Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lambalski's buitenkweek 2019 Diverse Autoflowers(fem/reg) en photo's (fem/reg)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Kunichika Trichomen waren maandag al milky. Het is niet zo dat ze allemaal nog helder zijn dus Dit is mijn 2e kweek, en vorig jaar had ik 3 vd vier planten moeten weggooien toen ik terug kwam van vakantie ivm toprot. Dus beetje een fobie dus gaat ze om

    Attached Files
    Buitenkweek 2019

    Comment


      #77
      Kunichika Het is niet zo dat de trichomen helder zijn. Zijn allemaal milky dus sws nog potent genoeg. En heb een toprot fobie opgelopen vorig jaar. Was ook eerste kweek. 1e plant ging goed. Die was in juli klaar. Toen had ik midden juni nog 3 andere in de grond gedaan. Toen ik op vakantie ging waren ze bijna klaar bij terugkomst hadden ze alle drie toprot wat ik niet eens doorhad. Uiteindelijk alles kunnen weggooien en had daarna ook niks meer. Dus balen(zacht uitgedrukt)

      Ff een foto van de trichomen(foto is niet duidelijk maar duidelijk genoeg)


      trichomen.jpg
      Buitenkweek 2019

      Comment


        #78
        Dan begrijp ik je, je ervaringen zullen inderdaad de doorslag geven. Succes en fijne vakantie gewenst! !

        Comment


        • Lambalski
          Lambalski commented
          Editing a comment
          Thanks! En buiten hoort toprot er eenmaal bij denk ik

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Net zoals beestjes.

        • Lambalski
          Lambalski commented
          Editing a comment
          Ook dat al probeer ik dat wel te minimaliseren wat ook lukt(met luis dan) door de mieren populatie wat uit te dunnen Heb ook planten staan waar die zweefvliegjes op af komen die erg van luis houdt. Volgend jaar meer planten/bloemen in de tuin maar ook planten waar veel luis op afkomt. Daar komen weer liefsheersbeestjes op af.

        #79
        Zoo weer terug van vakantie. Cookiemonster gedeelte geknipt, rest hang nog te drogen. Door mijn vakantie eerder omgehakt en denk dat de toppen nog wat dikker konden zijn maar ach... Heb nog wat staan gelukkig. Had ook 2 Monstertrucks(foto4) staan(reg) bij terugkomst hingen de ballen al in 1 dus gelijk maar in de kliko. Gelukkig de ander wel vrouw en die is al in de bloei. De Tangie(foto 1) groeit als een malle en is ongeveer 1.80 meter inmiddels en nog steeds alleen bloeiharen. De Silverhaze(foto 2) en Roulette(foto 3) groeien ook lekker. Schat zo'n 10/12 cm gegroeid afgelopen week.

        tangie.jpg haze.jpg roulette.jpg monstertruck.jpg
        Buitenkweek 2019

        Comment


          #80
          Zo weer ff update. Heb sinds 2 dagen weer een zaadje ontkiemd en in een pot(je) gezet. Gewoon omdat het kan. Het is Afgahni geworden die 100% indica is. Eindelijk... eindelijk is de Tangie(foto 1 en 2) echt in de bloei geschoten. Inmiddels al 2 meter en dat in een 19 liter pot. De Silverhaze(foto 3) en Roulette (foto 4) heb ik 48 uur donker gezet en zet ze nu op 12/12.
          Monstertruck(Foto 5 en 6) heeft mooie paarse kleuren.

          tangie.jpg tangie2.jpg haze.jpg roulette.jpg Monstertruck.jpg monstertruck2.jpg
          Buitenkweek 2019

          Comment


          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Dat zijn toch wel hele mooie plantjes man!
            Kom maar op met die toppen

          • Lambalski
            Lambalski commented
            Editing a comment
            Thanks Joop! Inderdaad laat die toppen maar komen!

