Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto xxl amnesia en auto ultimate balkon kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Auto xxl amnesia en auto ultimate balkon kweek

    Korting op 420shop
    Hallo medeliefhebbers

    na wat overleg met de woningbouw mag ik een paar medicinale plantjes op me balkon zetten.

    dit maal gekozen voor 2 soorten autoflowers:

    Auto xxl amnesia van dinafem
    auto ultimate van dutch passion

    Beide zouden goede opbrengers zijn met een lekkere smaak dus ik ben benieuwd.

    Helaas hier balkon op t oosten.
    Alleen maar sochtends volle zon voor een uurtje of 4.
    Heb ze op de plek gezet waar ze het meest licht zullen krijgen.
    dus fingers crossed.

    Ik heb nu 4 stuks geplant.
    als deze bijna klaar zijn gaan er nog 2 ( 1tje bij me vriendin thuis) de grond zodat ik misschien nog 2 x kan oogsten.

    vandaar dat ik vandaag 18-04 ook gezaaid heb.
    ook een rede is dat het volgens het weerbericht zoiezo dat begin mei niet kouder word als 8 graden snachts en overdag mooi tussen de 20 en 24 graden zit
    en dan zijn we alweer bijna bij ijsheiligen.
    mocht het dan nog een nachtje vriezen zet ik ze wel een keer binnen.

    ze staan in 11 liter potten op batmix aangelengt mat een zakje perliet voor wat luchtigere grond en nog wat betere afwatering om eventuele voedingsoverschotten/zoutophopingen te voorkomen.

    ik hoop dat dit jaar wat moois gaat brengen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Meteen in de batmix?
    Aight, ik ben benieuwd.
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Succes ! Goed dat je toestemming hebt gekregen van de woningbouw, altijd beter.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Wens je veel succes hoor maar een afje
        in de batmix? Brrrr...houden ze niet van....

        Comment


          #5
          Waar zouden ze dan in moeten staan?
          ik dacht dat batmix juist goede grond was, heb er nooit problemen mee ondervonden.

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            De wortels van een afje kunnen er niet tegen zeker
            niet als je daar een zaadje in groot wil brengen.
            Batmix je krijgt daar schade aan de wortels, je plantjes of sterven.....
            Deze grond is veel en veel te sterk voor het plantje...

            Deze grond is net zo slecht als een liter jenever voor een baby.
            Deze grond is daar zeker niet geschikt voor!
            De overlevingskans is ''zeer'' gering als je daar een afje inzet.
            Beter grond van de super voor een euro of lichtmix
            Last edited by Ipie; 19 April 2019, 10:56.

          #6
          Oke appart ik heb mijn feminised planten binnen altijd gewoon op laten komen in batmix nooit geen enkele problemen met overvoeding gehad.
          Ik heb nog 1 amnesia xxl en 1 auto ultimate,
          net nog 3 zaden sensi auto skunk besteld.
          mocht het nog misgaan kan ik snel een paar bieuwe in lightmix stoppen

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Het wordt hier door vele afgeraden
            Deze grond is veel te stong voor een
            pas geboren afje maar succes!!

          #7
          Ipie bedankt iig ik zal het goed in de gaten houden volgende keer toch maar lightmix dan

          Comment


            #8
            Batmix is inderdaad erg sterk. Al moet ik zeggen dat een vriend ook wat AF's met Batmix kweekte. Wel had hij in het midden van zijn pot een gat ter grote van een plastic beker gemaakt en met lightmix gevuld. We weten wel dat de wortel er vrij snel doorheen groeit. Maar hij heeft wel keer op keer mooie resultaten weten te behalen.

            Ik ga je volgen! Veel succes!

            Comment


              #9
              Ik ga je ook volgen! Succes! Zat eerst ook te twijfelen tussen batmix(plagron) en simpele potgrond maar toch voor het laatste gekozen voor mijn auto's. Misschien doe ik voor de 'gewoontjes' nog wel combi batmix/promix want vind de plagron grond toch wel heel lekker luchtig
              Buitenkweek 2019

              Comment


                #10
                Chill dat je toestemming hebt gekregen! Zo hoor ik het graag

                Ik ben ook een balkon kweker, heb vorig jaar ook batmix gebruikt met AF, maar dan wel een kolom stekgrond erin. Kijk bij mijn eerste post van mijn topic van vorig jaar:
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-op-het-balkon
                Uiteindelijk was ik niet zo enthausiast over het resultaat, er kunnen natuurlijk vele andere factoren een rol spelen.

