Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lambalski's buitenkweek 2019 Diverse Autoflowers(fem/reg) en photo's (fem/reg)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Gaat redelijk volgens mij. Heb vernomen van verschillende mensen dat dagelijks voeding niet nodig is dus geef nu om de dag voeding. Cookie2 is nou ook in de bloei Cookie 1 ruikt heeerlijk maar ziet er niet uit Nog steeds last van luis maar is beheersbaar met knoflookwater en een beetje groene zeep.

    Cookie1>Tangie>Cookie2>Russian Roulette> Silver haze

    cookie1.jpg Tangie.jpg cookie2.jpgroulette.jpgSilver haze.jpg
    Attached Files
    Last edited by Lambalski; 30 June 2019, 18:37.
    Buitenkweek 2019

    Comment


      #62
      Gaat lekker hier! De dames gaan lekker. De Tangie(foto 2 en 3) is inmiddels 7 weken net zoals Cookie 2(foto3). Tangie is wel iets groter(bijna 100 cm) dan de Cookie2(bijna 70 cm) Tangie is nog niet echt in de bloei en groeit nog steeds. Cookie2 is lekker in de bloei en begin volgende week met de bloeivoeding. De oudste dame is Cookie1(foto 1) en 10 weken inmiddels en krijgt naast bloeivoeding ook Green Sensation. De photo's, White Russian Roulette(foto 4 )en Super Silver Haze(foto 5), gaan ook lekker.

      Cookie1.jpg Tangie.jpg Tangie1.jpg Cookie2.jpg RR.jpg Haze.jpg

      Buitenkweek 2019

      Comment


        #63
        Lekker zo doorgaan dus
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • Lambalski
          Lambalski commented
          Editing a comment
          Yup! We doen ons best

        #64
        Hey Lambalski, welke smartpots gebruik je daar? Lijkt wel alsof ze open kunnen?

        Goed bezig zou ik zeggen!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        #65
        De dames gaan lekker! Cookie1 ziet er niet zo bijzonder uit verder dus maar een foto gemaakt van de trichomen . Ze is inmiddels 11 weken oud. Tangie is nog steeds in de groei en inmiddels 110 cm en 8 weken oud. Cookie2 is lekker in de bloei, 8 weken oud en 70 cm. De photo's, Super Silver Haze en White Russian Roulette zijn inmiddels 2.5 week en gaan lekker! Tangie slurpte met het warme weer meer dan 1 liter water per dag terwijl de Cookie2 maar 300ml nodig had.
        Foto's: Trichomen van Cookie1> Verschil Cookie2 en Tangie> Tangie> Cookie2> Silver Haze> Roulette
        Cookie1.jpg Cookie2 en Tangie.jpg Tangie.jpg Cookie2.jpg SSS.jpg Roulette.jpg

        Buitenkweek 2019

        Comment


          #66
          Goed bezig

          Comment


          • Lambalski
            Lambalski commented
            Editing a comment
            Thanks!

          #67
          Cookie1 omgehakt en hangt nu te drogen. Er zat geen progressie meer in. Toppen werden niet meer dikker. Heb nu 4x Monstertruck auto (reg) in de koffiefilter.

          66697894_899283337101689_5147770650764509184_n.jpg
          Buitenkweek 2019

          Comment


            #68
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              haha Nope! Volgens mij voor de autoruit ofzo Sinds ik het mierenprobleem heb aangepakt heb ik vrijwel geen last meer van luis. Knoflookwater en etherische muntolie werkt ook wel goed tegen beestjes

            #69
            Gaat lekker hier Lambal
            Merk jij echte verschillen in potten? Dus gaat het wel echt sneller met zakken in vergelijking met pvc potten? Wilde namelijk ook van die bags aanschaffen..
            Ad usum proprium!