          #81
          Weekje verder en alles staat nu mooi in bloei. Silverhaze (Foto 5,6 en7)en Roulette(Foto 8,9 en 10) zet ik deze week nog op 12/12 en dan is het klaar met verduisteren. Tangie(foto 1 en 2) bloeit ook lekker verder evenals de monstertruck(foto 3 en 4). Afghani is helaas niet boven gekomen.

          tangie.jpg tangie2.jpg monstertruck.jpg truck2.jpg haze.jpg haze2.jpg haze3.jpg roulette.jpg roulette2.jpg roulette3.jpg


          Buitenkweek 2019

          Comment


            #82
            Weinig boeiende dingen alleen dat alles lekker aan het ruiken is inmiddels. Ook binnen is het lekker genieten En nu nog maar wachten en hopen op een goede oogst. Tangie : Foto 1,2 en 3. MonsterTruck foto 4 en 5. Russian Roulette foto 6 en 7. Silverhaze foto 8 en 9.

            *edit* Ff aanpassing. Nummers achter planten klopten voor geen meter. Nu wel. Was waarschijnelijk stoned



            Attached Files
            Last edited by Lambalski; 21 September 2019, 07:53.
            Buitenkweek 2019

            Comment


              #83
              Net ff foto's gemaakt en vind deze een stuk mooier dan de foto's hierboven daarom gooi ik ze maar ff op JD Het zo'n gevoel dat ze niet heel lang meer moeten( 4 weken?) Foto's staan in willekeurige volgorde overigens




              Attached Files
              Buitenkweek 2019

              Comment


                #84
                Mooie plaatjes. Vooral die laatste !

                Comment


                • Lambalski
                  Lambalski commented
                  Editing a comment
                  Ze ruikt iig lekker! Nou hopen dat ze lekker smaakt/rooktNog ongeveer 2 weken voordat deze omgaat.

                #85
                Monstertruck inmiddels omgehakt. Trichomen waren al een tijdje milky en het begon amber te worden. Helaas zat ze helemaal onder de beestjes dus daarom ietsjes eerder omgehakt. Tangie(foto 1,2 en 3) is nog lang niet klaar en ook aardig geel. Roulette (foto 6 en 7)en Silverhaze(foto 4 en 5) doen het lekker en denk zelf dat Roulette niet zo heel lang meer moet. Verwacht dat de haze iets langer moet.

                Attached Files
                Buitenkweek 2019

                Comment


                • Lambalski
                  Lambalski commented
                  Editing a comment
                  Nieuwe telefoon dat dan weer wel. Waar zie je klompen?

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  In die oranje doos op tafel

                • Lambalski
                  Lambalski commented
                  Editing a comment
                  Whaha scherp... Nee.. niet voor mij

                #86
                Helaas Roulette moeten omhakken ivm toprot. Heb al een topje gerookt. 48 uur op de verwarming en hij was kurkdroog maar lekker zachte smoke en nog stoned ook. Dat beloofd wat als de rest op de normale manier droog is en gecured. Tangie gaat regelrecht de kliko in... Nauwelijks topvorming en heel veel rot. Monstertruck is bijna droog en daar ook wat van gerookt. Lekkere high. Alleen Silverhaze staat nog maar binnen onder een paar leds. Ben al ff bezig met een lijst voor volgend jaar en ziet er zo uit (tot nu toe en moet hier nog een selectie uit maken)

                Photo's:

                KALINI ASIA (ZAMNESIA SEEDS) FEMINIZED
                MONSTER ZKITTLEZ (ZAMNESIA SEEDS)
                Girl Scout Cookies (Original)
                Orange Sherbert (barneys farm)

                Early Soorten:

                Blue nitro haze (Sumo Seeds)

                Auto's:

                Bubblegum (suzyseeds)
                Amnesia ganja haze ( Sumo Seeds)
                Purple punch auto (Barneys)
                Tangerine Dream (Barneys)
                Smoothie (FastBuds)
                Misty Gorilla (Zambeza)

                Iemand nog tips? Vooral dan voor early soorten en auto's.
                Buitenkweek 2019

                Comment


                  #87
                  Ik snap je keuze mbt soortjes echt niet.

