Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Potten met AF's 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Potten met AF's 2020

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!!!!!!!!!!!

    Leuk dat jullie komen kijken bij mijn kweekverslag!
    Jullie zullen wel denken, wie is deze! Dit is een onbekende mevrouw die zo maar ineens zonder voorstellen een kweek verslag aanmaakt, foute dingen doet, geen vragen stelt en die zeer waarschijnlijk ook niet veel zal kletsen, buiten het posten van foto's om hier in haar kweek verslag. Dit is waarom...

    Jaren geleden was ik zeeeeer actief op dit forum. Had een zeer leuk verslag, het was een gezellige en succesvolle kweek. Al zeg ik het zelf.
    Maar toen sloeg het noodlot doe....*dumdumdummmmmm*
    Het zit zo: Als je niet voorzichtig genoeg bent, jatten ze je planten. Ja wel, het gebeurt, veel , te , vaak.

    Ik neem dit mee als een les. Vandaar dat ik mijn naam heb laten wijzigen en dat ik het nu iets anders zal aanpakken.
    Dus dit keer geen gezellige geklets over katten, series, muziek en weekendjes weg. Maar puur en alleen een verslag over mijn plantjes.

    Ik heb 2 jaar niets gepost, dus nu de zon zich eindelijk laat zien na deze eeuwige herfst, ben ik een beetje rebels geworden. Ik heb veel te veel zaadjes besteld en heb het eerste zaadje veel te vroeg geplant. Op 9 maart om precies te zijn...
    Gewoon hup; Huistuin en keuken potgrond in een 20 liter pot en daarin een kuil gegraven voor zaai en stek grond van pokon. Zaadje er in en klaar.
    Afwachten maar. Zaadjes genoeg, dus dit is gewoon geinig.
    Komende week hele week nachtvorst, ik hou mijn hart vast

    22-03-2020
    Groeidag 1
    Auto Dark Devil van SweetSeeds

    Attached Files
    Last edited by xAlecia; 23 March 2020, 12:01.
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    #2
    Ooooops bijna vergeten!!

    Overzichtje van de zaadjes die ik heb

    Lemon skunk Autoflower

    Huismerk wietzaadjes.

    Zorg ervoor dat de planten voldoende vocht krijgen, ze kunnen er niet zo goed tegen als de grond te droog wordt. Ook met voeding moet je wat meer opletten. Doordat de planten wat extra zorg nodig hebben is deze soort minder geschikt voor beginnende kwekers.




    Bubblegum Autoflower

    Kera Seeds

    Ze heeft een hoog THC gehalte en hierdoor een krachtige werking. Dit is een perfecte plant voor de kwekers zonder ervaring omdat ze zeer eenvoudig te kweken is.

    De smaak als je deze wiet rookt is zoet en doet denken aan de bekende kauwgom smaak.




    Auto Bloody Skunk

    Sweet Seeds

    Ze krijgen tijdens de bloei een mooie paarse kleur en haar bloemen zitten vol met hars




    Auto Dark Devil

    Sweet Seeds

    Deze wietplanten hebben een korte bloeiperiode waarin ze zorgt voor mooie toppen met een overheerlijk aroma.




    Auto Northern Lights

    Nivana Seeds.

    De wietplanten hebben een hoge bloem / blad verhouding en zorgen voor compacte toppen die een hoog THC gehalte hebben. Deze wietplanten zijn makkelijk te kweken waardoor ze geschikt zijn voor de beginnende kwekers.




    Afghan Skunk Auto

    Huismerk wietzaadjes.

    Je kunt deze wietplant zowel binnen en buiten kweken en ze is in een korte tijd oogstrijp. Medicinaal is deze cannabis toepasbaar bij stress, pijn en voor de ontspanning. Het voordeel van deze wietplant is dat ze ook wat beter tegen lage temperaturen kan dan de gemiddelde wietplant.

    De smaak bij het roken van deze Afghan Skunk is dennen, musk en natuurlijk de bekende skunk smaak. Het effect na gebruik van deze wiet is creatief en sociaal, dit is een soort die ideaal is voor een feestje. Een lachbui is te verwachten bij deze wiet. Wiet kweken uit deze feminised autoflower zaden levert je in korte tijd een zeer populaire en bekende wietsoort op die ontstaan is uit het kruisen van goede en sterke soorten.




    Amnesia Haze Auto

    Huismerk wietzaadjes

    De wietplanten geven en goede opbrengst van mooie volle toppen die een hoog THC gehalte hebben. Deze wiet heeft een zeer hoog THC gehalte en is daarom niet geschikt voor de beginnende rokers.

    Het effect van het roken van deze wiet is een euforisch high die langzaam overgaat in een weldadige ontspanning.



    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment


      #3
      Heeej missusX, welkom terug!
      Super dat je het toch weer gaat proberen.
      Ik volg je weer, wel op gepaste afstand natuurlijk.
      Je bent er vroeg bij inderdaad, gaan we het wel over tomaten, paprika's en zonnebloemen hebben komende zomer ?

      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Welkom terug!

        Wel een beetje aan de vroege kant een
        buitenkweekje te starten. Je had beter een
        weekje of 6 kunnen wachten.

        Comment


          #5
          Die bloody skunks werden bij mij allemaal mongolen. Hoop dat je er meer geluk mee hebt dan ik.