                Zie je dat steeltje zonder blaadjes? Dat is Jack, treurige start, eerste blaadjes verloren na een poging het hoesje te vewijderen. Deze plant had ik zo goed als opgegeven en uiteindelijk in een kleine pot 4l gezet met alleen maar potgrond. Jack is uiteindlijk mijn mooiste plant geworden van vorig jaar, die planten op Batmix bleven allemaal erg klein. Het is natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken met die verschillende soorten, maar dit jaar ga ik het zonder Batmix proberen.

                Wat betreft de uren zon die je hebt, ik heb het zelfde probleem. Balkon op het westen, dus alleen 's morgens zon. Van zaadje tot oogst duurde bij mij erg lang, tot wel 130 dagen ipv de beloofde 70 dagen, mijn vermoeden is dat het komt doordat ik minder uren direct zonlicht heb, houd daar dus wel rekening mee.

                Ik ben benieuwd hoe de kweek bij jouw zal verlopen en ga je volgen, dan kan ik het mooi vergelijken met mijn resultaten, want we hebben ongeveer dezelfde condities.
                Veel succes!

                Comment


                • zeitgeistmovement
                  zeitgeistmovement commented
                  Editing a comment
                  Op het Westen heb je s'morgens schaduw..

                • Slome Joop
                  Slome Joop commented
                  Editing a comment
                  Je hebt helemaal gelijk, mijn balkon is natuurlijk op het oosten

                #11
                Fijn dat je een paar planten mag zetten van je woningbouw, maar beschermt je dat ook tegen de politie? Zure buren bellen zelden de woningbouw is mijn ervaring.

                Met slechts vier uren licht zou je kunnen overwegen bij te verlichten met led. Overdag valt dat niet op maar je planten krijgen wel meer licht.

                Comment


                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Ondanks dat een woningbouwvereniging toestemming geef ''blijft''
                  het strafbaar volgens de wet.......

                • Pit
                  Pit commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad.

                • Gps
                  Gps commented
                  Editing a comment

                #12
                Succes
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                  #13
                  Ik heb met de woningbouw en de wijkagent gepraat samen en ookvolgens de wijkagent waren 5 planten op mijn balkon geen probleem,
                  mits ik dit even zou overleggen met mijn buren, dit heb ik ook gedaan en was voor beide kanten geen probleem, en zeiden dat ik me niet druk zou hoeven maken.

                  Comment


                  • Slome Joop
                    Slome Joop commented
                    Editing a comment
                    Mooi man, jij zit goed!
                    Dat heeft niet iedereen zo voor elkaar, leuk dat het ook zo kan

                  • Dviess
                    Dviess commented
                    Editing a comment
                    Zo! Wat een mazzel! Leuk om te zien inderdaad dat het ook nog zo kan tegenwoordig! Succes

                  #14
                  Das lekker ontspannen kweekje zetten succes en nu dr van genieten

                  Comment


                    #15
                    Heb zojuist overgepot naar lightmix van plagron.
                    Alles gelukkig op het goede moment, de wortel was net zon centimeter eruit.
                    Naar alle waarschijnlijkheid zullen ze er niks aan lijen, aangezien mensen die kiemen tussen watjes ze meestal ook ongeveer zo de grond in stoppen.

                    iemand nog verdere tips voor autoflowers? Lees een hoop op het internet, zoals niet te veel water, zuinig aan met voedign, niet stressen (geen tijd verliezen in de groeiperiode) maar verder nog iets handigs?
                    heb wel aan lst zitten denken, dus eventueel wat gaten maken nog in de potten zodat ik eventueel zijtakken kan buigen om toch wat meer lichtpenetrstie te krijgen.
                    zonder ze te vertragen in de groeiperiode.
                    Ik ben binnen gewend te kweken met feminized zaad dus dit jaar eerste keer autoflowers buiten.
                    Tips zijn welkom dus.

                    ben benieuwd hoe ze het gaan doen.


                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Slome Joop
                      Slome Joop commented
                      Editing a comment
                      Geduld, ook bij een auto

                    • Lambalski
                      Lambalski commented
                      Editing a comment
                      2e kweekje dit jaar en vorig jaar alleen auto's. Volgens mij is een autoflower niks moeilijker dan een gewone.

                    • Ipie
                      Ipie commented
                      Editing a comment
                      En je weet zeker dat het vrouwtjes zijn......
                  Bezig...
                  X