                  Kijk eens rond bij de fast versions van Sweet seeds, of de Serious 6 van Serious seeds. Of de critical+

                  Comment


                  • Lambalski
                    Lambalski commented
                    Editing a comment
                    Waarom snap je het niet? Ik kijk wat me lekker lijkt niet of het handig is om te kweken Maar zal ff kijken naar de soorten die je opnoemt.
                    Last edited by Lambalski; 17 October 2019, 16:50.

                  • Lambalski
                    Lambalski commented
                    Editing a comment
                    Sweet seeds is een goede tip man! Serious seeds vind ik weinig keuze.

                  #88
                  Ik snap je wel hoor, dat je kijkt naar wat lekker klinkt. Maar mijn ervaring is dat alleen 100% rijpe wiet echt lekker smaakt. Dus dan kan je beter een vroeg soortje hebben die goed af kan rijpen dan een heel speciaal soortje die je met week 6 al moet oogsten omdat het al bijna november is.

                  green poison heeft een hele lekkere smaak. De F1 fast version bedoel ik dan, ook Sweet cheese, Cream caramel, Cream mandarine en killer kush zijn erg lekker.

                  serious seeds heeft de Serious 6 in hun assortiment, deze staat er bekend om zelfs in hele natte jaren amper te rotten. Die kan je rond begin oktober altijd helemaal rijp binnen halen. Geen geweldige smaak, maar wel hele mooie sterke wiet.

                  succes ermee in ieder geval!

                  Comment


                  • Lambalski
                    Lambalski commented
                    Editing a comment
                    Ahaaa nou snap ik je Heb je ook helemaal gelijk in! Wil voor volgend jaar ook proberen wat eerder te verduisteren of gewoon voor een early soortje gaan Of Hollands Hope van suzyseeds die het goed doet tijdens een natte nazomer. Thanks man!

                  #89
                  Ik zou Serious 6 altijd ver boven Hollands hope verkiezen.

                  Comment


                  • Lambalski
                    Lambalski commented
                    Editing a comment
                    Omdat? Pas eerste keer suzyseeds maar ben zeer tevreden over die 2 planten. Nou nog kijken hoe de smoke bevalt

                  #90
                  Silverhaze ook maar omgehakt. Nadat ik voor de 3e keer toprot had gevonden was het voor mij duidelijk... Ze gaat om. Trichomen waren milky maar had haar nog liever 2/3 weken laten staan.

                  Inmiddels alweer een tijdje bezig met wat ik anders ga doen volgend jaar. Wil sws een ph meter halen en water afzuren. Hier is kraanwater 8.3. Misschien dat ik met een juiste ph wel betere resultaten haal. En beter leren om de planten te lezen. Dit jaar de dames een keer te weinig water/voeding gegeven maar ook weer teveel en ik wil ook geel blad voorkomen na een paar weken bloei.

                  Korte samenvatting van de planten:

                  Eerste Tangie en 2e Tangie in de kliko. Eerste was niks geworden door stress en kou. Tweede was niks geworden omdat ze onder de toprot zat en het bloeien veels te langzaam ging. Nauwelijks topvorming.
                  Cookiemonster 2 was eigelijk ook niks. 2/3 weken te vroeg geoogst. Die is inmiddels al een tijdje op maar het was ook niks qua smaak en toppen.
                  Blue Gods zijn naar een maat gegaan maar die zijn ook ten onder gegaan door toprot helaas.
                  Monstertrucks was 1 man en 1 vrouw. Vrouwtje kreeg mooie dikke toppen maar weekje/10 dagen eerder omgehakt ivm beestjes. Na het drogen was er niet veel over en de smaak vind ik wat tegenvallen.

                  Nu ik dit zo typ was dit een zeeeeer matig jaar. Heb alleen nog hoop van een redelijke smoke van de Silverhaze en Roulette. Weer iig wat geleerd. Benieuwd wat het totaal gewicht wordt van de 2.



                  Buitenkweek 2019

                  Comment

                  Bezig...
                  X