          Comment


            #6
            Hoi,leuk zo`n vroege buiten kweek met auto`s.......benieuwd wat het gaat doen allemaal ,....ik zal duimen voor je dat
            de vorst snel verdwijnt,....dat is ook wel zo lekker voor wat hier allemaal omhoog schiet en aangekocht is al
            ...elk jaar weer net iets te vroeg

            Comment


              #7
              Hoi,

              succes.

              Ik heb daar een koepeltje/miniserre voor ... dan staan ze wat beschut wou wel nog even wachten.
              20200323_193424.jpg
              Welkom terug.

              Comment


                #8
                Leuk dat jullie allemaal komen kijken bij mijn kweekje
                Ik ben mij er ten zeerste bewust van dat het veel te vroeg is. Maar ach, je moet wat in deze tijd. Ik zit momenteel thuis omdat ik de horeca werk...
                Dus met mn kleine plantje en een heerlijke kop koffie. Of bier. Vermaak ik me wel

                QnQ: Ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ik niet zo gek ben op groente en fruit. Ik heb een chips en worst boompje geplant. Hopelijk word dat wat. Geintjeeee


                Groeidag 3
                25-3-22
                Mooi rood is niet lelijk. Zal ik m anders een sjaaltje om doen?
                Attached Files
                Life's a bitch and then you die.
                So fuck the world and lets get high.

                Comment


                  #9
                  Hallo allemaal! Even een kleine update!

                  De kleine meid die 9 maart de grond in is gegaan doet t super!

                  4 weken geleden heb ik de NothernLights in de grond gestopt maar die is helaas niet boven gekomen.

                  We gaan zo meteen nog een paar inzetten. I'll keep you posted!

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.
                  Life's a bitch and then you die.
                  So fuck the world and lets get high.

                  Comment


                  • Ess
                    Ess commented
                    Editing a comment

                  #10
                  Oorspronkelijk geplaatst door xAlecia View Post

                  Ik ben toch tot de conclusie gekomen dat ik niet zo gek ben op groente en fruit. Ik heb een chips en worst boompje geplant. Hopelijk word dat wat. Geintjeeee
                  Ik ben eigenlijk veel benieuwder hoe het met je chips en worstboompje gaat.....

                  2e
                  3e

                  Comment


                  • Gijsch
                    Gijsch commented
                    Editing a comment
                    Daar wil ik ook wel een stekje van!

                  #11
                  bedankt ess Gaat goed komen!

                  easyW en Gijsch:
                  Hahahaha die staan verderop in mijn moestuin in fanstasia, naast mijn geld boom. Ik zal binnenkort eens foto's maken als ik daar weer een keer ben haahha


                  Mijn vriendin zegt zonet ineens tegen mij: Wat gebeurt er met de plant? Ik zeg wat bedoel je? Ja er zijn allemaal sprietjes in het midden.
                  Dus ik zei nog: Jaa dat zijn allemaal nieuwe blaadjes, ze groeit, dat is wat ze doen. En toen ging ik toch even kijken.
                  Blijkt; dat de bloei al is begonnen! Soort van...
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Life's a bitch and then you die.
                  So fuck the world and lets get high.

                  Comment


                    #12
                    Oh, ik wilde nog vertellen welke zaadjes ik geplant heb zo juist....;;

                    6-5-2020
                    -Amnesia Haze
                    -Lemon Skunk
                    -Bloody Skunk

                    Allemaal AF's

                    xAlecia
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment


                    • Obotanico
                      Obotanico commented
                      Editing a comment
                      Succes met je plantjes, in mijn ogen is het nooit te vroeg om te beginnen als je ze maar een goede omgeving kunt bezorgen (heb die van mij zo hard gefopt dat ze 100% dachten dat het laat-lente was!)

                    #13
                    Hallo!! Even een update weer van mij

                    De auto dark devil in de rode pot gaan als een speer! Eind mei en volledig in de bloei. Ik had nooit gedacht dat ze nog zo groot zou worden. Ik heb wel vaker een autoflower gekweekt (White widow van huismerk wietzaadjes) En die werd ongeveer net zo groot als hoe deze nu is. Ik ben onder de indruk Die kleur ook.... <3 Vandaag heeft ze de eerste bloeivoeding gekregen. Pokon terra bloom.
                    ze houdt de kleintjes nauwlettend in de gaten.

                    het mongooltje is een lemon skunk. van huismerk wietzaadjes. Waarom ze zo gek doet weet niemand. Maar ze mag blijven.

                    In de bruine pot zit een auto bloody skunk en in de lichtgroene pot zit amnesia haze. Die doen wat ze moeten doen... Groeien. Fijn dit.

                    Tot snel allemaal!!

                    xAlecia
                    Attached Files
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment


                    • Maniac
                      Maniac commented
                      Editing a comment
                      mooie plant!

                    #14
                    Laat die plantjes maar doen, die weten wel hoe het moet. Ik heb 4 critical af half maart gezaaid. Zijn nu miniboompjes van 70 cm, met volle toppen. Met deze zomerse temperaturen zie je ze groeien en bloeien. Succes met je autoflowers. Gaat goed komen !!

                    Comment


                      #15
                      Ze gaan goed.
                      Heb je de poort op slot, de waakhond buiten en stroom op het prikkeldraad ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      Bezig...
                      X