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Voor €3,50 heb je al een van 11L en heb er 4 nodig is zeker niet duur, maar wil niet weer eens geld uitgeven en dat het weinig verschil maakt weetjewel. Wat ik bedoelde was dat als je zou verpotten na enige tijd dat het lastiger is dan wanneer je dat doet vanuit een pvc pot, de wortels zouden zich kunnen hechten aan de zak. En ben ook benieuwd naar hoe de wortels er zullen zien na het oogsten nog even wachten dan maar

            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              Ik ook hoor! Denk nog 4/5 weken voor de eerste, zonder stressplant, omgaat.

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment

            #70
            De Tangie bloeit als een malle! Zie nog steeds geen duidelijke bloei ondanks dat ze al 9 weken is. Inmiddels is ze ook al 125 cm(foto 1 en 2) Cookiemonster(foto 3 en 4) gaat steeds meer ruiken en de toppen worden ook steeds dikker maar heb wat teveel voeding gebruikt dus ff minderen. Bij de Tangie had ik juist te weinig voeding gebruikt(gele puntjes) De Silver Haze gaat ook lekker evenals de Russian Roulette die bijna 4 weken zijn(foto 5 en 6) Gisteren zijn de Monstertrucks auto(foto 7) ook boven gekomen. Zijn beide regs dus hoop op minimaal 1 vrouwtje. Ga nog 1 cookiemonster doen en dan is het klaar met het ontkiemen voor dit jaar.

            tangie2.jpg Tangie.jpg cookie2.jpg cookie.jpg silverhaze.jpg Roulette.jpg Monstertruck.jpg
            Buitenkweek 2019

            Comment


            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              Vind die 11 vingerige blad mooier

            • Reefer
              Reefer commented
              Editing a comment
              Mooie planten, je heb de smaak te pakken.
              Heb je het verschil gemerkt met die fleur grond?

            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              Reefer merk echt het verschil met de gewone planten en bloemen. In fleurella potgrond slechte groei maar in andere potgrond uitbundige bloei. Nooit weer fleurella voor mij. En voor de wietjes hou ik het bij Jiffy... Bevalt me goed! En inderdaad de smaak te pakken... Hopelijk ook een mooie oogst

            #71
            Ziet er een stuk beter uit dan de eerste poging, goedzo! Die standaard potgrond is ook niet zo consistent. Vaak ook samengesteld uit niet duurzame veen en rioolslib.. allemaal niet ideaal.

            Comment


            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              Dit is Jiffy potgrond

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Blegh, ik ga het maar snel vergeten, ze groeien er nog goed op

            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              kroket whaha

            #72
            Tangie(foto 1 en 2) en Cookiemonster(foto3) zijn beide even oud(bijna 9 weken nu) Tangie is alleen 1.35 meter en begint voorzichtig met bloeien. Cookiemonster daarintegen is bijna klaar(2/3 weken) Super Haze (foto 4 en 5)en Roulette(foto 6 en 7) zijn bijna 5 weken en krijgen groeivoeding. Met de kleintjes,Monstertrucks(foto 8), gaat het ook lekker.

            Komende 2 weken heerlijk zomerweer! Leuk voor ons en goed voor de planten!

            Tangie.jpg tangie2.jpg cookiemonster.jpg haze.jpg haze2.jpg roulette.jpg roulette2.jpg Monstertrucks.jpg
            Buitenkweek 2019

            Comment


              #73
              Weinig verandering nog. Tangie(foto1) is inmiddels 1.50 meter en de bloeiharen worden langer maar nog geen topvorming. Cookiemonster(foto5) geef ik alleen water. Die gaat maandag om. Had liever nog een week gewacht maar ga op vakantie dus dan maar zo. Trichomen zijn momenteel allemaal milky. De Roulette(foto2) en Silverhaze(foto3) groeien lekker door evenals de monstertrucks.(foto4)

              Attached Files
              Buitenkweek 2019

              Comment


                #74
                Dat ziet d r super smakelijk uit. Prachtige top, lekker vet

                Comment


                • Lambalski
                  Lambalski commented
                  Editing a comment
                  Thanks man. Nou hopen dat ze lekker smaakt

                #75
                Waarom al om, zou erg zonde zijn. Je gaat toch geen maand op vakantie, of wel?

                Comment

                Bezig...
                X