nu ook in goede vorm. De Northern Light deed het is minder en ik nam aan dat het te veel was geworden voor hem omdat er ook een soort van scherpe hoek in de stam zat. Ik heb de Northern Light dus maar losgemaakt van zijn touwen. Voor de rest vind ik de LST wel een beetje een mislukking. Achja......

        Daarnaast heb ik de planten zo veel mogelijk buiten gezet zolang dat kon.
        Bij de Royal Kush zijn er al "haartjes" zichtbaar. Het begon een paar dagen geleden en het worden er steeds meer. De NL heeft er iets langer voor nodig om deze te laten zien.

        En dan kan ik de update natuurlijk niet afsluiten zonder foto's. Ze staan nu 4 weken en 3 dagen in de grond. ( rechts: RK, links: NL)

        Attached Files

        Comment


          #20
          Wat zie ik daar naast de Kush?
          Voor LST had je beter getopt en dan de takken in alle richtingen plat gelegd. Alhouwel je niet echt vertakking hebt.
          Zo zal het niet veel verschil maken maar alle beetjes helpen he.

          Succes verder

          Comment


            #21
            Ik denk dat je wat langer moet wachten met lst, en dan de zijtakken pakken, niet de hoofdstam. Misschien dat wat je deed wel kon onder betere omstandigheden.

            Comment


              #22
              Voor een perfecte uitleg over lst zie:

              https://www.autoflowering-cannabis.c...tress-trainin/

              Is wel in het Engels. Succes!

              Comment


                #23
                Oja helemaal vergeten te zeggen, maar ik ben gisteren 3 Royal Cookies zaden begonnen te ontkiemen (mogelijk 23% thc). Ik ben van plan 1 hiervan in volle grond te zetten en de andere twee in potten, zodat ik de andere 2 makkelijk kan verduisteren (heb namelijk een schuurtje in me tuin staan). Die ander laat ik dan staan zonder te verduisteren oid. En dan kan ik natuurlijk ook een beetje ervaring opdoen van de verschillende technieken.

                Comment


                  #24
                  Heb besloten om niet verder te gaan met mijn LST omdat het een beetje mislukt is. Volgende keer nieuwe kansen.
                  De Royal kush is volgens mij nu zeker in de bloei aan het aantal 'haartjes' te zien. De Northern Light doet er iets langer over.

                  De Royal cookies gaan ook wel goed. Ik heb hier 3 zaden van, en heb ze ook A,B en C genoemd voor de duidelijkheid.
                  Alleen RC-C heeft een klein beetje achterstand maar het ziet er naar uit dat het wel goed met hem komt.

                  (en zoals altijd Royal Kush: groene kaartje, Northern Light: roze kaartje, Royal Cookies: red cups)
                  Attached Files

                  Comment


                    #25
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #26
                      Heerlijk, verdomme heerlijk was het zonnetje vandaag. Het werd al zo een droevige bedoeling....
                      Helaas valt er niet veel te zeggen deze dagen. Ik bedoel me plantjes gaan als een malle. (moet de zon wel schijnen)

                      De royal kush loopt zeker een week voor op bloei vergeleken met de northern light. De northern light ziet er wel veel voller uit dan de royal kush (qua bladeren enzo)

                      nog wat foto's voor de liefhebbers:


                      hmm met al die technologie denk je dat het wel zou werken.
                      morgen probeer ik het nog eens.

                      Comment


                        #27
                        Daar zijn we weer, deze keer hopelijk wel met foto's.
                        Het kan aan mij liggen maar mijn planten lopen vrij vlekkeloos. Ik had verwacht dat er toch iets meer obstakels op mijn pad zouden bevinden.
                        Ik vul de planten aan met regenwater zolang het nog kan en anders gaat er gewoon kraanwater door, vinden ze tot nu toe lekker zat.

                        Had ze net ff binnen gezet omdat het regende alsof de goden iemand wilde afstraffen. Ze staan tot mijn teleurstelling wel iets minder vaak buiten dan ik zou willen, heb gewoon school en zet ze liever nog niet buiten zonder dat ik in de buurt zit. De Royal cookies (alleen feminised zaden) staan nu nog binnen maar gaan over een week ofzo definitief naar buiten. 2 in pot, 1 in de grond. Had gelezen dat de zaden van royal queen seeds veel herma's opleveren. Ik hoop dat ik daar bij de Royal cookies niet veel last van heb aangezien ik wel geinteresseerd ben in dat soortje. Heb tot nu toe ook niet met herma's te maken gehad dus voorlopig ben ik blessed.

                        Ik hoop dat deze niet meer heel lang hoeven. Ik denk zelf nog een week of 3-4 (hopelijk). Ik kijk er ook wel naar uit om voor het eerst een joint op te steken van alleen mijn eigen wiet.
                        Na deze twee dames geplukt zijn, zet ik er nog 2 zaadjes erin. Ben tot nu alleen aan het twijfelen of ik weer van beide 1 doe (dus 1 van Royal kush en 1 van Northern light) of dat ik er 2 van de Northern light doe.
                        Ik ben bovendien wel van plan om de volgende ronde autoflowers gelijk de grond te pleuren.

                        Hier nog wat schone plaatjes van de dames in bloei. Oja ze zitten nu ondertussen al ruim 7 weken in de grond.
                        Attached Files

                        Comment


                          #28
                          Gaat zeker nog wel langer duren dan 4 weken schat ik, maar ze zien er mooi uit!

                          Kweking Eend

                          Comment


                            #29
                            Ik heb denk ik nu wel een probleem. Bij me royal kush zitten nu enorm veel van die kleine vliegjes bij de grond. Weet iemand of dit een probleem is?
                            het lijken er wel 50 ofzo

                            Comment


                            • QnQ
                              QnQ commented
                              Editing a comment
                              Ja dat is een probleem. Kijk ff in de helpdesk-beestjes
                              Daar staan heel wat topics over vliegjes.

                              Je plantjes moeten nog wel wat langer eh, ze bloeien net, dus nog wel een week of 6-7

                            • Sjenk
                              Sjenk commented
                              Editing a comment
                              Oke, ik heb last van veel van die varenrouwmuggen.
                              Ik heb aardig wat topics gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat de nematoden en plakstrips het beste werken.
                              Maar bij de intratuin verkopen ze alleen nematoden voor engerlingen en larven van de taxuskever.
                              Mijn vraag hebben de nematoden voor de larven dan de taxuskever dezelfde werking, want als ik op internet ge bestellen ben ik 2-3 dagen verder en zijn de larven waarschijnlijk al uitgekomen.
                              Ik wil namelijk zo veel mogelijk schade van de larven aan mijn wortels voorkomen.

                            #30
                            Nematoden zijn nematoden, volgens mij. Lijkt mij stug dat er verschillende soorten zijn.

                            Comment

                            Bezig...
                            X